יום שישי, 4 בנובמבר 2016

סדרת מפגשי שיווק שנתית- 2016-2017

איך להביא עוד לקוחות?
איך לעשות את הקפיצה בעסק ובהכנסות?
איך לשווק בכיף?
איך להוציא לפועל דברים?
איך לשווק מבלי לפחד ולחשוש כל הזמן?

אלו רק חלק מהשאלות שאני שומעת כל הזמן מבעלות עסקים. כאשר הקמתי את העסק שלי לפני כשמונה שנים, מה שעמד לנגד עיני זה לעזור לבעלות עסקים מוכשרות להפוך את העסק שלהן לעסק מצליח. ולכן לקחתי את כל הידע והניסיון שלי ותרגמתי אותו לשיטות, מודלים וכלים שיהיו נגישים לכל בעלת עסק, שהיא תוכל להבין ולעשות בהם שימוש מתמשך.

השנה אני נרגשת במיוחד! השנה אני משיקה סדרת מפגשי שיווק שנתית! בסדרה יהיו עשרה מפגשים, מפגש בכל חודש (מנובמבר ועד אוגוסט). במפגש הראשון אנחנו נתחיל מהבסיס וממפגש למפגש נבנה את השיווק בצורה נכונה, מסודרת עם המון ידע וכלים והכי חשוב, זמן ליישם בין מפגש למפגש.
במפגשים נלמד:
איך בונים מותג נחשק?
איך יוצרים תהליך שכנועי בעסק של אישה אחת?
איך יוצרים תוכן שמניע לקוחות לקנייה?
איך יוצרים מהלכים שיווקים עם תוצאות כמו של הגדולים?
איך למצוא את קהל הלקוחות הנכון, זה שיהיה מוכן לשלם על המוצרים/ השירותים שלי?
איך למכור ולהגדיל מכירות בעסק?
איך לעבוד על כלים שיווקים- נכיר כלים מיוחדים למשל, נלמד לעשות שימוש ביחסי ציבור
נלמד להשתלב בחשיפה ארצית בחינם (יחסי ציבור)
ועוד המון נושאים, שלב אחר שלב
לרשימת המפגשים המלאה- כוללת נושאים ותאריכים של כל מפגש: קישור

המפגשים יתקיימו במקום פסטורלי וקסום, "חוות אלנבי" בקיבוץ נצר סירני (ליד באר יעקוב, נס ציונה - יש תחנת רכבת לא רחוק וחנייה חינם), לאורך כל המפגשים יוגש כיבוד טעים ומפנק. 
אנו ניפגש בכל מפגש בשעה 9:30-13:30.

עלות סדרת המפגשים: 3,500 ש"ח אותם ניתן לחלק לעד 12 תשלומים חודשיים. 
כ-290ש"ח * 12 חודשים
בהשקעה חודשית זו את לא רק תחזירי את ההשקעה אלא מהר מאד תראי את הפירות שלה בתוצאות העסקיות שלך.

המחיר כולל השתתפות בסדרת המפגשים, כיבוד קל, כל חומרי העזר שיחולקו במהלך הסדנאות (כולל השתתפות בסדנת חוזקות + ספר "עכשיו גלה את חוזקותיך" וגישה למבחן מזהה החוזקות).

בשונה מההרצאות והאירועים הגדולים שלי, בסדרת המפגשים הזו נהיה קבוצה אינטימית של כחמישים בעלות עסקים. מספר זה מאפשר עבודה בקבוצות, מאפשר להביא את עצמנו לידי ביטוי, מאפשר להכיר עוד בעלות עסקים לשיתופי פעולה ובכל זאת מאפשר קבוצה מגובשת שצועדת יחד לאורך השנה.

 להרשמה: הרשמה אינטרנטית
ניתן לסמן הרשמה טלפונית ואני או הצוות ניצור קשר לביצוע הרשמה
ההרשמה מסתיימת בתאריך 16.11.16


שאלו אותי למה כל כך הרבה זמן? למה לא "לדחוף" את המפגשים בחודשיים ויאלה?!
אני מאמינה בתהליך, גם בתהליך הפנימי וגם בתהליך שיווקי שלוקח את הזמן שלו. לייצר סדרה מפגשים שנתית מאפשר לנו ממש לעשות את הדברים בקצב הנכון, עם מסגרת תומכת, עם מקום לבוא ולשאול שאלות ולחזור לשולחן העבודה ופשוט להתקדם. המסגרת השנתית משמרת את המוטיבציה לאורך כל השנה ואף יותר מזה, מאפשר לבנות מערכת יחסים עמוקה עם משתתפות נוספות ותוך כדי עבודה להעמיק בחומר הנלמד. 

שאלו אותי, "מתי תפתחי קבוצה באילת/ גליל?" שאלו אותי "מתי תפתחי קבוצה רק לחנויות אינטרנטיות/ שירותים?"
אני לא! למעשה זו השנה האחרונה שאני הולכת עוד לפתוח קבוצות עבודה בפורמט הזה, אני עוד לא ממש יכולה לספר אבל אני עובדת על משהו מאד דרמטי בעסק. אני מאמינה שיום אחד בחודש הרבה יותר אפקטיבי מלהגיע כל שבוע ובגלל שזה רק יום אחד בחודש, ניתן להגיע מכל מקום בארץ! זה אפילו מרגש קצת לעזוב את המשרד, להקדיש יום שכולו לעצמך ולבוא ללמוד ולהיפגש. אני מאמינה במפגש עם עוד בעלות עסקים מתחומים דומים אך שונים, המפגש הזה פותח לנו נקודות מבט חדשות, מאפשר לנו ללמוד עוד כלים ואפילו לפתח מודלים חדשים בעסק ולהגדיל אותו. אני מאמינה במפגש של בעלות מוצרים עם בעלות שירותים, כל אחת מקבלת את הדגשים שלה וכולם מורווחים. זה פשוט עובד טוב יותר ולאורך זמן.



המפגש הראשון שלנו מתחיל ב- 23.11.16! נרשמו כבר מעל 35 בעלות עסקים ונותרו מקומות אחרונים בהחלט, אם את מרגישה שבא לך לעשות את השינוי בעסק הצטרפי אלנו עוד היום ונצא יחד לדרך חדשה.



 להרשמה: הרשמה אינטרנטית
ניתן לסמן הרשמה טלפונית ואני או הצוות ניצור קשר לביצוע הרשמה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה