יום ראשון, 17 באפריל 2016

זה היה האירוע שהיה- סיכום אירוע "עכשיו אני- הכוחות המיוחדים"

בסוף האירוע שאלו אותי חברות שלי האם אני מרוצה וענית להן  שבחלומות הכי ורודים שלי לא דמיינתי כמה טוב זה יכול להיות. העבודה על האירוע היא עבודה ממושכת של רקיחת התכנים והפעילויות, מחשבה על כל הפרטים הקטנים שישמחו, יפנקו, יקרבו ויתרמו לכל המשתתפות ותפילה מתמשכת שהכל יצליח. אני רוצה לחלוק אתכן את הרגעים המשמעותיים ולספר לכן את הסיפור מאחורי האירוע "עכשיו אני- הכוחות המיוחדים".

video

עולם קסום- כולנו יודעות שלעזור ליומיים את החיים שלנו ולקחת פסק זמן לעצמנו זה לא דבר של מה בכך ולכן הדבר החשוב מכל עבורי היה ליצור עבור אורחות האירוע עולם בו הזמן עצר מלכת, מקום אליו הן יכולות להתמסר , לשחרר, להירגע ופשוט לבלות. ידעתי שחברתי המוכשרת מכל קרן יפרח היא האדם למשימה.








הזמנתי את קרן לסיור לוקיישן, התרשמנו מהנוף עוצר הנשימה ושמחתי לראות שקרן מצאה פוטנציאל רב המקום. אבל... עם הפוטנציאל הגיעה חתיכת הפקה! כבר בישיבה הראשונה הבנתי שקרן לא הולכת לעשות לי הנחת חברות, לפחות לא בכל מה שקשור להפקה ולעיצוב המקום. במשך חודשים עבדנו על כל פרט ופרט ובסיום כל ישיבת הפקה עשרות אנשים סונג'רו בהתאם (אמא שלי!!! אוי אמא שלי!!! שסחבה לי מזוודה שלמה של קישוטים מארצות הברית במקום למלא אותה בקניות לעצמה! ניצן צרפתי דנון המעצבת הגרפית המוכשרת עבדה שעות על להגדיל ולהקטין את הגודל של הדגלים וכן גם אני הסתובבתי בחנויות הזויות יותר ופחות ברחבי הארץ כדי לספק את הסחורה).

צילום כרמית חסין
 התוצאה היתה כל כך שווה את זה! ערב ההקמות קודם כבר התחלתי לקבל תמונה של מה שהולך להיות (התכנסנו אני, גלי לשם וקרן יפרח כצוות הקמה ועבדנו עד השעות הקטנות של הלילה). בבוקר כאשר העמדנו את הכל במקום לא האמתי! הייתי בעננים! 

צילום כרמית חסין
הסיבה שאני מספרת לכן את זה היא לחלוק אתכן כמה חשוב להשקיע בעיצוב האירועים שלכן! תאמינו לי זו עבודה קשה, תאמינו לי! אבל האירוע לא היה מצליח לולא ההקפדה והמחשבה על כל העיצוב כולל הפרטים הקטנים.



צילום כרמית חסין
קרן התעקשה להשתמש בדשא הענק וליצור מעין שולחן זולה ארוך עם כריות תואמות. כך שבמקום הרבה פינות ישיבה נוכל להתכנס כולנו סביב שולחן אחד. וככה דרך העיצוב להכיר, לשוחח, לצחוק ולבלות יחד. קרן התעקשה על כל כך הרבה דברים שאני לא האמנתי שאצליח וכמה שהיא צדקה. היא ביקשה ממני להביא שידת פינוקים עליה נוכל לסדר שלים וכפכפים. כי באביב הירושלמי בבוקר חם ובערב קר כך כולן מסודרות. וכמה חלומי זה יצא בסוף! בקיצור, תאמינו לי! כל מי שרוצה אירוע עסקי מוצלח אני ממליצה לה להשקיע קודם כל בעיצוב המקום! וכמובן ממליצה על חברתי הטובה קרן יפרח שהרבה מעבר לזה שהיא חברה מדהימה שלי היא בעלת מקצוע בחסד עליון.
צילום כרמית חסין

צילום כרמית חסין


















צילום כרמית חסין

תוכן- הנושא של האירוע היה "הכוחות המיוחדים" מתוך הבנה כי המנוע והבסיס להצלחה נמצא בכל אחת ואחת מאיתנו. הוא לא נמצא בחוץ, אצל נוסחה שיווקית, גם לא אצל אחרות. אצל כל אחת ואחת מאיתנו יש כבר את מה שאנחנו צריכות על מנת להצליח. בהחלט יש לנו מסע והמטרה של התוכן היתה לצייד בכלים למסע הזה. בנוסף להרצאות שלי התארחו אצלי המרצות המדהימות ביותר. ואת זה אני יכולה לספר לכן אחרי האירוע ונטולת פניות אלא באמת כי בכל הרצאה והרצאה התרגשתי כל כך ולמדתי דברים חדשים- וזה ממש ממש לא פשוט! אני תמיד חושבת שכבר שמעתי הכל, ראיתי הכל ומגיעה סופר סקפטית- הפעם אחת אחת הן הפתיעו אותי!
צילום כרמית חסין

כנרת יפרח-  כנרת  כותבת מיקרו קופי, מאפיינת שפה, עורכת לשונית ומלווה עסקים בתחום התוכן. כנרת היא מבריקה! היא לימדה אותנו מה זה מיקרו- קופי. מה המילים שאנחנו צריכות לכתוב כדי להניע לקוחות לפעולה. היא הראתה לנו כמה חשוב להביא את עצמנו ואת הקול שלנו לידי ביטוי וכמה זה משמעותי לעשות זאת בעידן המסכים. היא פתחה לנו את הראש, מהיום אני רואה אתרים, פייסבוק, רשימות דיוור לגמרי אחרת! היא עשתה את זה סקסי וקל ומפתה. אני מצרה שאני לא יכולה להעביר לכן את ההרצאה שלה, כי בעיני זו הרצאה מאסט לכל בעלת עסק! אבל מה שאני כן יכולה לעשות זה להפנות אתכן לספר החדש של כנרת שעוסק... כן! ניחשתן נכון! במיקרו קופי! הוא מלא בדוגמאות, כתוב ברור וכייפי ואני תוך כמה ימים כבר סיימתי את שלי! פשוט לא יכולתי לעזוב אותו!
 ביקשתי מכנרת שתעניק הנחה על ספרה גם לאלו שלא הגיעו לאירוע... והיא הסכימה! אז הנה לפניכן הקישור והקופון: maya-landau
צילום כרמית חסין
אחרי ההרצאה של כנרת המשכנו ללמוד על רשת האינסטגראם
אירה- כפי שכבר סיפרתי לכן בעבר, אירה צמחה מתוך הרשת (אירה היא אדם מדהים והרבה מעבר לאחת שצמחה ברשת אבל רגע, אני מגיעה לזה) כלומר אישה מן השורה שהחלה לתעד רגעים יפים בחייה והפכה לפרופיל מעניין שאחריו יש אלפי עוקבים שמגיבים, פעילים ומשם אירה התפתחה ובימים אלו מעבירה הרצאות על הרשת ואיך נכון להשתמש בה כדי למנף את העסק שלנו. מה עובד ומה לא עובד, טריקים פשוטים שמייצרים חשיפה, רעיונות לפעילויות מגניבות ופשוט לימדה אותנו בהרצאה לדבר אינטושית. זו הרצאה כל כך חשובה, כיון שבמשך שנים יש לי מלא מל אנשים שאומרות לי "אני לא יודעת מה לכתוב בפייסבוק". המון נשים יצירתיות שהתמונה הרבה יותר עובדת להן מאשר המלל ואירה העיפה אותנו והראתה לנו בדיוק מה נכון לעשות. אני ממש ממש ממש מקווה שבקרוב מאד אירה תפתח הרצאות וסדנאות לקהל הרחב... עד שזה יקרה אני ממליצה לכן לעקוב אחריה, בטוח היא תספר לנו שזה יקרה!  דבר נוסף וחשוב לספר לכן על אירה, תוך חמש דקות היא נכנסה לי ללב, היא כובשת ברוך  ובטוב שבה! אווי איזו חברה מדהימה הרווחתי באירוע הזה!

צילום כרמית חסין
גלי לשם- גלוש שלי! טוב אני אספר לכן שגלי העבירה סדנה בנושא אמונה. מה מקור האמונות? על מה הן יושבות? איך מייצרים אמונה מקדמת? מה ההבדל בין תקוה לאמונה... ועוד... אבל גלי היא קוסמת! ובכל סדנה שלה יש משהו שלא ניתן להסביר במילים שפשוט קורה. אולי זה המדיטציות שלה, אולי זה הקלפי קסם שלה (קלפי רק רגע שהם הקלפים האהובים עלי רק שאני חייבת לרכוש חדשים כי אמא שלי החרימה לי אותם ועל סיפור החברות בין אמא שלי לגלי ... בהמשך) אני לא יודעת מה הסיבה אני רק מרגישה את זה. את החיבור לעצמי, למקום עמוק ממנו אני מצליחה לשאוב תשובות שביומיום אני לא מצליחה. את השקט והביטחון המלווה בהתרגשות שאני מרגישה בסוף כל סדנה שלה (והלכתי לכולן!!!).

צילום כרמית חסין
גם מהסיבות האלו, הזמנתי את ג לי להיות השותפה שלי לחדר ובגלל שהיא התנדבה לבוא איתי יום קודם להקמות היא הוכשרה כצוות הקמה ומזל שכך! מה אני אגיד לכן... אני בטוחה שזו הפעם הראשונה שגלי עשתה הקמות בכזה סדר גדול, איך אני יודעת? כי זו הייתה בפעם הראשונה שגלי החזיקה וואשי טייפ! כן, היא כישרון טבעי אבל התפקיד שלה היה הרבה מעבר לזה. היא היתה הקוסמת! בבוקר שלפני קמתי עם בחילה איומה! (אמא! את יכולה להירגע! אני לא בהריון! סבבה? ) טוב מה אני עושה עכשיו?! לא מתאים לי! אני לא אדם שמתפקד וסובל זה או או אצלי! ואני חייבת לתפקד ואני ממש סובלת! מהר שלחתי לגלי הודעה (יותר כמו מאה הודעות בשעה) שתשלח לי רייקי לריפוי. תוך שעה זה עבר! הגענו למקום, מתחילות לפרוק את המזוודות בחדר וחם לנו! מה חם לנו! פתאום אנחנו קולטות המזגן לא עובד! יורדות לקבלה ומגלות שיש תקלה במזגנים ולא יהיו מזגנים! החלטתי שאני מבטלת את האירוע! אין מצב שאני מזמינה אורחות לחדר שאין בו מזגן!!! גלי התיישבה בלובי ותוך רבע שעה מנהלת המלון הזמין צוות טכנאים שסידר את התקלה. התכנסנו באולם להקמות, עבדנו במרץ עד שעה מאוחרת מאד ופתאום.... מתחיל לרדת גשם! אני עוזבת הכל! נכנסת חזרה לאולם וצורחת על גלי "יורד גשם! יורד גשם! תעצרי את הגשם!" אני לא חושבת שאי פעם ביקשו ממנה לסדר מזגנים ולעצור גשם... אני ידועה כאדם יצירתי... מה אני אני אגיד לכן... היא עצרה את הגשם!" אז זו גלי הפייה הקסומה שלי ואני ממליצה לכן לאמץ אותה כפייה שלכן... אמא שלי למשל אימצה אותה. אמא שלי, כפרה עליה! מתרגשת לפחות כמוני, וכל שעה היא דורשת עדכון. "מיצוק, מה קורה? הן נהנות? הולך טוב?" אבל אני לא יכולה לענות לה! אז גלי עדכנה את אמא שלי והן נהפכו לחברות... אז הקלפים שלי הוחרמו ואני אקנה לי חדשים בסדנה הקרובה של גלי J

אחרי ארוחת הערב אודליה יקיר שהיא קומיקאית, עיתונאית, מרצה ועוד מלא דברים אבל בעיקר קורעת מצחוק! אודליה תוך כדי שהיא מצחיקה אותנו, לימדה אותנו כיצד להשתמש בהומור כדי להשיג יותר בחיים. על מה לא צחקנו! על רווקות, נשואות, גרושות, אימהות, לקוחות ובעיקר על עצמנו.
צילום כרמית חסין
למחרת בבוקר, למרות שאף אחת לא האמינה! קמנו כמה אמיצות לאימון צי קונג. אני לא בחורה ספורטיבית, אבל אני יודעת שהחיבור בין הגוף ונפש הוא עמוק ולכן אם רוצים  לעשות שינוי נכון גם לעבוד עם הגוף. לכן הזמנתי את רעות בר גיל לאימון בוקר. וזו הייתה חוויה מדהימה! החיבור בין הנשים, לנוף לגוף ולתנועה התניע את הבוקר השני ברגל ימין.  רעות כמה כיף שבאת! זו הייתה עבורי חוויה בלתי נשכחת.

צילמה בסמארטפון תוך כדי אימון !!! דנה ישראלי
את היום השני פתחה רוית נאור בהרצאה מעוררת השראה שגרמה לכולנו להתרגש ולבכות. רוית עברה מסעות כל כך יוצאי דופן בחיים היא באמת הישראלית היחידה שהגיע לכל מיני "סוף העולם" לפסגות הרים, לקוטב הצפוני ובעצם לכל מקום שהוא מספיק מאתגר שאפשר להגיד "אין סיכוי שמישהו יגיע לשם" את רוית הגיעה לשם! ובהרצאה היא מספרת לנו על כל המסעות, על ההתמודדות, על המפגש בין האימהות למסעות. על ההחלטה להוציא רישיון טייס ולהפוך לטייסת מסחרית בארקיע ועד הרגע בו התגלה במוחה גידול סרטני וכיצד קיבלה את חייה בחזרה כתוצאה מכך.
צילום כרמית חסין
ההרצאה בהפתעה שייכת להילה דורון. הילה היא הבעלים של מותג הסבונים מיידלה (שחילקה לכל אורחת סבון מעוצב מתנה) והיא אישה מאד עסוקה, הזמנתי את הילה וממש התעקשתי שהיא תגיע. אמרתי לה שאם לא תספיק ליום הראשון אז שתבוא ליום השני. במהלך הבוקר ראיתי שהיא נכנסה לאולם והתרגשתי! היה לי חשוב שהיא תעלה ותספר את סיפור שעובר עליה ועל משפחתה בחודשים האחרונים. בטח ראיתן בחדשות, בעלה של הילה, היה בעלים של מפעל לחומרים לרכב ובעקבות לקוח שפשט רגל וצוק איתן המפעל נקלע לקשיים והם ניצבו בפני החלטה. או שפושטים רגל או שחושבים על דרך יצירתית לסגור את המפעל ולשלם את החובות. אני לא אגלה לכן את כל הסיפור של הילה, בעיקר כי היא עושה את זה הרבה יותר טוב ממני, אני רק אתפלל שהיא שומעת אותי וזוכרת שביקשתי ממנה לספר את הסיפור שלהם בכמה שיותר הרצאות! אני רואה בהילה מי שמעבירה את המסר שהחיים חזקים מהכל, שלפעמים אנחנו יכולים לתכנן אבל לא תמיד מצליח לנו וזה קול שחשוב לשמוע. בעיקר חשוב לשמוע אותו מהילה, שבחרה בחיים, בחרה לראות את הטוב, בוחרת כל הזמן להמשיך ולצמוח גם אם החיים לפעמים מזמנים לנו אתגרים לא פשוטים.
צילום כרמית חסין


סיימנו את היום בפעילות שלי- פעילות שאני אוהבת לעשות... החלפת מתנות על גבי בלונים.




מי את???
מכירות את הקטע הזה בכנסים שאת מתה להכיר את הבנות אבל נבוכה, מרגישה קצת כמו דג מחוץ למים? אני כן! ולכן החלטתי לפצח את הנטוורקינג ולגרום לבנות להכיר מהר, לצחוק יחד מהר, לגלות חברות חדשות מהר. לפני האירוע מצאתי חברה שמתמחה בכרטיסי ביקור דיגיטליים  והכנו לכל אורחות האירוע כרטיס ביקור ומתחם ייחודי לאירוע בו אלפון עם כל הכרטיסים, שנוכל להכיר ולשמור על קשר. 

צילום כרמית חסין

אבל השוס היה בארוחת הצהריים. זו הייתה הארוחה הראשונה שישבנו בשולחנות (ארוחת הבוקר הוגשה במזנון בגן המדהים) ולכל שולחן היתה משימה. למצוא כמה שיותר מכנים משותפים אשר משותפים לכל בנות השולחן ללא יוצא מן הכלל. בנוסף היה ניקוד בונוס על מכנים משותפים מקוריים!
אני נכנסתי לאכול כחצי שעה אחרי כולן, כאשר שמעתי את כולן צוחקות ומדברות ידעתי שזה הצליח! ואז קיבלתי את הפתקים עם המכנים המשותפים והנה חלק מהממצאים: כולנו אוהבות אפור, כולנו אוהבות סוקולנטים, לכולנו היתה פעם פטריה וגינאלית, כולנו עשינו סקס מחוץ לבית, כולנו אוהבות האנטומיה של גרי, כולנו לובשות חזיה ועוד... רק מהמשפטים אתן מבינות כמה מצחיק היה!  
אחרי כל היום הראשון התכנסנו לפעילות היכרות של חבילה עוברת עם אלכוהול וכיבוד. התפזרנו לקראת שתיים בלילה אבל יכולנו להמשיך עד אור הבוקר.
צילום כרמית חסין
צילום כרמית חסין

לפנק לפנק לפנק
אירוע זה לא אירוע בלי ימבה פינוקים ומתנות! נכון? אז אני רוצה לתת לכן הצצה לחלק מהמתנות והפינוקים שהיו באירוע.

צילום כרמית חסין
בהתכנסות הבוקר כל משתתפת קיבלה מחברה מהקולקציה החדשה שלי של מוצרי הנייר. (מזמינה אתכן להציץ כי היא משעשעת ויפה במיוחד- קישור) ועט צבעוני ויפה כי אני מאוהבת במוצרי נייר וכתיבה.
כל האירוע התקיים במתחם הגן שבמרכזו האולם, בתוך הגן היתה עמדת קעקועים, עמדת צילום, עמדת פינוק עם לקים, עמדת קריאה עם מגזינים מכל העולם ושידת פינוקים אשר הייתה עמוסה בצעיפי פאשמינה וכפכפים לרווחת האורחות.
צילום כרמית חסין
בקבלת החדרים קיבלה כל אורחת שקית קבלת פנים ובה:
שקית של חטיף פתית- חטיף מתקתק ודל קלוריות שאני חייבת לספר לכן ואל תגלו לפתית! ערב קודם בזמן ההקמות אנחנו טרפנו את החטיף הזה! זה פשוט להיט! טעים וכייפי! ובכלל שזה דל קלוריות! טרפנו בלי נקיפות מצפון
גלוית השראה של המעצבת ענבל גיבור- גלויות צבעוניות עם מסרים משמחים וצבעוניים שאפשר לקחת ולתלות על לוח ההשראה או למסגר ולתלות בבית.



סבון מעוצב וריחני של מיידלה- על מיידלה שהיא הילה דורון כבר סיפרתי לכן קודם אבל על הסבונים שלה אי אפשר לדבר! אין מילים! הילה בחרה בשבילנו סבונים עם סילואטים של דמויות נשיות, במגוון ריחות משכרים.

לאחר קבלת החדרים וארוחת הצהריים הפתעתי את האורחות עם מתנה מגניבה וסופר שווה! כאשר אנחנו יוצאות לאירוע נשי, יומיים של "עכשיו אני" מתבקש שנפנק ונשקיע בעצמנו. מתבקש שנחגוג ונטפח את עצמנו כמו גדולות! בלי שמפו של ילדים! אנחנו נשים ומגיע לשיער שלנו את הטוב ביותר, נכון? אז מותג העל "טוני וגיא" של צמד הספרים האנגלי פינק כל אחת ואחת מאיתנו בשמפו ומרכך. בארוחת הערב כבר דיגמנו שיער מדהים וריח נפלא J



צילום כרמית חסין
 ולא ניפרד בלי עוד כמה מתנות שוות... נכון?
בשקית המתנות הכנו לאורחות כמה מתנות שוות לדרך:
קרמיקזה- ליאת שרון שהיא הנפש התאומה שלי וגם הבעלים של סטודיו קרמיקזה ותראפיסטית באומנות ומנחת סדנאות טיפול ויצירה הכינה לכל אחת ואחת מאיתנו מוביל לב מקרמיקה. ליאת מצליחה לשלב בעבודות שלה את החומר ואת הנפש, כל היצירות שלה נוגעות בך, משמחות אותך ומזכירות לך ... ליאת בחרה להכין לב כי היא בעיקר אוהבת לבבות אבל גם להזכיר לנו את הכוחות המיוחדים שלנו, אלו שנמצאים עמוק בפנים!

What about – אורי היא מאיירת מטורפת! ויש לסטודיו שלה ליין של מוצרי נייר הכוללים מחברות, גלויות, יומני מסע, כרטיסי ברכה ועוד הכינה לכל אחת ואחת כרטיס ברכה שווה. באופן אישי אני ממש אוצרת כפייתית של המוצרים שלה אבל לא הצלחתי לשים יד על כרטיס הברכה כי חברותיי אמרו לי "רם! מוחרם!" מרוב שהם מטריפים.
Partybella- אליס העניקה לכל אחת גלויות השראה המשלבות זהב כחלק מהקולקציה החשה אשר כוללת גלויות, פנקסים , מחברות ועוד. קולקציה המבוססת על חיבור בין משפטי השראה ועצמה למוצרים שימושים. בנוסף לאליס יש שפע של מוצרים נוספים בסטודיו, החל ממוצרים למסיבות, אביזרי סטיילינג ועד סדנאות יצירה שונות.
צילום כרמית חסין

זה הכל?
לא, זה ממש לא הכל. את מה שקרה שם קשה לי לתאם במילים.  אני חושבת שרק אחרי שקראתי את הפידבקים של אחרי האירוע באמת הבנתי כמה הוא היה משמעותי עבורי ועבור אורחות האירוע. הרבה אסימונים נפלו, הרבה לבבות התרחבו, הרבה מוטיבציה והשראה, הרבה חברה והתקרבות והרבה שילוב של כל אלו ועוד גרמו לנו לצאת ולזכור כמה כל אחת ואחת מאיתנו היא מיוחדת, כמה כל אחת יכולה לעשות את זה וכמה החיים האלו כייפים.

התרגשות קטנה וענקית-
מאוחר בלילה נכנסתי לחדרי, השעה שתיים בלילה, גלי כבר ישנה עמוק. כמצופה מחדר הפקה החדר עמוס ארגזים, שקיות, ניירות וגם מלא שמלות יפות וארגז תכשיטים (כמו נערת בת מצווש אני נוהגת להחליף מספר בגדים במהלך האירוע! מראש גייסתי את המעצבות המשובחות ביותר למשימה! שמלות של מותג קלוטה של אוה על קנרש, גלביה של טליה ותכשיטים של שלי דהרי הנדירה). פתאום אני מגלה חבילה על מיטתי. שאלתי את עצמי האם המלון החליט להפניק אותי במתנה לרגל הכנס המרגש? לא! זה לא המלון! זו הדר!!!
הדר רבינוביץ מאיר היא הזוכה בהגרלה של כרטיס המתנה אשר קיימתי בפייסבוק. להדר יש סטודיו לחידוש רהיטים ואומנות שימושית בשם wabi sabi  (כבר להתעלף עליה רק מהשם! תורת הוואבי סאבי היא תורה כל כך מסקרנת, חכמה, מרתקת ומדייקת) בין היתר הדר מכינה תמונות מודפסות על עץ. כאשר פתחתי את החבילה התרגשתי עד דמעות, הדר הגשימה לי חלום שפשוט לא מצאתי את הזמן לעשות זאת, אבל כנראה שלא מצאתי את הזמן מסיבה טובה! היא בחרה תמונות שונות מהאירועים שלי אותן הדפיסה על עץ שבצידו האחורי יש מתלה של תמונה. טרם הספקתי לתלות במשרד ולצלם לכן אבל זה כל כך מרגש שאני מבטיחה לעשות זאת מיד שאני חוזרת מהחופשה המשפחתית בניו יורק. הדר המון תודה!

למקרה שטרם שמעתן, בתאריך ה- 19.5.16 בשעות 9:00-13:30 אני מקיימת סדנת חוזקות, מדובר בסדנה מטורפת, באופן אישי היא שינתה את חיי מהקצה אל הקצה- למעבר לכרטיסים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה