יום חמישי, 17 בדצמבר 2015

להפסיק לנחש ולשווק מתוך ידע- אירוע עכשיו אני 6.1.16

כל כך הרבה שאלות ואישה אחת שצריכה למצוא את כל התשובות.

מהיום שעזבתי את מקום עבודתי ועד רגעים אלו ממש, אני כל הזמן שואלת שאלות. למדתי שהדרך הטובה ביותר להצליח היא לא להניח הנחות אלא דווקא להתבונן על השאלות. מה שבהחלט עשה לי את החיים כבעלת עסק להרבה יותר מאתגרים... לא מספיק השאלות "הרגילות" עכשיו אני גם בעצמי שואלת שאלות?! לשאול שאלות זה לקבל את חוסר הוודאות ומי מאיתנו לא מעדיפה ודאות?! אך גיליתי שדווקא בחוסר הוודאות מתקיימת פריצת הדרך.

הנקודה הכי מעניינת היא שבעלות עסקים שואלות שאלות לגבי עצמן בעסק: מה הן רוצות? מה היעדים שלהן? מה הן צריכות לעשות לצורך כך? מה השלב הבא? מה השאיפה הבאה? אך לצערי  את המרכיב המשמעותי ביותר בחיי העסק הן משאירות ללא חקירה, ללא שאלות, אלא מניחות הנחות.






מה שהופך עסק לעסק, בשונה מתחביב, מה שנותן לעסק שלנו זכות קיום ופוטנציאל קדימה אלו הלקוחות שלנו. ועם יד על הלב, שאלו את עצמכן עד כמה את מכירות ויודעות את קהל היעד שלכן?!
בכל פעם שאני נמצאת בפני דילמה, בכל פעם שאני משיקה מוצר או שירות חדש ובכל פעם שאני בוחנת מהלכים לראות אם הצליחו או לא אני כל הזמן שואלת שאלות סביב קהל היעד שלי, הנה כמה מהן:
מי הם הלקוחות שלי?
אל מי אני מדברת?
מה הצורך שלהם?
למה שיבואו דווקא אלי?
איך הם ישמעו עלי?

כל פעולה צרכנית מתחילה בצורך! ולא בצורך שלנו כבעלות עסקים להרוויח כסף  אלא בצורך של לקוח שלא מקבל מענה! כך שלמעשה הבסיס הכלכלי והעסקי לעסק שלנו נמצא אצל הלקוחות ואנו חייבות להכיר אותם, להגדיר אותם, לאפיין אותם ולדעת איך להניע אותם לפעולה.במהלך השנים האחרונות בהן אני מלווה, יועצת ונפגשת עם רבבות בעלות עסקים בשנה, ראיתי שלפעמים מה שהופך מהלך שיווקי מוצלח לכזה מוצלח זה הדיוקים הקטנים ביותר ולכן החלטתי להקדיש מפגש לנושא.


המטרה של המפגש היא להפסיק לנחש ולשווק "על עיוור" אלא לפקוח את העניים ולדעת את התשובות, ללמוד כיצד לקבל את התשובות.
כחלק ממטרה זו במפגש יהיו שתי הרצאות, הראשונה תעסוק בלקוחות, איך לזהות ולאפיין אותם ולהבין איך לקוחות חושבים והשנייה תתמקד בקבלת החלטות בעסק של אישה אחת.
חשוב לי להקדיש הרצאה לנושא של קבלת החלטות כיון שהרבה פעמים בעלות עסקים לא יודעות איך לקבל החלטה ולכן בוחרות לא לעשות שום דבר, מה שמביא את העסק למצב של תקיעות. הרבה פעמים אנחנו לא מנהלות נכון את ההחלטות שלנו ואז מוצאות את עצמנו משקיעות המון אנרגיה ומאמץ בזירות שבכלל לא תכננו לעשות זאת ובעיקר זירות שלא מקדמות אותנו.

אז הפרטים המלאים:
אירוע "עכשיו אני- הפסיכולוגיה בשירות העסק" יתקיים ב- 6.1.16 בשעה 9:00-13:30 בבית ציוני אמריקה תל אביב.

9:00 – בוקר טוב- התכנסות, קבלת ערכות סמינר, ארוחת בוקר ופעילות היכרות כייפית שתעזור לנו להכיר חברות חדשות לשיתופי פעולה ובכלל.

9:20- איך לקוחות חושבים? מרצה: מיה לנדאו. הבסיס לכל פעולה צרכנית הוא צורך! ולא הצורך של בעלת העסק להתפרנס אלא צורך של לקוחות. הרצאת חובה לכל בעלת עסק, בה נכיר ונבין איך לקוחות חושבים, מה הם הכפתורים שאת חייבת ללמוד על הלקוחות שלך, אלו שיעזרו לך בתהליך השיווק והמכירה.  נלמד כיצד להיכנס לראש של הלקוחות, להבין אותם לעומק, לדעת מה ילך ומה לא, מתי ואלו מבצעים לתכנן, איך לייצר השפעה ולצמוח עסקית. נלמד איך לזהות ולאפיין את קהל היעד שלנו. נבין איך עובד תהליך שיווקי מנקודת מבטו של הלקוח. נבין כיצד להוביל לקוחות לפעולה וכיצד לייצר השפעה בקרב קהל היעד שלנו. נלמד לאסוף תשובות ולשווק מתוך ידע ולא מתוך ניחוש.

11:40- הפסקת שתיה, כיבוד, פטפוט ומשימה סודית נושאת פרסים.

12:00- קבלת החלטות בעסק של אישה אחת- מרצה: מיה לנדאו. בעסק של אישה אחת, אנחנו נאלצות לקבל החלטות דרמטיות מידי יום. כיצד נוכל לדעת שאנחנו מקבלות את ההחלטה הנכונה? כיצד נוכל לדעת לא להחמיץ הזדמנויות? כיצד נוכל לקבל החלטות בשיטתיות? בהרצאה נלמד איך מקבלים החלטות בעסק של אישה אחת. כללי אצבע שימושיים שיחסכו לכן המון זמן ויפתחו לכן עולם של הזדמנויות חדשות

13:30-  משהו קטן לדרך- עד הפעם הבאה וחלוקת הפתעות קטנות לדרך

האירוע מיועד עבור בעלות עסקים שמרגישות שהן רוצות לדייק את העשייה שלהן, שרוצות ללמוד כיצד לשווק ולפעול נכון ובצורה המקצועית ביותר. כל משתתפת תקבל ערכת סמינר אשר כוללת חוברת עבודה ובה כל תכני ההרצאות, דפי עבודה לחקירה והמשך עבודה בבית ועוד. במהלך האירוע יחולקו הפתעות מפנקות ומשמחות.

כרטיס למשתתפת לאירוע :350 ₪
ניתן לרכוש כרטיסים בקישור
לפרטים נוספים אני עומדת לרשותך 052-2432424 או במייל maya@maya-landau.com


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה