יום שני, 19 באוקטובר 2015

אירוע "עכשיו אני"- מכירות ותוצאות 12.11.15

החלומות הם המנוע החזק ביותר. לפני כארבע שנים היה לי חלום, רציתי לייצר אירוע קסום בו בעלות עסקים יוכלו לפנות זמן לעצמן. לעצור את השגרה התובענית ולנשום, להתפנק, להכיר חברות, להיטען ולהתמלא, ללמוד כלים לניהול ושיווק העסק ולצאת בטוחות יותר, יודעות יותר, נינוחות יותר ובעיקר מאושרות יותר. כך נולד אירוע "עכשיו אני", מאז התפתחה מסורת ומידי שנה ואפילו פעמיים בשנה נפגשנו. מפעם לפעם הצטרפו יותר ויותר נשים והקהילה הלכה וגדלה.

צילום: דנה ישראלי
עיצוב: נבל גיבור

לאורך השנים, שמעתי מלקוחותיי שהן רוצות יותר. הן יוצאות מחוזקות ממש מרחפות מהמפגשים, הן לומדות ומיישמות כלים חשובים לעסק, הן מכירות בעלות עסקים ממש כמוהן והופכות לחברות עסקיות, הן עושות לעצמן יום מפנק ומעשיר, אבל פעם פעמיים בשנה ממש לא מספיק. אני נוהגת להקשיב טוב טוב ללקוחות שלי, אבל חששתי. חששתי לחלום על יותר מזה. בחודשים האחרונים חלמתי והעזתי. חלמתי על סדרה של מפגשי "עכשיו אני" לאורך השנה. כל מפגש יוקדש לנושאים אחרים, בכל מפגש יהיה מפנק, מעוצב, טעים, מעשיר, מלמד, מדרבן וימלא אותנו בכוחות ובמוטיבציה שאנחנו כל כך זקוקות להם כבעלות עסקים במיוחד בעלות עסקים של אישה אחת

צילום: דנה ישראלי
עיצוב: נבל גיבור

אז בהתרגשות עצומה, אני שמחה ונרגשת להציג בפניכן את המפגש הראשון בסדרת מפגשי "עכשיו אני" (ניתן להירשם למפגש בודד, הקרוב, וישנה אפשרות לקניית כרטיסייה לכל המפגשים בעלות מוזלת):  "עכשיו אני- מכירות ותוצאות" אשר יתקיים ב- 12.11.15 יום חמישי בשעה 9:00 עד 13:30 בבית ציוני אמריקה, אבן גבירול 26, תל אביב. 

"עכשיו אני- מכירות ותוצאות" תכנית האירוע:

9:00  נפתחות עם קפה מתוק- ניפגש בבוקר לצד קפה ומאפייה מתוקה. בחלל התכנסות אשר יהיה מלא פינות חמד מעוצבות של קפה ופינות של מאפים בוקר, תתקיים פעילות סודית נושאת פרסים. בכל אירוע מצטרפות עשרות רבות של בעלות עסקים, הפעם החלטתי שיהיה נפלא לקיים פעילות היכרות סודית, כזו שתגרום לנו לצחוק יחד על הבוקר, להכיר נשים מאחורי הפרצוף בפייסבוק או אולי פרצופים חדשים.

9:30
זה הזמן למכור- אנחנו משקיעות כל כך הרבה בעסק ולמעשה מה שקובע את הרווחיות שלו זה כמה מכירות הצלחנו לייצר. בהרצאה נכיר ונבין איך מתבצע תהליך מכירה מוצלח, נגלה שבכל אחת יש מוכרת מצטיינת (לא! זה לא משהו שנולדים איתו! גם את תשמעי אחרי ההרצאה הרבה כן! כן! כןמלקוחות), נלמד למכור בכיף ולא לשדל או לדחוף אלא לייצר תהליך מכירה אפקטיבי שכל אחת תוכל ליישם אותו. נכיר כלים ושיטות שיעזרו לכל אחת לסגור כמה שיותר עסקאות, לקוחות נאמנים ויותר הכנסות ליותר זמן. בהרצאה נתייחס וניתן דגשים לסוגי מכירה שונים, ירידים, נותני שירות ואפילו חנויות און ליין ומכירות דרך מייל וטלפון. נלמד לייצר תהליך מקדים למכירה, כזה שמביא לקוחות "מבושלים", רק "לחטוף" ולקנות. ההרצאה תלווה על ידי דוגמאות ואפילו מתנדבות מהקהל (כל משתתפת תקבל תסריטי מכירה למילוי ודפי עזר נוספים שפשוט יעזרו לך לעשות קסמים במכירה)

11:30 מעדניית אמצע הבוקר- הפסקת כיבוד עם מגוון קישים, כריכונים ומטעמים נוספים. 



12:00 מבחני התוצאות-  פרדוקס התוצאות, אנחנו שואפות להגיע לתוצאות מאתגרות, משקיעות, מתכננות ובוחנות הכל דרך פילטר של תוצאות. בעוד הדבר היחיד שאין לנו שליטה עליו בעסק ובחיים אלו הן התוצאות. בהרצאה נכיר לעומק את פרדוקס התוצאות ונבנה מודל שיעזור לנו להגיע לתוצאות, להבין כיצד מקבלים תוצאות רצויות ומה עושים כדי להיחלץ ממצבים של תקיעות ותקרת זכוכית בתוצאות העסק. איך פורצים ומשיגים תוצאות יוצאות דופן. אני הולכת לשבור לכן פרדיגמות! לאתגר אתכן לחלום, להאמין, לתכנן ולעשות.

13:30 משהו קטן לדרך- סיום והפתעות משמחות הביתה.

צילום: דנה ישראלי
עיצוב: נבל גיבור
הרשמה:
בהרשמה מוקדמת שקיימתי לכרטיסייה לסדרת המפגשים כ-100 נשים כבר רכשו את הכרטיסייה המלאה. כך שנותרו מקומות ספורים לאירוע, אני מקווה לאפשר לכל מי שנושא זה חשוב לה ולעסק להירשם, אך מספר המקומות מוגבל ולכן אני ממש ממליצה למי שרוצה וצריכה, להירשם בהקדם.

הרשמה לאירוע כוללת את כל ההרצאות, פעילויות וערכת סמינר הכוללת את דפי העבודה, אותה ניתן יהיה להשיג רק באירוע .  כל מי שתירשם לאירוע תצטרף לקבוצת הפייסבוק הסגורה שלנו, בה ניתן לשאול שאלות, להתייעץ, לשתף ואני ועוד בעלות עסקים שם לענות לך על כל שאלה לאורך כל השנה.

עלות למשתתפת 350 ש"ח כולל מע"מ 
העלות הינה עבור משתתפת למפגש הקרוב בלבד.

ניתן לרכוש כרטיסיה לכל שבעת המפגשים בעלות של 230 ש"ח X  עשרה תשלומים (עכשיו במחיר השקה במקום 2,500 ש"ח). לעיון בסדרת המפגשים- קישור
** אני מדגישה יש אפשרות לקניית כרטיסייה מוזלת לכלל המפגשים, או אפשרות לקנות כרטיס למפגש הקרוב בלבד **
ניתן ליצור קשר במייל maya@maya-landau.com  או 052-5322313 לפרטים והרשמה

צילום: דנה ישראלי
עיצוב: ענבל גיבור

האירוע מתאים ומיועד לכל בעלות העסקים, לעסקים בתחילת הדרך ולעסקים וותיקים. לבעלות עסקים שהעסק שלהן מבוסס מוצרים פיזיים או שהן מוכרות שירות (כמו מאמנות, יועצות וכו'), אני  נרגשת לקראת האירוע הקרוב, אני מאמינה שהרבה פעמים אנחנו מתייחסות לכסף כנושא מאיים שלא בא לנו לגעת בו ולכן נמנעות מלשפר ולאתר את התוצאות שלנו ואת יכולות המכירה שלנו. אני מצפה כבר לאירוע ומקווה לראות אתכן שם יחד איתי.

 לפרטים נוספים והרשמה נשמח לעמוד לרשותכן: maya@maya-landau.com  או 052-5322313 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה