יום שני, 12 בינואר 2015

מי את שתלמדי אותי שיווק?

לפני כשש שנים שהקמתי את העסק היה לי ברור שאני רוצה לעבוד עם בעלות עסקים מוכשרות, בעלות עסקים שיש להן עסק מדהים ביד ורק צריכות שאני אעזור להן לצאת החוצה. שאם אני אצליח ללמד אותך כיצד להביא לקוחות, כיצד לייצר חשיפה, כיצד לאהוב את זה יהיה להן לא רק עסק מדהים אלא גם שפע והצלחה.

באותו זמן כולם אמרו לי שנפלתי על הראש. שמהמקום ממנו אני באה אני חייבת לעבוד עם לקוחות גדולים כי שם יש כסף ושם יש יציבות ומה שאני עושה זו פשוט שטות (היו גם כאלו שאמרו התאבדות עסקית). כעבור שש שנים אני שמחה לספר שזו השטות הכי מדהימה שעשיתי. אבל לא תמיד הכל היה כל כך ברור.


אני זוכרת את תחילת הדרך. הייתי בשנות העשרים לחיי, יצאתי מקריירה בתחום השיווק ותקשורת והיו לי רגעים ששאלתי את עצמי- מי את שתלמדי שיווק?
אז יש לך ידע
אז יש לך ניסיון
אז את מכירה את העולם של העיצוב, יצירה ולייפסטייל על כל רבדיו
אז יש לך קשרים
אז יש לך דרך וכלים חשובים
אבל מי את?!

אחרי כמה לקוחות וכמה הצלחות הבנתי. אני זו אני. אני מביאה איתי את השקפת העולם שלי, אני מביאה איתי את כל הידע, הניסיון, ההיכרות, הקשרים והופכת את העבודה השיווקית של בעלת העסק להרבה יותר קלה ואפקטיבית. אני גם מאמינה שהעסק שלנו קם מתוך תשוקה עמוקה, שיש בו אלמנטים רגשיים שהם הרבה יותר מעוד עסק, שאנחנו רוצות להצליח בכל העצמות שלנו.

וגם את זה אני מביאה, גם את הכלים והמסרים מתוך העולם הפנימי שלנו. שהרי פוגשים אותנו המון בעסק ובשיווק.
 לאורך השנים, הלקוחות המליצו אחת לשניה, ההצלחות עוררו שאלות, העשייה הביאה חשיפה ואני כבר לא שואלת את השאלות האלו.

קיבלתי הרבה פעמים פניות מקולגות ומלקוחות שרוצות גם הן לייעץ ולהעביר את זה הלאה. אז החלטתי לעשות מעשה. אני מאמינה שמאחורי כל עסק יש בעלת עסק עם ידע וניסיון מצטברים, עם השקפת עולם וברובנו יש גם תשוקה להצמיח עסקים חדשים. מתוך התשוקה הזו החלטתי לפתוח קורס לכל אותן בעלות עסקים שרוצות לעזור לעוד עסקים. שרוצות לייעץ, ללוות, להרצות, ללמד בעלות עסקים איך לעשות את זה.


זה יכול להיות מתוך רצון להתפתח, מתוך רצון לעזור ולפתח, מתוך רצון לקחת את מה שאת עושה ממילא ולהרוויח מזה כסף, מתוך רצון להפיץ את זה הלאה.
 אז החלטתי לפתוח את קורס נבחרת היועצות!
 בקורס נלמד איך לקחת את כל הידע והניסיון ולהפוך אותם למוצרי ייעוץ
 בקורס נלמד איך לעשות את זה בפועל
 ואיך לשווק את זה (ולשמור על העסק שלנו עובד ופעיל)

 כל הפרטים על הקורס בקישור: http://maya-landau.blogspot.co.il/2014/12/blog-post_31.html

 ההרשמה מסתיימת היום!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה