יום רביעי, 31 בדצמבר 2014

נבחרת היועצת של מיה לנדאו

כמה פעמים שאלו אותך "איך את עושה את זה? גם אני רוצה שתלמדי אותי!"
אומרים שאין חכם כמו בעל ניסיון, ובנינו אין חכם כמו בעלת ניסיון J

בעלת ניסיון למדה דרך ההצלחות וגם דרך השגיאות, היא יודעת ממה יש להיזהר. היא כבר הסיקה את המסקנות ולמדה שיעורים חשובים. את ההצלחות שלה היא מכירה וגם הסביבה מכירה. בעלת ניסיון יודעת על בשרה איך דברים עובדים. בעלת ניסיון היא נכס רב עצמה ויכולה לתרום לסובבים אותה ולשנות את העתיד שלהם.

כל בעלת עסק מנוסה יכולה להפוך את הניסיון שלה למקפצה משמעותית עבור בעלות עסקים מתחילות, כל בעלת עסק מנוסה יכולה לתרגם את הידע העסקי שהיא צברה להכנסה נוספת ובך להעניק ולקדם אחרות ולייצר שפע במשק הבית שלה. תני מהטוב שלך ותקבלי בחזרה.

במהלך השנים הרבות בהם אני מלווה ויועצת לבעלות עסקים שידכתי  המון לקוחות שלי ללמוד מלקוחות ותיקות. ללמוד כיצד לקדם את החנות האינטרנטית שלהן, כיצד לחבור לסוכן או מפיץ בעולם, כיצד לתכנן מכירה מיוחדת, כיצד לייצר קולקציה חדשה, כיצד לפנות לבלוגריות בעולם, כיצד לקדם את העסק בשיתופי פעולה, כיצד להפיק אירוע עסקי ועוד המון שידוכים.

אני מקדמת שידוכים אלו (למרות שאני יודעת ומכירה את רוב הנושאים) כי אני מאמינה שזה עושה טוב לשני הצדדים. המנוסה, מקבלת סיפוק רב מתרגום הניסיון שלה לכלים מעשיים ומקבלת תשלום הוגן עבור העזרה וההכוונה שלה. בעלת העסק החדשה מקבלת קיצורי דרך משמעותיים, מקבלת עזרה ומיקוד ומקבלת שירות מעולה לה ולעסק ושמחה לשלם עליו ולחסוך ממנה זמן, טעיות ומשאבים מבוזבזים.

החלטתי ללכת שלב אחד קדימה עם השידוכים שלי ולפתוח קבוצה אינטימית של בעלות עסקים מנוסות אשר רוצות לתרום מהידע והניסיון שלהן לבעלות עסקים בתחילת הדרך. בקבוצה אעביר קורס שיאפשר לכל בעלות העסקים המנוסות לפתוח שירות חדש בעסק שלהן של ייעוץ, ליווי ועזרה לבעלות עסקים אחרות.



קורס נבחרת היועצת של מיה לנדאו

הקורס יתקיים בימי שני/שלישי החל מה- 20.1 ועד 3.3, בשעות 10-15 במשרדי בנס ציונה בקבוצה של עד עשר בעלות עסקים.

19.1 מפגש ראשון: 
·         גיבוש "האני מאמין" העסקי שלי
·         מציאת הבידול בשירותי הייעוץ שלי
·         פיתוח שיטה או מודל ייעוץ
·         פיתוח מוצרי ייעוץ
27.1 מפגש שני: מרצה אורחת אפרת לקט
·         סגנונות תקשורת
·         כיצד לבנות תהליך ליווי אישי
·         התפקיד של היועץ בתהליך אישי
·         כיצד להתמודד עם הקשיים שעולים בתהליך ליווי אישי

3.2  מפגש שלישי:
·         כיצד לשווק מוצרי ייעוץ והרצאות- שלב אחרי שלב
·         כיצד לשלב נכון את שירותי הייעוץ עם העסק הקיים

9.2 מפגש רביעי: מרצה אורחת אורית פרץ
·         איך להפוך את הידע והניסיון להרצאה, סדנא או קורס
·         איך להעביר חומרים בצורה מעניינת
·         איך לארגן את הידע והניסיון לשיעורים מסודרים

16.2 מפגש חמישי: מרצה אורחת אורית פרץ
·         התנסות מעשית בסשן מתוך סדנא
·         רעיונות יצירתיים להעברת מסרים פרונטליים

24.2 מפגש שישי:
·         מפגש  שיווק מעשי- בונות ומשייפות תכנית עבודה שיווקית לשיווק מוצרי הייעוץ

3.3 מפגש שביעי:
·         כיצד למכור מוצרי ייעוץ
·         מסיבת סיום מפנקת והענקת תעודות

הקורס מיועד לבעלות עסקים שפיתחו ידע וניסיון מצטבר ורוצות להתפתח ליועצות עבור עסקים אחרים או עבור בעלות עסקים שכבר מעבירות ייעוציים ורוצות לפתח את שירות זה בעסק שלהן.

כל משתתפת תצא עם  מוצרי יעוץ: ליווי+ הרצאה- קורס מוכנים, עם תכנית שיווק מפורטת לקידום השירותים שלה. ספר קורס הכולל חומרי רקע שיווקיים שימשו לה להשלמת הידע השיווקי שלה ולפיתוח ההתמחות היעוצית שלה. יכולת למכור ולפתח שירותים נוספים בתחום הייעוץ שלה.

מבין הבוגרות אשלב יועצות בפעילות העסקית שלי, אפנה לקוחות רלבנטיות ואשלב ביוזמות עתידיות שאני מתכננת.

 עלות הקורס היא 3500 ₪ כולל מע"מ וניתן לחלק לעד חמישה תשלומים (700X5).
לרישום והצטרפות יש לשוחח איתי טלפונית ונבחן יחד התאמה לקורס: 052-2432424


הכינותי מראש כמה תשובות על שאלות שאולי יעלו לך:
למה להשקיע 3,500 ₪ בקורס הזה ולא ללמוד תוך כדי תנועה?
ההשקעה בקורס תחזור אלייך כבר בהרצאה הראשונה שתקיימי והידע שתרכשי בקורס ילווה אותך לעוד הרבה שנים ויאפשר לך להתפתח ולגדול ואיתך הרווחים משירות זה שתפתחי. דבר נוסף וחשוב ששירות הייעוץ שאת מפתחת חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר, חייב להיות הכי מקצועי שאת יכולה שהוא יהיה כדי שהמוניטין שצברת לא יפגע ורק ילך ויגדל איתך. הקורס יאפשר לך להוציא את הצד הכי ייסודי ומקצועי שבך ולהפוך את מה שאת "עושה על הדרך" לשירות מקצועי, מובנה ואפקטיבי לבעלות עסקים.

איך אני יכולה לדעת שתגלי לי הכל ולא תשמרי כמה קלפים קרוב לחזה?
 כל מי שמכירה אותי יודעת שאני מאמינה בנדיבות. המטרה שלי בקורס הזה היא לייצר קהילה של בעלות עסקים מנוסות שמטפחות את הדור הצעיר של בעלות העסקים. אולי לא אצליח בקורס ללמד את כל מה שאני יודעת אבל מלבד הסילבוס השארתי זמן בכל מפגש לענות, להעלות ולהתייחס לכל שאלה שמעסיקה אותך. אין לי עניין להשאיר קלפים קרוב לחזה, אני מאמינה בשיתוף פעולה ונדיבות.

מה היתרון שלי אם אני מצטרף לקבוצה של עוד בעלות עסקים? איך אוכל לדעת שאני אצא עם יתרון תחרותי?
יש מקום לכולן, אנחנו לא נמצאות בוואקום וכבר היום יש שפע של יועצות. המטרה של הקורס היא למצוא את היתרון התחרותי שלך, לבחון מה בכל הידע והניסיון שצברת ייגרום לבעלות עסקים להגיע דווקא אלייך. כאן הקבוצה מהווה יתרון. מאפשר לדייק את עצמי, מאפשר ליצור שיתופי פעולה ומאתגרת אותך להביא את הטוב ביותר שלך.

למה אני צריכה ללמוד על מוצרים שהיום אין לי כוונה לפתח?
אם בכוונתך להתחיל עם ליווי אישי או דווקא עם סדנאות, הקורס ייתן לך את כל הכלים לעשות זאת. חשוב לי גם לפתוח את המחשבה לשירותים ומוצרים נוספים שתוכלי להשיק לאורך הדרך. שירותים שיאפשרו לך לגדול ושתהיי מצוידת בארגז כלים שילווה אותך בפיתוח, ביצוע ובשיווק.

עשיתי כבר כמה ייעוציים לבעלות עסקים, למה אני צריכה את הקורס?
אם את רוצה להסתפק בכמה ייעוציים בשנה יתכן ואת לא צריכה את הקורס, אך אם ברצונך להפוך את "הכמה ייעוציים" למשהו שוטך וקבוע אז הקורס ילמד אותך איך תוכלי לעשות זאת במקצועיות ובקלות. איך תוכלי לשלב בין העסק שלך לשירותים חדשים שאת מפתחת.

לרישום והצטרפות יש לשוחח איתי טלפונית ונבחן יחד התאמה לקורס: 052-2432424


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה