יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

מפגש מובנה לקוראות הספר במחיר סימלי

כמה ימים אחרי  שהשקתי את הספר סיפרו לי כמה וכמה נשים על קבוצות שהן יזמנו שנפגשות אחת לכמה שבועות ועוברות יחד על הספר, יושבות ומתכננות יחד. התרגשתי מאד וסיפרתי על זה ברחבי הפייסבוק. לא ציפיתי, אבל פנו אלי עשרות רבות של נשים שרוצות גם. אז החלטתי לנצל את החגים, את השנה החדשה ולהציע מפגש מובנה לבניית תכנית עבודה במיוחד לקוראות הספר במחיר סימלי מאד.

אז כל מי שרוצה להוציא את הדברים לפועל,
כל מי רוצה משוב, עזרה, דיוק ולא היה לה את מי לשאול,
כל מי שרוצה למצוא שיתופי פעולה ולעשות את התהליך יחד עם עוד בעלות עסקים
 המפגש הזה בדיוק בשבילכן!


המפגש יתקיים ב- 6.10 ב- 9:30-13:30 בתל אביב, בעלות סימלית של 59 ₪ (כולל מע"מ)
המפגש הוא לבעלות הספר  "עכשיו אני- המדריך שילווה אותך בהצלחה בעסק של אישה אחת" בלבד!
מספר המקומות מוגבל! שריינו את מקומכן כבר היום!

מבנה המפגש:
פתיחה שלי, עם פעילות מיוחדת שתכניס לנו אנרגיות ותעזור לנו להכיר את כל הנשים הנהדרות שמגיעות.
חלוקה והיכרות עם צוות העבודה, נתחלק לקבוצות, בין הקבוצות יסתובבו מנטורית מטעמי שיסייעו לכן לאורך כל המפגש. כמובן שאני גם מסתובבת בין כולן.
נעבור תחנה תחנה, שלב שלב לפי הספר ונבנה תכנית עבודה לרבעון הקרוב.  בכל שלב הסבר שלי, שאלות תשובות וזמן לשבת לתכנן. בזמן הזה כל אחת וכל קבוצה עובדות ואני מסתובבת לתת דגשים לכל מי שצריכה.
לאחר שסיימנו, נראה מספר מתנדבות, את התכנית שלהן שנוכל ללמוד מהתכנית שלהן והמשוב של הקהל.
בהמשך המפגש אקדיש פעילות מיוחד ליוזמות של שיתופי פעולה ונטוורקינג כדי שנוכל להרוויח את המירב מהבוקר הזה.


עם מה צריך להגיע:
 עם הספר כמובן ובו דפי התכנון
כל אחת תציג את עצמה בפני הקבוצה: מי היא? מה המוצרים/ שירותים שלה? מי קהל היעד?
כל אחת בוחרת מראש רבעון, לפי הפרק בספר שמסביר על חלוקה לרבעונים
כל אחת בוחר מוצר/ שירות אחד וקהל יעד אחד בו היא מתמקדת


בוקר של הרצאות, תכנית עבודה, השראה, אנרגיות גבוהות, מלא נשים נהדרות, שיתופי פעולה וכיף! ככה מתחילים שנה! וכל זה במחיר כייפי במיוחד!

הרשמה:
ניתן להירשם דרך החנות המקוונת- קישור



·         כיון שמספר המקומות מוגבל, דמי הביטול מכל סיבה שהיא הם 59 ש"ח



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה