יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

משתוקקת לפרגן ל"קומה הרביעית"

אני אגלה לכן סוד, אני חולמת על "הקומה הרביעית" כבר שנים.
חולמת שיזמינו אותי לחתונה, לבר מצווה, לבוקר עסקי... למשהו! אבל חלפו השנים ואף אחד ממכרי לא שלח לי את ההזמנה הנכספת.  החלטתי שאם אני כל כך רוצה אז כדאי שאני זו שאשלח את ההזמנות ושאני זו שאעשה "בקומה הרביעית" את האירוע שלי.










תבינו אותי! אני נולדתי לאהוב עיצוב, נולדתי להעריך עיצוב! וכשנכנסים "לקומה הרביעית" ההשראה והעיצוב פשוט נשפכים מכל פינה! קיר תמונות ענק בכניסה, אוצרות של פריטי עיצוב אייקונים בכל פינות הלופט, ממש כמו להיכנס לחנות ממתקי עיצוב, לכל מקום שמסתכלים רואים טעם טוב והמון השראה!!!  פוסטרים ענקים, כורסאות ישיבה, ארונות יין, ספרייה עשירה בספרי עיצוב, פסלים, כלי הגשה, כיסאות, די!! שברו אותי!


מי שיצא לו להכיר בטח יודע שרפי בדר, אחד מהבעלים של המקום הוא אמן. הציורים והפסלים שלו הם חלק מהמקום וכאשר הבעלים הוא אמן ויוצר אז מבינים את הגדולה של המקום, מבינים שהעיצוב הוא לא רק תפיסה אסטטית אלא ממש דרך חיים.

התרגשתי מאד מהפגישה, זה חלום שלי כבר המון זמן, רציתי להזמין את הלקוחות שלי לבוקר הכי מיוחד, הכי מפנק, הכי מעורר השראה ו"הקומה הרביעית" זה בדיוק המקום שהתאים לי.  רק לא ידעתי שהחלום הולך להיות הרבה יותר גדול. כאשר ישבנו לתכנן את האירוע, והמטרה היתה לייצר אמפקט של נווה מדבר מעורר השראה, צוות הקומה הרביעית חשב על רעיון מטורף.  הם החליטו לגייס את צוות המטבח בניצוחו של השף שי כהן ולחבר את כל "האני מאמין" של "הקומה הרביעית" למיצג מיוחד במינו.


מיצג של חמש יצירות אומנות של האמן (והבעלים ) רפי בדר ולחבר אותם לאוכל. "הקומה הרביעית" היא חלק ממשפחה קולינרית מפוארת, חלק מקבוצת נואר הכוללת את קפה נואר, סביסטאן וקפה נחמני. הקולינריה היא הכוכב המרכזי במקום, אוכל טוב, יצירתי, אלגנטי, טרי שמוגש מידי יום במחשבה, הקפדה ותשוקה גדולה.

צוות המטבח נכנס לעבודה, ניסוי, בדקו, יצרו ולבסוף נבחרו חמש יצירות. פתחו את הבוקר ב"טעימה אומנותית" שמראה את החיבורים, את ההקפדה, את תפיסת המקום לאירוח, אוכל ותרבות.
במהלך הבוקר הרגשתי באותו נווה מדבר, הרגשתי שחברנו יחד, אני המשתתפות ואורחות. שכל אחת יכלה להשאיר את היום יום בחוץ לפנות לעצמה בוקר מפנק. אני עוד אכתוב על ההרצאות כדי שאלו שלא יכלו להגיע גם יקבלו משהו קטן, על קצה המזלג ממה שהיה לנו באירוע. 


**** כל הצילומים המדהימים של יעל ונעמי צלמות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה