יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

צידה טובה לשנה חדשה

במקום לשלוח לכן שנה טובה עם איחולים החלטתי השנה להציע כמה ברכות עסקיות, כך שכל אחת תוכל "לקטוף" לעצמה מה שהיא צריכה, מה שהיא רוצה, מה שהיא מרגישה שנכון לה עכשיו לעסק שלה ושיעזור לה לשנה הקרובה.
אז איך "קוטפים" את הברכות? קוראים, אם את מתחברת, תדפיסי או תכתבי לה בפתק את הברכות וכך הן יהיו איתך כל השנה מתי שתצטרכי אותן.


*לפתוח מבערים- לא משנה באיזה תחום, לא משנה באיזה שלב אתן נמצאות או כמה "רחוקות" אתן מהמטרה ומהחלום שלכן, פשוט תפתחו מבערים. אל תסתפקי בגחלת, להבה חמימה, מגיע לך מבער! שיעיף אותך, שיקח אותך למסע מרגש ומטורף! את יכולה, זה דורש את אותה כמות עשייה, השינוי הוא רק בחשיבה. זו השנה שלך! פתחי מבער ותגיעי הכי רחוק שאת יכולה. פשוט תעשי, תתחייבי, תייצר שגרת עשייה שתזמן לך אתגרים והיי בטוחה שאת יכולה לעמוד בהם. כל יום הוא יקר, אין טעם לדחות למחר. עשי היום, עשי בכל הכל, עשי מתוך תשוקה, עשי מתוך חדווה, פשוט תעשי!

* לבוא  בטוב-  הקפידי לבוא בטוב, לבוא ממקום טוב, כלומר ממקום שרוצה להעניק טוב כדי שלכל המעורבים יהיה טוב. בעסק, בזוגיות, בהורות, בחברות ... בכל מקום. ככול שנבין את המקום "הטוב" ממנו אנחנו באות, כך נצליח ליצור יותר טוב גם ואולי בעיקר עבורנו. בהורות זה מאד ברור שאנחנו באות בטוב, אבל גם בעסקים. למשל אני, כן זה עסק וברור לכולם שאני לא עושה את כל מה שאני עושה לשם שמיים אבל כל יום אני מזכירה לעצמי שהסיבה שאני עושה את מה שאני עושה זה כי אני רוצה שנשים יצליחו בעסקים שלהן, אני רוצה שהן יגלו את העצמאות שלהן ובעיקר את העצמאות השיווקית, שידעו שהן יכולות, שידעו איך הן יכולות לחולל שפע לעסק ולבית שלהן. אני מזכירה לעצמי את זה כל בוקר וזה מכניס המון סיפוק ותשוקה לעשייה שלי.

צילום: נעה קדמי

* חריצות- חריצות זו ברכה, אין סיבה לפחד מעבודה קשה. אין אתגר שלא נצליח לפצח, אין משימה שלא נצליח רק אם נתמיד, רק אם נהיה חרוצות מספיק. יש את כל הסיבות לא לעשות, אם חיפשת אז תשמעי... יש מלא סיבות לא לעשות. ומולן יש עוד המון סיבות לעשות. חשבי מה הסיבות שלך לעשות ותתחייבי לעצמך לעשות. כן צריך חריצות בשביל זה. חשבי, האם את נוהגת להפר התחייבויות שלך לחברות? לבן הזוג? ללקוחות? לגננת? סביר להניח שלא. אז מדוע לאדם הכי חשוב בכל הסיפור, לעצמך, את מפרה התחייבויות? מספיק! כבדי את ההתחייבות שלך לעצמך ותתמידי.

*קודם כל בן אדם- לפני הכל אנחנו אנשים, נפגשים בכל מיני תפקידים וסיטואציות אבל אנחנו קודם כל בני אדם. תהיי האדם שאת רוצה להיות, מכבדת, הוגנת, מנומסת, מתחשבת ברגשות האחרים. ברגע שתפעלי לפי צו מצפונך ותשמרי על הכבוד הבסיסי בין אדם לאדם תוכלי להתמקד בעשייה שלך. תוכלי לנטרל רעשי רקע של נשמות טובות ולצעוד בדרכך. רעשי הרקע מעכבים אותנו, רעשי הרקע שומרים אותנו במקום, רעשי הרקע מקווצצים את הבפנים שלנו, למה? הזכירי לעצמך שזה רעשי הרקע של האחרים, הם לא שלך. את לא חייבת להקשיב להם.
צילום: נעה קדמי

*איזון- "החיים הם חכמה של שיווי משקל" מתוך "אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים של דוקטור סוס. והמשפט הזה הוא תמציץ החיים. אני מאחלת לך שתהיה לה את הגמישות לאזן, לראות את התמונה הגדולה ולדעת לשחרר שצריך, ליהנות מהמסע ולא רק מהמטרה, לדעת שאיזון הוא שיעור וכאשר נבחר להתמודד איתו הרווח כולו שלנו. נגלה שם את המסוגלות שלנו, את סדרי העדיפויות, את הילדים, החברים, את עצמנו.

*עצמאות- עצמאות, לא רק להיות הבוסית של עצמנו אלא עצמאות לחיים שלנו. לבחור את הבחירות, לחיות את התשוקות, ללדת רעיונות חדשים ולחולל שפע בחיים שלנו. עצמאות לעשות בעצמי, בעשר אצבעות, בזכות ולא בחסד. אחרי שתגלי את העצמאות שלך, תגלי את הכנפיים שלך ואי יהיה אפשר לעצור אותך. חופש אמיתי.

*חברות- החברות שלנו הן חלק חשוב מהחוסן שלנו, הן המקום בו אנחנו מתמלאות, מתאוררות, מתחזקות, פורקות, המקום בו אוהבים אותנו ללא סייג. מאחלת לך חברות עסקיות, עצמאיות ממש כמוך שתוכלי להתקשר בבוקר ולהגיד בוקר טוב, לקשקש עם הקפה, שתוכלי לייעץ ולעודד והן אותך, שתוכלי לקבל עצה טובה וחיזוק להמשיך בדרכך, שתוכלו להיפגש ולהתחבר. כי עצמאות לא צריכה להיות לבד, תרוויחי לך כמה חברות עסקיות

* הרפתקנות-  טוב נו, אתן מכירות אותי, אני חסידה של תכניות. כאשר הכל מתוכנן אנחנו  מצליחות יותר. אבל יש משהו נוסף שתכנון מאפשר לי, מאפשר לי רגעים של ספונטניות, רגעים של הרפתקנות, רגע שהרפתקה דופקת בדלת ובא לנו לזנק. תזנקי! תעזי! כאשר יוצאים מגיעים למקומות נפלאים. 

*הכרת תודה- במשך כמה חודשים למשתי פסיכולוגיה חברתית, אם יש משהו אחד שלמדתי שהכרת תודה היא כמו מרק עוף לנשמה. היא עושה פלאים, היא זמינה ופשוטה. הכרת תודה גורמת לנו לאושר, הכרת תודה גורמת לנו להכיל, וגם לאחרונה קראתי שהכרת תודה גורמת לנו להיות יותר סבלנים ולהתמיד יותר. זה מאד פשוט, תנסי. קחי דף ועיפרון ותתחילי להגיד תודה על כל מה שיש לך, על מה שהתאפשר לך, על מה שנכחת, על מה שבא לך. הכרת תודה גורמת לי לראות את היש, גורמת לי להבין שזה לא מובן מאליו, גורמת לי להאמין בדרך. תודי על הלקוחות, על היציאה לעצמאות, על התמיכה, על האומץ, על האנשים הטובים שבדרך על מה שאת רוצה!

שתהיה לנו שנה טובה, המון בריאות, הגשמה, צמיחה, שנזכה לצבור הרבה זכויות השנה ולעשות טוב
 אוהבת מיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה