יום שלישי, 29 ביולי 2014

המקרה המוזר של העסק בשעת לילה מאוחרת

ראשית, למי שאין סבלנות לקשקושים שלי :) פשוט מוזמנת לדלג על ההתחלה ולגשת לסוף הפוסט שם תמצאו הרשמה לוובינר (הרצאה אינטרנטית בחינם!) שאני מקיימת בנושא "איך לבנות מהלך שיווקי שידהים את כולם! כולל אותך!". מספר המקומות מוגבל ולכן מהרו להירשם.

אני חייבת לספר לכן על מקרה מוזר שקרה לי בעסק! למי מכן שעוקבת בימים האחרונים בוודאי  זוכרת שלפני כשבועיים בניתי תכנית עבודה רבעונית וסיימתי אותה שמחה וטובת לבב בשעת לילה מאוחרת, למעשה ב1:38 בדיוק. למחרת התעוררתי למציאות תחת אש והבנתי שחלומותיי העסקיים יאלצו להידחות. איתם אירוע לקוחות חינמי שתכננתי. היה ברור לי שלא רוצים עכשיו להתעסק בזה. ברור לי! כמו השמש.
אז... זהו... שלא!

מהרגע שביטלתי קיבלתי עשרות פניות של לקוחות ועצמאיות שהסבירו לי למה אני לא צריכה לבטל את האירוע וכמה הן צריכות אותו עכשיו. מיום ליום המשיכו הפניות ולבסוף החלטתי לקיים אותו. ביום ראשון העלתי הרשמה לאירוע  החלטתי שבמקום אירוע ל- 400 עצמאיות אני אקיים אירוע קטן יותר ל- 250 נשים. אזל אז קרה דבר מוזר!

תוך שמונה שעות אזלו הכרטיסים ובבוקר קמתי לרשימת המתנה של כ-120 נשים אשר ממשיכה להצטבר מרגע לרגע.
הבנתי ש"הברור שלא!" שלי ממש לא בברור והבנתי שטעיתי ודווקא עכשיו עצמאיות ממש צריכות כלים, מוטיבציה, השראה, רעיונות, תשובות וחברה טובה.


כיון שאני לא יכולה להכפיל את כמות המקומות באירוע החלטתי שאני חייבת לעשות משהו. כן לתת לכל אלו שלא בטוח שאצליח למצוא להן מקום באירוע ובכלל לעוד עצמאיות (ואני מבטיחה מכל הלב לעשות כל מאמץ לאפשר לכמה שיותר נשים להגיע לאירוע, נעשה זאת על בסיס ביטולים או שינויים של הנרשמות)

מה עושים? חזרתי לעוד כמה לילות עבודה שהסתיימו בשעת לילה מאוחרת ואני שמחה לספר שבניתי הרצאה אינטרנטית חינם! (וובינר) במיוחד בשבילכן.

לקחתי מהספר שלי, שיוצר ממש בקרוב, את הנושאים הכי חשובים לימים אלו ובכלל. לקחתי חומרים שלי מהרצאות שתכננתי בנושאי מוטיבציה, התמודדות כעצמאיות ועוד. ובניתי הרצאה בנושא:

 " איך לבנות מהלך שיווקי שידהים את כולם! גם אותך!"

 ההרצאה מתקיימת דרך המחשב, לאחר שאתן נרשמות אתן מקבלות קישור. שימו את הקישור במקום נגיש, רשמו ביומן שההרצאה תתקיים ב- 7.8 בשעה 20:00. כמה דקות לפני היכנסו לקישור, לאלו מכן שזו פעם ראשונה יתכן ותצטרכו כמה דקות להפעיל את התכנה (זה קל ואוטומטי לחלוטין). מספר המקומות מוגבל! מי נכנסת בפועל מבטיחה את מקומה, הרשמה בלבד לצערי לא. פשוט להירשם עכשיו ולזכור להיכנס לקישור שתקבלו ביום ההרצאה.

אז על מה הולכת לדבר?
בהרצאה אני הולכת לעבור תחנה תחנה ונראה כיצד בונים מהלך שיווקי שיאפשר לך להגיע לשיאים חדשים בעסק. יאפשר לך לנהל נכון את משאבי העסק והזמן שלך, יאפשר לך למנף את ההישגים הקיימים להישגים הרבה יותר מרשימים! 

אני הולכת לגלות לכן את השיטה, לגלות לכן שלב אחר שלב איך בונים מהלך שיווקי פשוט, מדהים שלא תאמינו לתוצאות שתקבלו ואלו ידהימו אתכן. 

את כל הדוגמאות והיישומים אני הולכת לתת על העסקים שלכן!
אז אם יש לכן שאלות, התלבטות וכו' מוזמנות לשלוח לי ממש בימים אלו מייל ואני אבחר כמה עסקים ואתייחס אליהם. maya@maya-landau.com


החלטתי להקידש את רוב הדוגמאות בהרצאה לעסקים שלכן, אני אשלב את השאלות שלכן במהלך ההרצאה כך שאדגים, אספר ואפתור דרך הדוגמאות שלכן. אני לא יכולה להבטיח להספיק להתייחס לכל השאלות אבל בהחלט אשתדל לבחור שאלות שחוזרות על עצמן, שאלות מגוונות ושאלות שממחישות את הנושאים על הפרק.

אז איך נרשמים? נכנסים לקישור, ממלאים את הפרטים ומשריינים ביומן. בשונה מהרצאות אחרות ההרצאה לא תעלה לרשת ולכן אני ממליצה להגיע כמה דקות קודם למחשב, לקחת כלי כתיבה, להיכנס לחדר שקט ולהתמסר.
קישור להרשמה:https://attendee.gotowebinar.com/register/5259234955609179138


ושוב אני רוצה להגיד תודה! יש רגעים בעצמאות שהם רגעים מכוננים. הימים האחרונים הם כאלו ובזכותכן, הלקוחות שלי, הקוראות שלי, הנשים שאני עוד לא מכירה אבל איזה כיף שהן מכירות אותי! בזכותכן השבוע קיבלתי מנה של אושר, הכרת תודה, אמונה בהמשך הדרך, אז אני חייבת לכן ומבטיחה שבימים הקרובים אני הולכת לתת חזרה מכל הלב.
מחכה לראותכן בוובינר
 מיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה