יום ראשון, 27 ביולי 2014

לקוחות אהובות- תסכימו לי לפנק אתכן?


אוי, כמה השבועות האחרונים מאתגרים לנו העצמאיות. בנוסף לימים המורכבים שאנחנו חווים במציאות הישראלית אתגר העסק מורכב אף יותר. המון שאלות ותחושות, האם לשווק? איך מתייחסים למצב הרוח? מה יהיה העתיד? בפוסט הקודם שיתפתי אתכן בדילמות שלי, בעובדה שבניתי תכנית מפורטת לפי ימים ושעות ואז ברגע אחד שהפסקת האש לא נכנסה לתוף והבנתי שאני צריכה לשנות את המציאות העסקית שלי.

אני מאמינה שלפעמים תכניות משתנות מסיבה טובה. 
ביום חמישי הקרוב היה אמור להתקיים אירוע שתכננתי עבור הלקוחות שלי וחברות שלהן. אירוע חינם מלא תכנים, כיף, השראה ומה לא! הימים היו ימים של תחילת המבצע והחלטתי לדחות. מאז קיבלתי עשרות רבות של פניות מנשים ולקוחות שמבקשות שאקיים את האירוע בכל זאת!
פתאום הבנתי כמה זה חשוב דווקא בימים אלו. הבנתי את השאלות, את תחושות חוסר אונים, תחושות הייאוש והחלטתי לקיים את האירוע. דייקתי את התכנים שלו, את המסרים שלו והפכתי אותו למשלוח מתנות רציני לעצמאיות בתקופה הנוכחית.

למי מכן שיודעת ולמי שלא אני שמחה לספר שבחודשים האחרונים אני מגדלת בייבי חדש בבטן! (לא אמא! אני לא בהריון!!!)  לאחר חמש שנים מאד פעילות בהן ליוויתי מאות בעלות עסקים  לפי גישתי והשיטה שפיתחתי, בהן קיימתי עשרות רבות של הרצאות, סדנאות ואירועים שכולם מבוססים גם על השיטה שלי החלטתי לקחת הכל, אבל ממש הכל ולחבר יחד לספר. אני מאד נרגשת ומחכה כבר לספר לכן הכל עליו אבל כל דבר בשעתו.
לרגל בוקר הלקוחות החלטתי לבחור מהספר את הדברים הכי הכי חשובים, יעילים, אלו שתמיד תמיד הוכיחו את עצמם בעסקים שאני מלווה ולהגיש לכן אותם באירוע הבוקר.

המטרה של האירוע, מעבר לתת זריקת מרץ וכלים להצלחה היא קודם כל להגיד לכן, הלקוחות שלי, תודה ענקית! הספר שלי הוא הגשמה של חלום. ולא הייתי יכולה להגשים אותו לולא אתן.
אתן האמנתן בי, כל פעם מחדש באתן לשמוע, ללמוד, לקחת חומרים וכלים לעשייה. אתן שיצרתן קהילה חמה של נשים תומכות. לפני כמה זמן תפסה אותי לשיחה עיתונאית בעיתון כלכלי גדול. השאלה הראשונה שהיא שאלה אותי (ובסקרנות גדולה) היתה "איך הצלחת? איך אצלך הלקוחות שלך מפרגנות זו לזו? איך הן באחווה? איך את עושה את זה?" אז אני לא עושה את זה, אתן עושות את זה! אתן שהאמנתן כאשר אמרתי שלשתף פעולה, (אפילו הקדשתי לזה אירוע "עכשיו אני" שלם) לא להיות בודדה ולבד בעסק, לא לחשוב שמנסים ובטח שלא יצליחו להזיז לי את הגבינה.

 אתן, מוכשרות וכישרוניות, מלאות ביכולת שמתמודדות מידי יום עם אתגר העצמאות- אתן הסיפוק והחלום שלי!
לפני כחצי שנה  חגגתי יומולדת והזמנתי אתכן לאירוע בוקר חינם. זה היה שיא אישי שלי. לשמוח שכ- 250 מכן נרשמו ותוך פחות מ- 48 שעות לאירוע, הגעתן מכל קצוות הארץ. יש יומולדת טובה מזו?
אז אני שוב רוצה לחגוג אתכן ולתת לכן!

אז מה הולך להיות באירוע?


חמשת החוקים החשובים ביותר בשיווק עסק של אישה אחת- אני הולכת לפתוח את הבוקר בהרצאה הכי מעשית אבר בהם אני אציג ואפרט מהם חמשת החוקים הכי חשובים בשיווק עסק של אישה אחת. אני אציג מחשבות של עסקים מצליחים, נראה איך בונים מהלכים שיווקים שמביאים הרבה יותר תוצאות, נדבר על חוקים לניהול זמן ומשאבי העסק, נדבר על חדשנות ומציאת הקול השיווקי הפנימי. נראה לכן שזהו? מה פתאום! נדבר על עוד המון דברים כל כך חשובים.

לאחר ההרצאה נצא להפסקה במהלכה יהיו דוכני מזון ושתייה שכל אחת תוכל לרכוש לעצמה במידה ותחפוץ.

תדלוק להצלחה- כשנחזור אני רוצה לצייד אתכן בכלים חשובים לא פחות- כלים לנו בעלות העסק! לעצמנו! במיוחד בימים אלו שראינו כמה אנחנו זקוקות לתדלוק פנימי כדי להצליח  ועד כמה אי אפשר לבודד את המרכיב האישי מהעסקי. בהרצאה אדבר על אושר, מוטיבציה, כיצד לבטל בדידות ויאוש וזו אחת ההרצאות החשובות, דלק משובח לעתיד.

האירוע יתקיים בתאריך 6.8.14 יום רביעי , בין השעות 9:30-13:00 , באשכול פייס "אוהל שם" רמת גן, רחוב רוקח 118 רמת גן, יש שפע של חנייה באזור.

כמה זה עולה? מה עולה? זה בחינם! (רק קחו בחשבון שבשונה מיתר האירועים שלי באירוע הזה לא נצא להפסקת כיבוד מאורגת, אלא כל אחת באופן עצמאי תוכל לבחור אם לרכוש לעצמה כיבוד ושתייה.)

איך נרשמים?
יש לי כמה בקשות מהלב שלי לנרשמות:
·         ההרשמה היא ללקוחות שלי ולחברות שלהן. לקוחות שלי מתייחס ללקוחות ליווי אישי מכל הזמנים, סדנאות, קורסים ואירועים.
·         כל אחת יכולה להזמין כרטיס אחד בלבד. רוצה להזמין חברה? הירשמי עם הפרטים שלה או שלחי לה קישור להרשמה. הרשמות כפולות מתבטלות אוטמטית וזה אומר שכל מי שמזמינה מעל ל-2 כרטיסים (כולל) למעשה הזמינה 0 כרטיסים L.
·         לאחר שאוזלים הכרטיסים אתן מוזמנות לשלוח לי מייל עם כותרת מייל בשם "כרטיס לאירוע לקוחות" ובו הפרטים שלכן ואני מעדכנת ברשימת ההמתנה. על כל ביטול  נכניס רק דרך הרשימה!
·         במידה ואת רואה שאת לא מגיעה, לא מסתדר, לא יכולה בבקשה עדכני אותנו שנוכל להכניס מרשימת ההמתנה. לא ניתן להעביר את הכרטיס כיון שהרשימה בכניסה מעודכנת לפי בסיס ההרשמה בקישור וברשימת ההמתנה.


 קישור להרשמה און ליין: http://www.eventi.co.il/Events/event.aspx?eID=803471742
הכרטיסים אזלו! כל מי שרוצה להצטרף לאירוע מוזמנת להצטרף לרשימת ההמתנה. אני אעשה כל מאמץ לאפשר לכמה שיותר נשים מרשימת ההמתנה להצטרף לאירוע ומבטיחה לעשות כל שביכולתי. על מנת להצטרף לרשימת ההמתנה יש לשלוח מייל לכתובת maya@maya-landau.com כאשר נושא המייל הוא "רשימת המתנה לאירוע" ובתוך המייל פרטים ליצירת קשר. לצערי בגלל העומס שנוצר לא נוכל להתייחס לכל מייל באופן אישי ופרטי אלא אנחנו מכינות רשימה ועל כל ביטול נעדכן נשים מתוך רשימת התפוצה. (הודעות פייסבוק, סמסים תמיד כיף לי לקבל ואני מודה לכן על הזמן ויצירת הקשר אך פשוט דרכם לא אוכל להעביר לרשימת ההמתנה, אז בבקשה תבינו וקחו זאת בחשבון)

 מייל שלי לבירורים ולהצטרף לרשימת המתנה :Maya@maya-landau.com
אני מתכננת בוקר מדהים שכולו הכרת תודה ונתינה, אני רוצה שכל אחת תצא מלאת השראה, כוח וכלים לעשות והכי חשוב להצליח!

נ.ב
חשוב להביא כלי כתיבה, כרטיסי ביקור, לעשות סידור לילדים ולכל מה שצריך כי זה אירוע שאתן ממש רוצות להיות קשובות ולהתמסר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה