יום חמישי, 10 באפריל 2014

מעצבות בהצלחה- אירוע בוקר לאדריכליות, מעצבות פנים והום סטיילינג

לפני כשמונה שנים חיי השתנו מהקצה אל הקצה, זה היה היום בו גיליתי את אחת האהבות הגדולות שלי, האהבה לעיצוב. באותו בוקר הגעתי למקום עבודה חדש והתבשרתי שאני הולכת להיות אחראית על לקוחות העיצוב. (באותו בוקר חשבתי לעצמי שהולך להיות לי ממש כיף בתצוגות אופנה והשקות של קולקציות, כלל לא הבנתי את ההבדל בין עיצוב לאופנה, מה שמהר מאד השתנה) מאותו יום זכיתי לטפל בלקוחות העיצוב הכי גדולים ונחשקים בארץ, ללוות תערוכות עיצוב, להצטרף לנסיעות אדריכלים בעולם, לארח ולהתארח אצל השמות הכי גדולים מעולם העיצוב העולמי ובעיקר בעיקר להתאהב כל יום מחדש בעיצוב.

 כאשר יצאתי לעצמאות היה לי ברור שלעיצוב יהיה חלק מרכזי בעיסוק שלי ואכן אני מתרגשת כל פעם מחדש מכל עסק מהתחום. במשך שנים שמעתי מנשים שאני מאד מעריכה, אדריכליות מהשורה הראשונה, מעצבות פנים תותחיות, מרצות וכמובן מכל אותן מעצבות בשלבים של הקמת העסק וביסוסו על הקשיים שיש בעבודה. כולן, אבל כולן התלוננו על אותם הדברים.

על הרצון לגדול, להביא עוד לקוחות, לגייס לקוחות איכותיים ועל הקושי לשווק, להישמע משדלת ולהיראות מתאמצת. זה חשוב לשווק אבל הן לא יודעות איך לעשות את זה ולשמור על נחשקות המותג שלהן.

כולן סיפרו על הקושי למצוא את הייחודיות בשוק, איך אני מבדלת את עצמי, את העבודות שלי מול כל הקולגות ומצליחה להעביר את זה ללקוחות פוטנציאלים. 

כולן סיפרו על האתגרים שכרוכים בתהליכים ארוכים, איך לשמור על גבולות מול הלקוחות? איך לגרום ללקוחות להתקדם קדימה? איך לסיים את התהליך בחיוך וחדווה?

כולן סיפרו על הקושי שבסגירת הצעות מחיר ועל העובדה שלכל מקום שהן הולכות כ-ו-ל-ם רוצים ייעוץ אבל לא מוכנים לשלם על זה.


עם האביב והעלייה בהתחלות פרויקטים שמאפיינים את התקופה הזו בשנה החלטתי לנצל את המומנטום לבנות בוקר מיוחד לאדריכליות, מעצבות פנים והום סטיילינג. החלטתי לבנות בוקר של הרצאות ופינוקים שבמהלכו אוכל להעביר כלים ספציפיים לתחום כדי שנוכל לשפר את העשייה, את השפע בעסק, את דיוק הלקוחות, כלים לסגירת הצעות מחיר, כלים לשיווק נכון שבניתי במיוחד לתחום זה וכמובן כלים שיעזרו לנו לשמור על חדוות העשייה, יצירה ועבודה לאור המורכבות של התהליך. רציתי לחבר את ארגז הכלים הטוב ביותר עם התקופה החשובה ביותר לעסקים אלו כדי שבאמת נצליח לייצר שינוי, שינויי מיידי עם תוצאות ארוכות טווח.

אירוע בוקר "מעצבות בהצלחה" יתקיים ב-12.5 משעה 9:30-14:00 ב"קרינה" בכפר אזר.

 האירוע יהיה בנוי משלוש הרצאות:

"סוגרות לקוחות" - את ההרצאה הזו אני בחרתי להעביר וזה לקחתי את שלבי השיווק והמכירה מההתחלה ועד סיום התהליך. בכל שלב ני עושה סדר, מראה באילו כלים נכון לנו להשתמש, איך עושים פלאים בכלים שיווקים שנגישים לכולנו מבלי להישמע משדלות וכל הזמן לשמור על נחשקות המותג שלנו. איך משווקות בהצלחה שירות ולא מוצר פיזי, איך אנחנו משווקות את עצמנו! אני אדבר על בידול, קהל יעד איכותי, כלים שיווקים, מסרים שיווקים, הבניית תהליך שכנועי, אדבר על איך להגיש הצעת מחיר וכיצד להוביל את תהליך המכירה ולסגור עסקאות. אשלב גם כלים לשמירת יציבות בעסק והתאמה של כל אלו לסדר יום של עסק של אישה אחת מאד מאד עסוקה. הרצאה חלומית כבר אמרתי? :) 

"מובילות במקצוענות" - אתן מכירות את זה. הכל מתחיל כסיפור אהבה, אנחנו מאד רוצות את הלקוחות, מרגישות את הכימיה וכבר מתמסרות ומשחררות את כל הגבולות. אנחנו נותנות את כל הרעיונות הטובים בפגישת היכרות רק כדי לגלות שהלקוחות לקחו את הרעיונות וסגרו עם מעצבת אחרת. מכירות את הלקוחות המקסימים שהופכים לבלתי נסבלים כי הם מרשים לעצמם. הם פתאום מתקשרים דחוף דחוף בשעות לא הגיוניות, מתלבטים ומתזזים אותנו בימי עבודה ופגישות שלא נגמרות, כל הזמן מזלזלים בזמן שלנו. וגם הלקוחות החמודים שהפכו לחברים ופתאום כבר לא נעים לגבות או לחייב בשעות נוספות כי הם ממש חמודים ואנחנו כבר חברים. כולנו יודעות שזה לא הלקוחות! זה אנחנו! אנחנו שצריכות להתנהל במקצוענות, בהירות, הקפדה על גבולות. בהרצאה זו ונזהה את המקומות האלו ובעיקר נוכל לקבל כלים לשינוי, שינוי שיעזור לנו לחזור לאהוב את הלקוחות, את התהליכים, שינוי שיעזור לנו לשמור על איזון והפרדה ובראש ובראשונה מקצוענות. את הרצאה זו תעביר הילה מאור, מאמנת ומגשרת שמומחית בתקשורת בין אנשים, מומחית לפתרון בעיות בין מספר אנשים ותראו שגם את כל בעיות אלו ורבות נוספות שאנחנו פוגשות בעבודה היא הולכת ללמד אותנו כיצד לפתור.

הרצאה של עדי פוגל הולנדר עורכת מגזין העיצוב "נישה"- אני מכירה את עדי שנים וכל כך שמחתי שהיא הסכימה לבוא ולהרצות באירוע הבוקר. כעורכת את מגזין העיצוב, "נישה" עדי פוגשת אלפי בעלות עסקים מהתחום, נוסעות לתערוכות בארץ ובעולם ומכירה את עולם העיצוב לעומק ולרוחב. מתוך נסיון רחב השנים וההיכרות שלה עם התחום עדי הולכת לתת לנו הרצאה דרך העניים שלה ותגלה לנו את כל הסודות שלה שיעזרו לנו להתמקד, להשתפר ולקבל המון השראה להמשך הדרך.


לאורך כל הבוקר יהיו מספר הפסקות, תכננתי אותו כך כי אני מאמינה שזו ההזדמנות הטובה ביותר לנטוורקינג, ההזדמנות הטובה ביותר לרכוש חברות עסקיות חדשות. אני לא בטוחה למה, אבל באירועים שלי המפגשים האלו הם אחרים. נוצרת אחווה, נוצרים שיתופי פעולה ובעיקר בעיקר חברות עסקיות. זה כנראה קורה כי אני מאד מאמינה בקשרים אלו, אני לאורך כל הפעילות העסקית שלי משקיעה מאמצים לחבר בין בעלות עסקים. אני יודעת כמה חשוב לנו בעסק החברה. כמה כיף לעשות חברות מאותו תחום, כמה כיף לשבור את המיתוס "שלא ישתפו אותי" או " לא יחלקו איתי" ולגלות נשים מקסימות שילוו אותי בהמשך העשייה. אותן נשים שאת חלקן אני מכירה רק בשם, חלקן מהפייסבוק וחלק אני אפגוש בפעם הראשונה.


כל היום יהיה יום פינוק, יהיה אוכל טעים והפסקות כיבוד, יהיו הפתעות ופינוקים. אני חייבת להתוודות, אני שואנת שקוראים לאירועים שלי "יום עיון" לא שיש לי משהו נגד. אלא שאני רוצה לפנק. רוצה שנבלה במקום יפה ומעוצה, בעיצוב שונה, מיוחד, מעורר שיחה והשראה. שיהיה לנו טעים ונעים ממש כמו שנשים אוהבות. שלא נרגיש שהזמן עובר, שנרגיש כיאלו אנחנו חוגגות בוקר של כיף עם חברות. ככה אנחנו מרוויחות סיבוב אחד לנפש וסיבוב אחד לעסק.

הרשמה 
מחיר כרטיס לאירוע הבוקר הוא 380 ש"ח (כולל מע"מ)
מחיר כרטיס ללקוחות "מיה לנדאו" (ליווי אישי, קורסים, סדנאות ואירועים מהעבר והווה) הוא 350 ש"ח (כולל מע"מ)
מחיר כרטיס למשתתפת מתוך זוג (כי אין מה לעשות, הכי כיף זה לבוא עם חברה או קולגה) הוא 350 ש"ח (כולל מע"מ)

ההרשמה מתבצעת על ידי מילוי טופס הרשמה או הרשמה טלפונית. כדי להירשם יש לשלוח מייל, אני מעבירה טופס אותו תוכלו למלא ולפקסס או להחזיר לי במייל.
Maya@maya-landau.com  או 052-2432424

תשקיעו בעסק. תשקיעו בעצמכן. זה יחזור תוך כמה ימים וכבר יכסה את ההשקעה. תצאו עם המון כלים, שינוים, מוטיבציה, דרך חדשה ועם חברות חדשות וזמן לעצור ולהתפנק כבר אמרנו?

לפרטים נוספים והרשמה:
 Maya@maya-landau.com  או 052-2432424



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה