יום שלישי, 4 במרץ 2014

שוזרות הולכות עושות את "עכשיו אני!"

אני חייבת להתחיל מהשורה התחתונה!
"שוזרות -הולכות" עשו לי את האירוע!

צילום:טל סיון-צפורין
ועכשיו אחרי שאמרתי את זה אני חייבת לספר לכן את כל הסיפור. לפני מספר חודשים במסיבת יום ההולדת שחגגתי לבעלות עסקים ולקוחות שלי פגשתי את ליה ומיטל, והכרתי את העסק שלהן "שוזרות -הולכות".
למעשה, "שוזרות-הולכות" מקימות ''חנות פרחים'' ניידת ואקטיבית לקישוט ופינוק אורחים באירועים. העסק שלהן טרי יחסית אבל כבר הספיקו לכבוש את האירועים שלנו בסערה. אין היום חתונה או אירוע פרטי שווה ומפנק בלי "שוזרות- הולכות".

אני החלטתי שאני רוצה גם! ואוי, כמה שההחלטה הזו השתלמה לי!

צילום:טל סיון-צפורין
הן הגיעו מוקדם בבוקר עמוסות סלים ופרחים, כמה צבע וריח טוב הן הביאו איתן השכם בבוקר. הן הקימו עמדת קבלת פנים בכניסה לאירוע, כל יפה, כל כך מרעננת פשוט מושלמת. לכל אורחת שנכנסה הן שזרו תכשיט מהפרחים לפי בחירתה והתאימו לה אותו בחינניות.

עשיתי כבר מספר רב של אירועים עסקיים בחיי, קבלת הפנים זה הרגע שמכניס את האורחים לאווירה, זה הרגע בו נקבע הטון של כל היום ובמקום לעמוד בטור לרישום האורחות שלי בילוי בעמדת הפרחים, התגנדרו, צחקו ונכנסו מאושרות לאירוע. אני ממליצה לכל מי שמתכננן אירוע בקרוב, החל מאירועים פרטים ובעיקר בעיקר אירועים עסקיים- אתם חייבים לקחת אותן!

צילום:טל סיון-צפורין

זו השקעה כל כך משתלמת באירועים וגם בעסקיים. אנשים שבאים לאירוע עסקי ופוגשים את עמדת הפרחים של "שוזרות הולכות" שמחים, נרגשים, צוחקים. גם הגברים שהסתובבו האירוע ביקשו שיכינו להם- זה פשוט להיט שתופס את כולם. רוצים שיהיה לכם אחלה אירוע? קודם כל תתאמו עם "שוזרות - הולכות".

צילום:טל סיון-צפורין

כמה ימים לפני האירוע, הן הפתיעו אותי ואמרו לי שבחרו והזמינו פרחים לפי צבעי הלוגו וצבעי האירוע. הן חשבו על כל הפרטים הקטנים ואפילו מצאו פרח אפרפר שישלים את הצבעים שנבחרו: ורוד, לבן, אפור וירוק. אלופות ומקצועניות כבר אמרתי?!

אורחות האירוע יכלו לבחור מסרקיות שזורות, סיכות לדש הבגד, סיכות לשיער ועוד שפע של אפשרויות. באירועים אחרים הן גם מכינות שרשראות, צמידים אבל האורחות שלי בחרו ברוב מוחץ מסרקיות שיעור והאולם התמלא תסרוקות מופלאות ואיתו נכנס קסם מיוחד לאירוע.

צילום:טל סיון-צפורין

כיאה לזוג מקצועניות הן הכינו סידורי פרחים תואמים שישלימו את עיצוב האירוע והמקום. צריך מקצועניות רבה להגיע לתוצאות "פשוטות ומשולמות" וכאלו הן "שוזרות- הולכות". אני ממליצה להכין להכיר מקום אותן ואת המוצרים שלהן, מעבר לקסם שהן עשו אצלי באירוע הן גם מספקות  זרי GIVEAWAY לאורחים כמזכרת ומתנה לאורחי האירוע, שוזרות מרכזי שולחן מעוצבים, שרשרות פרחים לקישוט ועוד מלא הפתעות!

צילום:טל סיון-צפורין

בסוף היום כולם יצאו למצוד אחר עוד מסרקיות להביא הביתה וממש לא נתנו להן ללכת!

  
צילום:טל סיון-צפורין
 בימים אלו מקיימות "שוזרות- הולכות" סדנאות לקהל הרחב בנושא שזירה ומציאות הצצה לרעיוניות ושזירה עכשווית. אני כבר מחכה ללמוד מהן ולהתחיל לשזור זרים וסידורי שולחן לימים בהם אני מארחת אצלי בבית. הרעיון של לעבור בשוק לרכוש פרחים טריים, להגיע הביתה וליצור סידור משלי לא עוזב אותי ואני כבר נרגשת ומחכה. ניתן לפגוש אותן בסדנת שזירה כחלק ממעדניית הסדנאות של דנה ישראלי בסוף שבוע הקרוב ואם תזדרזו תוכלו עוד למצוא כרטיסים :http://danad.co.il/shop/product.php?id_product=256


צילום:טל סיון-צפורין
בואי להתרשם מקטלוג המוצרים הפורחים ומהאווירה הצבעונית של "שוזרות - הולכות"
באתר: www.shozrot.co.il
בדף הפייסבוק: http://www.facebook.com/shozrot
סרטון שוזרות: http://youtu.be/rlZEmdwdzmo 
הן יעמדו לרשותכן 
בשמחות,

מיטל 0545951332
ליה 054-4661131

ותודה חשובה ובטח לא הפעם האחרונה שאני מודה לה, הצלמת הנהדרת טל סיון-צפורין, היא שצילמה את האירוע ואת כל התמונות פה בפוסט. טל היא מעצבת גרפית שגלשה לתוך עולם הצילום והתאהבה. מצלמת בעיקר מזון ולייף סטייל אבל לא רק- היא מצלמת רק דברים יפים בוודאות. אפשר למצוא אותה כאן: https://www.facebook.com/talzip

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה