יום חמישי, 6 בפברואר 2014

הצצות להכנות- עכשיו אני אירוע בוקר

קבענו להיפגש כבר מלא מלא מלא זמן ואיך שהוא זה לא ממש הסתדר. במאמצים אחרונים קבענו והצלחנו. מהרגע הראשון שנכנסתי ל"
קרינהוראיתי את השילוב בין הטבע לעיצוב. את האווירה של המחזור, של הלוק הלא מחייב אבל עם המון מחשבה עם נגיעה אישית בכל פרטי העיצוב במקום ומרגע שנפגשתי עם קרין בעלת במקום הבנתי שזה המקום בו אני רוצה לערוך את  אירוע הבוקר של "עכשיו אני".


בשדות של כפר אזר שוכן לו האנגר חמים, לכל פינה שמסתכלים במקום רואים המון כישרון. עמי דיין, הבעל המוכשר של קרין כל הזמן בונה, משפץ, מחדש, לכל אירוע מכינים תפאורה שלמה. שנדלייר של שומר, שולחנות וכיסאות שאצרו מכל מיני מקומות בארץ ובעולם, לכל מקום שמסתכלים רואים את האהבה לאירוח ולעיצוב.
קרין לאופר דיין עבדה שנים  בהפקות אירועים לחברות והפקות הענק בארץ עד שהחליטה לעשות שינוי והלכה ללמוד אימון. היא אומרת אבל זה לא משהו שאפשר לפספס שהיא אוהבת אנשים, אוהבת  את המפגשים האלו, אוהבת לעורר אנשים, לרגש אותם, לשמח אותם ובעיקר חייבת אותם כל הזמן בסביבתה- הם ההשראה שלה.

ששאלתי איך הכל התחיל הייתי המומה. קרין אהבה לארגן לשכנות ולחברות מהאזור מפגשים מיוחדים. כל פעם היו מזמינות הרצאה, סדנא פעילות מיוחדת והיו נפגשות באולם במרכז המסחרי השכונתי עד ש כבר לא היה מקום. בעלה של קרין, בעלים של "אייקון" חברת להפקת אירועים,הציע שיחפשו מקום שישמש את שניהם. משרד עבורו ומקום לעבוד על הרהיטים שהוא בונה ומשפץ מחומרים ממוחזרים  ומקום עבורה לממש את התכנים הפנטזיות והחלומות המופלאים שלה.

אבל קרין לא יכולה להפסיק או חלילה לנוח היא נושמת הפקות וחייבת כל פעם להגיע לשיאים חדשים. רק לפני מספר שבועות היא הפכה ליומיים את כל המקום למסעדת בוטיק כולל אזור מטבח ואזורי הושבה ל150- אורחים של השף ארז קומורובסקי ובעוד מספר שבועות היא תעשה זאת שוב הפעם עם אחת השפיות היותר צבעוניות בישראל שתלמד את האורחים מטעמים ועוד הפתעות.

מידי חודש מתארחות במקום הרצאות בנושאים שונים ומרתקים החל מהפרעות אכילה, יזמות נשית, תקשורת עם מתבגרים ועד אירוע תרומה לנשים. לצד אירועים אלו קרין מקיימת מכירות מיוחדות במקום, היא אוצרת בעצמה את המותגים לכמה ימי מכירות מטורפים! וגם שאין מכירה בתוך החלל עצמו ניתן להקים חנויות פופ אפ מתחלפות.

המקום נולד מתוך חלום, ומידי חודש ושבוע קרין רוקחת בו את החלומות שלה ומפיחה בהם חיים. באירוע הקרוב קרין מאפשר לי להפיח את חלומותיי במקום לקיים בו את האירוע :עכשיו אני". היא מאפשרת לכל אחת עם חלום, עם רעיון, עם יוזמה שעד היום פשוט לא היה לה איפה, איפה לחגוג אירוע, איפה לקיים מכירה, איפה להקים מסעדת פופ אפ, איפה להגשים חלומות. כי אין אתגר שגדול עליה, ואם רק תרצו היא תוכל לעזור לכן. אז תכירו טוב טוב את השם והמקום, ובפעם הבאה שאתן מחפשות מקום קסום לחלומות הפרטיים והעסקיים שלכן התקשרו לקרין היא שותפה נהדרת להגשמת חלומות.


אז אם כבר מיוחד שיהיה הכי מיוחד לא? אירגנתי לכן קבלת פנים נהדרת מצוות "שוזרות הולכות". את מיטל וליה היכרתי באירוע המסיבה שקיימתי לפני מספר חודשים. ששמעתי על הקונספט וראיתי את העבודות שלהן התאהבתי. שוזרות הולכות למעשה מקימות עמדת שזירה אקטיבית שתקשט את אורחות האירוע בתכשיטי פרחים מדהימים ויכנסו המון יופי, כיף ושמחה. כל אורחת מוזמנת להתקשט בעמדה ססגונית מלאה פרחים, צבע וחן. שוזרות הולכות מכינות מסרקיות, סיכות דש, צמידים ועוד, מעניין מה הן יביאו איתו לאירוע...
מספיק מבט חטוף בסגנון ובעבודות כדי לזהות שתי בחורות מסורות, מקצועניות, בעלות חוש אסטטי מהמפותחים שפגשתי. אני כל כך נרגשת שהן באות לקבל את פנינו באירוע!!!


ועוד אחת שבלוטות הטעם שלי לא מפסיקות לפנטז עליה היא ליהי עראסי- מעשה במאפה. יש המון דברים שאני יכולה להגיד על ליהי, אבל כנראה שלא תצליחו להבין אותי עד שתטעמו על מה אני מדברת.
 את ליהי הכרתי דרך נשים שאני מאד מאד מעריכה ושאלו אמרו לי "מיה את חייבת לטעום, אי אפשר להסביר את זה כי פשוט לא פגשנו טעמים כאלו קודם, לא אהבנו לאכול עד שפגשנו אותה!" אז אחרי ששומעים פעם אחרי פעם כאלו דברים טובים לא תבואו לטעום? ברורר
 אז אני שמחה וכבר בעכשיו בדיאטה כדי שאוכל לטעום את כל מה שהנהדרת הזו מתכננת לנו. אני חייבת להגיד שמעבר על התפריט שהיא שלחה לנו זה ממש כמו לצפות רעבים בתוכנית בישול אהובה- מעורר תיאבון אדיר! 


הלוואי והייתי יכולה לגלות לכן את כל הפינוקים והפתעות אבל אני חייבת להשאיר משהו לאלמנט ההפתעה לא?
"עכשיו אני", 27.2.14, 9:30-14:30, קרינה בכפר אזר
 לפרטים נוספים והרשמה:http://maya-landau.blogspot.co.il/2014/02/blog-post.html


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה