יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

הנבחרת שלי


כל כמה חודשים, בשקט ובאינטימיות אני מעבירה את הקורס שלי, קורס "מכישרון גדול לעסק גדול" אשר מיועד לבעלות עסקים שנמצאות בתחילת הדרך השיווקית שלהן וצריכות עוד כלים לעבודה שיווקית. 
תמיד במפגש הראשון אני סקרנית, לראות איך יהיה, מה תהיה הדינמיקה, מה יהיה השיעור.
חשבתן שאני מעבירה להן שיעור... אז זהו, שאני זו שעוברת מידי קורס את השיעורים.

במפגש הראשון אמרתי להן שזה הולך לעבור מהר, כל כך מהר ואני לא מאמינה שעברו כל כך הרבה שבועות מהיום שהתחלנו (גם מהיום שסיימנו כי פשוט לא הספקתי להגיע לבלוג שלי- סורי!!!). מה למדתי מהן?
* למדתי שכל אחת צריכה חברות אמת שיזכירו לה שהיא מדהימה ומוכשרת, שיעודדו אותה ויבעטו בה בתחת שהיא לא מפרגנת לעצמה.
* למדתי שגיל 23 זה מצב מנטלי והוא מעולה.
*למדתי שלפעמים הר ענק הוא רק גדל גמל (ברור לכן שהכל בדיחות אישיות נכון?! אבל אסביר: גמל הוא חיה ענקית ומרשימה, חזקה ושורדת ובכל זאת גדר של גמל היא שורה נמוכה של אבנים לא גבוהים יותר מעשרה ס"מ. אז תחשבי האם ההר הזה שאת לא מאמינה שאפשר לעבור אותו הוא לא יותר מגדר גמל... לנו זה עבד! כל כך עבד שיש קבוצה סודית בשם הזה :) )
* למדתי שאם מתחייבים מצליחים
*למדתי שאין חלום שאי אפשר לחלום אותו בקול רם
*למדתי שאני פשוט אוהבת את מה שאני עושה ולכל השדים והרוחות אני כל כך ברת מזל!

אז אני מתכבדת לתת לכן טעימה קצרה וממש לא ממצה של הנבחרת שחתמה את 2013 ואני בטוחה ש-2014 תהיה להן שנה מדהימה!

אז ממי להתחיל? בסדר רנדומלי לחלוטין (ממש עשיתי הגרלה! איך אימהות לכמה ילדים עושות את זה?)
ביקשתי מהן להציג את עצמן ואת העסק (בתחילת כל קורס אני מבקשת מכל אחת להכין פרזנטציה על העסק שלה, יכולה להגיד לכן שהראשונה והמסכמת כלל לא דומות!)


מהמטעמים של סבתא מרים
נעים מאד, אני עדית, בת 47, ומנהלת יחד עם טלי, חברתי מאז גיל 5 את העסק שלנו שנקרא "סבתא מרים - איסוף ומכירת פריטי וינטאג'".
אני הייתי זאת שהתגלגלה עם רעיון איסוף הפריטים, מתוך געגוע לסבתי האהובה מרים. ביתה החם והמחבק, דמותה ואופייה המיוחדים כל כך, הם אלה שהיוו עבורי את ההשראה למציאת חפצים משנים עברו. החיבור עם טלי היה טבעי, מעצם החברות רבת השנים ביננו.
אנחנו מחפשות כל הזמן וכמעט בכל הדרכים את הפריטים הכי יפים ומיוחדים עבורכם, ומביאות אליכם משהו מאד ביתי, אישי ונוגע.
אנו מאמינות כי לכל בית יש סיפור ואופי, ובעזרת הפריטים שאנו בוחרות, נוכל לסייע לכם למצוא את הפריט שיזכיר לכם משהו מהעבר, ובעזרתו תוכלו ליצור פינה חמה ונעימה בבית - משהו ישן להתחדש בו !
הסטודיו נמצא בקרית אונו. אפשר להגיע אלינו לראות מקרוב, למשש ולהתרגש, ואפשר גם לבחור מתוך התמונות בדף הפייסבוק שלנו שמתעדכן מידי יום. www.facebook.com/savtaM

אנחנו עובדות בשיתופי פעולה עם מעצבות פנים וסטייליסטיות, ובהמשך הדרך אף מתכננות לנו הרצאות וסדנאות בתחום הלייף סטייל והפתעות נוספות. שווה להמשיך ולעקוב אחרינו. נשמח לעמוד לרשותכם תמיד. מוזמנות לבקר גם בבלוג-www.savtami.blogspot.co.il


יפה ברגר, לא רק נגרית. אחרי שנים של ניסיון בעיצוב ובנייה של רהיטים מיוחדים בעיקר מעץ גושני ללקוחות פרטיים ואחרי הכשרת מאות נגרים חובבים בקורסים חוויתיים בכפר סבא ותל אביב מתמקדת היום בעיקר בחידוש רהיטים ופריטי עיצוב משלים ללקוחות פרטיים ובמכירת ריהוט מחודש מהאוסף שלה לחנויות ובתי עסק שמחפשים את הטאץ' הנוסף. הכל נעשה מתוך אהבת החומר, יצירתיות, הקשבה ללקוח ויישור קו עם המגמות העולמיות של התחשבות בסביבה ומיחזור. לפייסבוק של יפה
לבנת בסטודיו תוך כדי סדנא

אני ליבנת ולטר, בת 40. אמא לארבעת המופלאים: המתבגר, הנסיכה, הסנדוויץ' והנינג'ה. נשואה לרון החבר הכי טוב שלי (באמת! לא עוד קלישאה...)אז מי אני?
 אני אוהבת ליצור וליצר בבדים, אוהבת צבעים, מכורה לנוסטלגיה, אוהבת גלידה בטעם שוקולד.
אני מחדשת רהיטים ישנים, מציירת, כותבת למגירה, מבשלת ואופה.
פעם, מזמן, מזמן, הייתי גננת. כשנולד בני השלישי עשיתי הסבה מקצועית לעיצוב אופנה.
היה לי מותג מצליח משלי, עבדתי עם לא מעט מעצבות ו... חלמתי לחלוק את הידע שלי ולהעביר אותו הלאה.
לפני שנה הגשמתי את החלום שלי ופחתי סטודיו ללימוד תפירה.
הסטודיו נמצא במושב שדה ורבורג שבשרון.
אני מעבירה חוגים וסדנאות מגוונות בתפירה, כל סדנא ברמת קושי שונה ככה שאפילו מי שאין לה בכלל רקע תצליח בסדנא אחת לצאת עם תוצר מדהים.
סדנאות לדוגמא: נרתיק רב שימושי, תיק רחב, שמיכת טלאים ועוד...
בנוסף אני מארחת חברות יוצרות כסדנא מתחלפת, לדוגמא: סריגה, רקמה, ציור ועוד....
מזמינה אתכן להיכנס לדף הפייסבוק שלי, להתרשם ולהתעדכן
מחכה לכם
ליבנת

אלבום ילדים עבודתה של אולה חומנוק
נעים להכיר, שמי אולה חומנוק, או יותר מוכרת בתור אולושקה – אלבומי בוטיק לאירועים.
אז אני המטורפת שעומדת מאחורי המותג.
אני חיה ונושמת את עולם הנייר, הפרחים, הצבעים והמדיומים השונים. קשה לי לדמיין את עצמי מעבירה יום שלם בלי להיכנס לחדר העבודה שלי וליצור איזה קנבס או לעצב כמה תמונות לדף.
מלבד הדיבוק שלי בניירות יפים אני גם בעלת השכלה עיצובית. למעשה אני בכלל תכננתי להיות מעצבת גרפית, אבל כבר בלימודים גיליתי שאני לא מסוגלת לשבת מול מחשב יותר מכמה שעות רצוף. ולאחר שילדתי את בני הבכור, קרה דבר מדהים בחיי – אני גיליתי את עולם העיצוב והיצירה בנייר.
התחביב מהר מאוד הפך לעיסוק העיקרי, וראיתי שאני ממש טובה בזה. אני יודעת לחבר את כל היצירתיות, הידע העיצובי והניסיון שצברתי עם השנים לאלבומים מדהימים ומרגשים. כשכל אלבום שאני מעצבת הוא כמו הבייבי שלי – One Of A Kind.
אני מעבירה שעות על גבי שעות בחיפושים אחרי החומרים המיוחדים והמעניינים וכל הזמן מלמדת את עצמי טכניקות שונות וחדשות.
וחשוב מהכל, אני גם ניחנתי בכישרון טבעי  - היכולת להתחבר רגשית ללקוחות שלי, לחוש את טעמם, רצונם ולהבין את סיפור חייהם, מבלי שיצטרכו להסביר את עצמם.
אני מאוד מאמינה שאלבום שעוצב בעבודת יד, עם המון מחשבה, השקעה ורגישות יכול לתת הרבה יותר מאשר אלבום דיגיטלי מודפס. כי רק באלבום שעוצב בעבודת יד אפשר להכניס רגש, אותו רגש שיישאר בו לאורך המון שנים ויספר את סיפור המשפחתי לדורות הבאים.
אני מזמינה אתכם להתחבר לחוויה המדהימה הזו של יצירה בנייר ועיצוב אלבומי תמונות -  בקורסים, סדנאות ושיעורים פרטיים אותם אני מעבירה.
מוזמנים להתרשם מעבודותיי באתר www.olushkadesign.com

צילומי ילדים של נוי קנטור- שתי צלמות 

קוראים לי נוי והאות ת' שלי נראית כמו קשקוש בעיניי הרוב.
8 הוא מספר המזל שלי. לא כי הוא עזר לי אי פעם אלא כי הייתי צריכה לבחור לי אחד והתמזל מזלו.
מרתקים אותי הדברים הקטנים, היומיים הפשוטים, עם הדרך בה כל אחד עושה אותם אחרת.
מרתקים אותי ילדים קטנים עם חלומות גדולים!
אני מתרגשת מהיכולת לצלם רגעים. מהסיפוק שביכולת לרגש.
מתרגשת מחיוכים אמיתיים, מדגדוגים, מגלגולים מצחוק ומאהבה.
קוראים לי נוי ואני בת 23, מצלמת מגיל 16.
בעבר הדרכתי בבית ספר לצילום ובנובמבר של 2012 יצאתי לדרך עצמאית.
אני כאן כדי לתפוס את הרגעים הקסומים שלכם.
ביחד וגם לחוד. מתרגשים ואוהבים.

 הפייסבוק של נוי קנטור- שתי צלמות-https://www.facebook.com/photographersX2

אני שני מור- מעצבת פנים, בוגרת הסטודיו של ברברה ברזין ורקפת שהם
וכן, אני מודה, מכורה לעיצוב, לתיכנון , להגשמת החלום- ליצירת המקלט הפרטי והמופלא שלנו- המכונה "בית"
 הסטודיו שלי מתמחה בשיפוץ ובניה של דירות ובתים .
תכנון, עיצוב, פיקוח והום סטיילינג.
ליווי מהנשימה הראשונה ועד האחרונה בתהליך הבניה
עם מתן דגש לפרקטיקה והנדסת אנוש ועם המון אהבה לסטייל ,אסטטיקה וסדר.
 לעמוד הפייסבוק https://www.facebook.com/SHANIMORR?ref=hl

קוראים לי מיכל חכמון ובגדול אני בחורה די רגועה, אבל יש לי שריטה אחת שאני אחשוף כאן לראשונהאני פריקית של הפרטים הקטנים! אם אני נכנסת לחנות מתוקתקת, שיש בה חשיבה על כל פרט ופרט ושהחוויה בה גורמת לי לתחושה שונה מהחנות הקודמת אליה נכנסתי, אני יכולה להשתגע מאושר. ואני רואה הכל, תאמינו לי (:
אז כנראה שגם לשיגוע הזה יש חלק משמעותי בעסק שלי - LE PLUS - עיצוב וארגון חללים מסחריים ומיתוג מחדש של בתי עסק המעוניינים ברענון תדמיתהליווי מתבצע בכל תחומי העיצוב של בתי עסק וכולל בניית קונספטארגון החללעיצוב ריהוטסטיילינג ומיתוג תוך שימת דגש על חוויית צרכן יחודית ושונה, וגם עבודה עם שיפוצניקים במקרה הצורך.
אני מאמינה שבכדי לעשות את זה נכון ולהפוך עסק למותג צריך להבין את הסיפור שעומד מאחוריולמצוא את הבידול שלו ולאפיין אותו באלמנטים מיוחדים ששייכים רק לו.
המטרה שלי היא לקחת את החלום הפרוע של בעל העסק ובעזרת הקשבהאסתטיקה יחודית וכלים עיצוביים רבים שיוצרים שפה משותפת, להפוך אותו למציאות.
 לפייסבוק-

נעמי איצקוביץ
שמי נעמי ואני מורה בעברי וסטייליסטית בנשמתי. פגשתי סרטן לפני שנתיים וחצי. והחלטתי להפוך את הקושי לאתגר.החזון שלי,לעזור לכל מי שפגשה סרטן,עברה כריתה ורוצה הכוונה. איך להעצים את עצמה בלבוש ,בצבע.כאשר החוץ מקרין אל הפנים. אני יודעת שאוכל לעזור אז אל תהססנה לפנות אלי...באהבה רבה נעמיhttps://www.facebook.com/neomy10

שמי ג'יין ברמן מרמרי, אומנית רב תחומית, מעצבת בתים ואוצרת ירידים, בעלת המותג URBAN home styling .העסק נולד עם לידתו של בני הבכור, שם הבנתי כי המשמעות הגדולה היא בהגשמת החלומות שלנו, הגדולים והקטנים.
URBAN home styling   היא בית. כאן תמצאו שירותי עיצוב והום סטיילינג , טיפים ורעיונות בעיצוב ולייפסטייל, והזמנות לירידים אורבניים. 
קישור לפייסבוק- https://www.facebook.com/pages/URBAN-home-styling/159952490869181?ref=hl

מהעבודות של מוריה שפירא
קוראים לי מוריה שפירא אני בת 30 אוטוטו (אמאלה!) ואמא ל-3 בעלת סטודיו "שפירא-" סטודיו לעיצוב גרפי אני מתמחה בעיקר בעסקים קטנים ומשפחתיים הרוצים למנף את עצמם בצעד ענק קדימה בתהליך של מחשבה יחד. ומעבר לזה עיקר שימת הדגש בעיצוב שלי הוא על רגש. מה הוא עושה לבעל העסק ומה זה עושה ללקוח לפגוש את התוצרים.... מתעסקת בעיקר בדפוס - אוהבת את תחושת הנייר המודפס. את הרגע שבו את פותחת את נייר העטיפה החום של בית הדפוס ומריחה את כל שכבות הצבע. ובפנים- מחכה לך עולם ומלואו שהוא רק שלך . הרגע המזוקק הזה שעמלת למענו רבות אני אוהבת עיצוב בכל התחומים. בעיקר DIY . אין משהו שמשתווה בעיני להתעסקות עם החומר ממש. ולכן. עומלת בימים אלו ממש על מוצר חדש ומרגש. שניתן לחוש אותו ביד, להתפעל ממנו דרך העיניים ולהרחיב איתו את הלב....
"תוכנית מגירה" ממש. ובתוכה. המון פרחי בד קסומים. מכל הצבעים ומרקמי בד נעימים. מותג שהוא חלום, משאלה, שמחה ופרח ומזמינה אתכן להתעדכן כי יהיה אביב פרחוני אצלי בסטודיו :) לעמוד הפייסבוק

תכירו את טל ברעם, בעלת המותג שטויות במיץ גזר, אני מרשה לעצמי לספר על טל ולהגיד כי היא קודם כל אמנית ויוצרת, היא עובדת עם קרמיקה, בד ומגוון רחב של חומרים. העבודות שלה מאופיינות בצבעוניות, שמחה והומור והמון מחשבה. טל יוצרת בנשמתה וזה ניכר במותג ובעבודת שלה- רוצות לראות בעצמכן? https://www.facebook.com/profile.php?id=100004319045856&fref=ts

אחרונה וחביבה שנסעה למסע ביבשת רחוקה במדינה נפלאה ורוחנית ותחזור עם המון סדנאות ואהבה וחופש לנשים באשר הן אבל כשהיא תחזור היא תספר על עצמה :)

זו הנבחרת שלי
אהובות שלי
מאחלת לכן המון בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה