יום שבת, 9 בנובמבר 2013

ביומולדת מחלקים מתנות- גם לאלו שלא הצליחו להגיע! פוסט הגרלה

היופי בחוויות ובמיוחד בחוויות גדולות מהחיים שיש לך את כל החיים להתענג ולשחזר את הרגע. אז בפוסט אחד אין סיכוי שאצליח לספר על כל ההתרגשות, ההכנות והפרטים של אירוע "המסיבה"  שלי אבל בהחלט אוכל למתוח את החוויה על כמה כמה כאלו J.

בחרתי להתחיל דווקא מהסוף כלומר מהמתנות השוות שקיבלו האורחות. הסיבה היא הנשים שעומדות מאחורי השקית. בימים אלו נחשפתי למחקר מרתק על "חיבורים" מחקר שבדק וגילה ששיתוף אחד קטן, לקוחה מזדמנת יכולים להכניס המון משמעות והזדמנויות לעסק.

מאחורי כל מתנה יש בעלת עסק קסום, אני כותבת עליהם בפוסט כדי שנכיר ובעיקר שנבחר עם מי לעבוד, אם כבר לקנות מתנה, אם כבר להזמין שיקות, אם כבר לשבת לקפה אז בואו נבחר, בחירה מודעת לעזור לעסקים של נשים, בעלות עסקים ממש כמו שלנו. אם כבר חשוב לנו להכיר, אם כבר חשוב לשתף פעולה אז בואו נעשה את זה עם נשים בדיוק כמונו. אני שמחה להציג נבחרת של נשים שהיה לי עונג לעבוד איתן, מזמינה אתכן להמשיך את הקשר:

נשיקה ראשונה מתמחה במתנות מעוצבות עם מסר אישי. נשיקה ראשונה הוקמה כדי להמתיק את הרגעים של המילים הפשוטות: תודה, שמחה, אהבה, אושר והצלחה. בנשיקה ראשונה אריזות מעוררות נוסטלגיה, עטיפות ממתקים שכבר לא מוצאים בכל מקום בצירוף מסרים מתאימים. המילים מודפסות על גבי הממתקים או האריזה, בהתאמה אישית למועד, למקבל ולמעניק. אפשרות לשלב שפה גרפית, לוגו חברה או מסר בהדפסה איכותית על גבי הנשיקה או האריזה. נשיקה ראשונה מעסיקה נוער בסיכון ובכך בכל מתנה שאתם קונות יש ערך מוסף של תרומה לקהילה. אני ממליצה לכן להציץ באתר ולהתרשם ממארזי חנוכה המיוחדים כמו גם בשפע המוצרים. כמוש אומרים צריכים להסתכל כדי להבין. גילת הבעלים מכירה את הצרכים של נשים ובעיקר של בעלות עסקים ולכן הי א והצוות שלה ישמחו לעמוד לשירותכן ולחשו ביחד על מתנות ללקוחות במסגרת התקציב, יעזרו לכן לפתח ולהתאים מוצרים שיתמכו בשיווק ועוד. אורחות האירוע קיבלו שקית עם נשיקות טעימות עם הדפסה מופלאה
"הכלים של סיגי" עשויים בחום. סיגי אופיר יוצרת כלי קרמיקה שימושיים. הכלים מאופיינים בטקסטורות מיוחדות עם מרקם מעניין בצבעי חום מנוקד ואפור. סיגי שמה דגש על עיצוב שימושי וכך כל הפריטים מתאימים לשימוש הבית ביומיום וגם מעוצבים ומכניסים חן לבית ולמטבח.  את הכלים סיגי יוצרת בהשראת נופי הארץ (צפון-שדות ירוקים,חוף הים, מדבר),תמונות,ריחות וזיכרונות מפעם. בסטודיו של סיגי היא מקיימת סדנאות לנשים,לזוגות וחוגים של יצירה בחומר. סיגי העניקה לכל אחת מאיתנו שרביט קסמים צבעוני ומרהיב. מוזמנות להתעדכן

יד אומן, איריס ורשבסקי. איריס היא ממש אשת חיל. יש לה סטודיו לקרמיקה בו היא יוצרת ומעבירה חוגים וסדנאות כמו כן היא גם מעצבת פנים נדירה. איריס הכינה לנו צפה זהובה שמשמת כנר ולאחר מכן ככלי דקורטיבי שימושי. איריס שיחקה אותה בגדול והצליחה לייצר באזז מטורף. כבר כמה שעות אחרי שהאירוע הסתיים כל האינסטרגאם שלי והפייסבוק שלי היה מלא צפות זהובות בביתם מעוצבים. כיף לראות את הבאזז וכיף עוד יותר לראות את העבודה השיווקית הנפלאה שאיריס עושה עם המוצר הזה. מוזמנות לקרוא על התהליך בבלוג של איריס:


ירדן גלילי, מעצבת גרפית. ירדן ואני הולכות הרבה זמן ביחד. היא זו שמכינה לי באהבה רבה את כל החומרים הגרפים, לפני כל אירוע אני מטריפה אותה ובדקה האחרונה היא מעמידה לי כל פעם מחדש את כל החומרים הגרפים שאני צריכה. איך היא מצליחה לעבוד איתי אני לא יודעת אבל מה שכן... היא הכינה כרטיסי ברכה אקסטרה מיוחדים ויפים לכל אחת מהאורחות. כל כרטיס עם עיצוב אחר וברכה שונה. כל פעם שירדן מכינה לנו הפתעה היא באמת מפתיעה, שומרת על טעם משובח, התכתבות עם טרנדים אבל תמיד תמיד מרגש, מפתיע ועדיין שומרת על חותמת היד הססגונית של ירדן.

את מזמינים כבר הכרתן? עינת ספקטור החליטה סביב בת המצווה של הבת שלה להכים מיזם אשר משלב את האהבה והכישרון שלה- עיצוב בנייר. היא יצרה פלטפורמה אשר מאפשרת לכל אחד לשלב תמונה והזמנה אישית לאירוע על תבניות מיוחדות שעינת עיצבה בסגנון עבודה יד.  באתר ניתן למצוא גם מוצרים משלימים להזמנות כדון מדבקות תודה לאורחים, להזמנות ועוד.  עינת חילקה לנו דוגמית מדבקות ויניל של אותיות סקראבל מבית מזמינים. המדבקות מקסימות לשילוב בכרטיסי ברכה, לרישום כותרות, ציון שמות, עיצוב אלבומים, סימון וקטלוג.  ניתן לרכוש את הגליון המלא אשר מכיל כמה אותיות מכל סוג, סה"כ 110 אותיות.
בפייסבוק: מזמינים.

טלי יחיה מעצבת גרפית שתמיד יוצאת מהקופסא החליטה הפעם להכין לנו אחלה קופסא. במקום קופסת כרטיסי ביקור משעממת היא עיצבה קופסא פרחונית ויפה, בסגנון הרומנטי והחם שאני כל כך אוהבת לראות אותה עושה. טלי עובדת שנים עם גופים גדולים אבל את אותו היחס היא מעניקה גם לבעלות העסקים הקטנות. שווה להיכנס לבלוג של טלי לעקוב אחרי הכתבות המרתקות שלה, היוזמות שיהא מפיקה ובכלל.. שווה!


איולה, איילת כהן אבל כולנו מכירות אותה כאיולה. איילת מעצבת תכשיטים משתמשת בעיקר בטכניקה של סריגה ועיצוב מחוטי מתכת. איולה מעצבת ותיקה אוהבת לשלב בעיצובים שלה נגיעות של רומנטיקה, אלגנטיות וחן נשי. איולה העניקה לכל אחת סיכת ראש וכפי שמתאים לאיולה מתוך כ-200 סיכות אף אחת לא דומה לחברתה. כל אחת מיוחדת ושונה.

Petek  של אפרת אלי, מעצבת גרפית אשר הקימה את העסק לאחר החתונה. היא חיפשה אימגים מיוחדים ומה שהוביל אותה בסופו של דבר להקים חנות ובה פוסטרים, כרזות, סקיני לניידים ועוד מוצרי עיצוב המבוססים על האימגים שובי הלב שלה. אפרת מוכרת ב"כפיות" שלה. סדרה של אימגים בהם מופיעות כפיות בפוזות כאלו ואחרות. באירוע אפרת העניקה לכל אורחת גלויה (איך היא ידעה לבחור את החביבה עלי באופן אישי?) בנוסף להנחה בחנות שלה! שווה במיוחד!


וזה לא יהיה חורף רומנטי בלי מותג התה היוקרתי LE PALAISDES THES.למותג חנות משגעת במיוחד בדיזינגוף ואני מראש מזהירה! לא תוכלו לצאת בידיים ריקות- וטוב שכך! אם בא לכן על פינוק חורף אמיתי גשו לשם ובחרו את טעם החורף שלכן!
ואם כבר בתה עסקינן, לפני מספר שבועות נפתח בית קפה שייקי במיוחד בנס ציונה העונה לשם ציונה! של אישה אהובה במיוחד. במקום תפריט מעולה (נסו את הניוקי סלק), חנות והמון המון אווירה. ציונה (נס ציונה, ויצמן 18) העניקו לכל האורחות קופן לקפה חינם! כדי שתמיד יהיה סיבה לפגוש חברה!
בימים הקרובים אני אעלה עוד חוויות, אם אתן רוצות לחלוק איך היה לכן, אתן מוזמנות לפנות אלי ואארח אתכן (חלק מכן J ) לפוסט אורח מיוחד.

אז תעשו עסקים עם נשים כמונו! כי רק אנחנו יודעות מה הכי טוב לנו!

ולא חשבתן שאני אתן לכן לקרוא את כל הטוב שאתן לא יכולות להשיג נכון?
 שתפו את הפוסט הזה בפייסבוק ממש פה בתגובות פייסבוק ומבין כל המשתפות השבוע אחלק 5 שקיות!!!!
ההגרלה תסתיים ב15.11.13

2 comments:

  1. מקסים. שיהיה המון מזל"ט.

    השבמחק
  2. איזו שקית שווה! שיתפתי ועכשיו אני רצה לקרוא את כל הקישורים לבלוגים... :-)

    השבמחק