יום שני, 11 בנובמבר 2013

תפריט סדנאות חדש


מאז שיצאתי לעצמאות חשוב לי כל הזמן להעשיר, לחזק, להעמיק את הכלים השיווקיים שעומדים לרשות העסק הקטן. מתוך הבנה ואמונה שהשיווק העצמי הוא מנוע הצמיחה של העסק, הוא הדרך שלנו באמת לפתח עצמאות ולא תלות.
 האתגר שלי הוא גם להתאים את הכלים של הגדולים לעסק הקטן וגם למצוא את הדרך הנעימה, הכיפית של כל בעלת עסק לעשות זאת. אחרי חודשים ארוכים אני שמחה לעדכן אתכן בסדנאות החדשות! אני מקווה שהן יעזרו לכן לצמוח, ימלאו אתכן במוטיבציה ויעשירו אתכן כמנהלות העסק.
אז במקום לשאול "איך היא עושה את זה?" בואי לעשות את זה בעצמך?
 את הסדנאות השקתי כבר באירוע לקוחות שלי "המסיבה" ונותרו מקומות ממש ממש אחרונים אבל אני פתחתי רשימת המתנה למועדים החדשים בשלב הביקוש הרב וכך אוכל לעדכן אתכן מידית עם הפתיחה של המועדים החדשים

תפרטי סדנאות חדש:

סדנת יחסי ציבור
כדי לבנות עסק מצליח אנחנו חייבות חשיפה רחבה, אנחנו חייבות להיכנס לשיחה של מובילות הדעה, אנחנו חייבות לשדר אמינות וטרנדיות אנחנו פשוט חייבות להשתמש ביחסי ציבור.
יחסי ציבור הם הדרך שלנו להשתלב בכלי התקשורת המובילים דרך עבודה עם כתבים ועורכים ולא דרך מחלקת המודעות- כלומר בחינם!
בעלות עסקים שמצליחות לייצר לעצמן יחסי ציבור לא משלמות על זה כסף!
בעלות עסקים יכולות וצריכות להכיר את הכלי הכל כך חשוב ומיוחד הזה ולשלב אותו בעבודה השיווקית שלהן.
במשך שנים ניהלתי את יחסי הציבור של המותגים הנחשקים ביותר בארץ וכיום אני שמחה להעמיד את כל הידע, הטריקים והשיטות לבעלות העסקים הקטנים. ללמד אתכן כיצד לעשות זאת!
אני מכירה בעלות עסקים קטנים, יודעת איך להתאים את הכלים של "הגדולים" לשולחן העבודה של כל אחת ואחת מכן- מהיום גם אתן יכולות!
במהלך הסדנא נכיר לעומק את עולם התקשורת ויחסי הציבור, נלמד כיצד יוזמים פנייה לעיתונאים, כיצד "נכנסים" לתקשורת בחינם, כיצד לפתח קשרי עיתונות ואפילו תקבלו פרטים של העיתונים והכתבים החשובים לכן.
הסדנא תתקיים ב- 26.11, יום שלישי בשעה 10:00-15:00 בתל אביב.
עלות הסדנא: 350 ₪ למשתתפת. 
נותר מקום אחרון!

סדנת עבודה שיווקית
יש מרחק קטן ביו תוצאות טובות ותוצאות מצוינות.  כדי שנצליח לייצר עבודה שיווקית מצוינת לא מספיק שנכיר את הכלים השיווקיים אלא שנדע איך לעשות בהם שימוש נכון, בתזמון נכון עם מסרים מדויקים. בסדנא מיוחדת שפיתחתי לבעלות עסקים שכבר מכירות את הכלים השיווקיים הבסיסיים אלמד מודלים לעבודה מדויקת, ממוקדת, מושכלת אשר משיגה יותר תוצאות בפחות זמן. התכנית משלבת את החשיבה השיווקית, עם רעיונאות וניהול זמן ואידאלית לבעלות עסקים שרוצות להשיג יותר תוצאות ולבנות את הרבעון הראשון והשני של השנה הקרובה כדי לייצר שינוי לטובה, כדי לגדול בתוצאות וגם בעשייה.
הסדנא תתקיים ב- 10.12 יום שלישי בתל אביב בשעות 9:30-15:00.
עלות הסדנא: 350 ₪ למשתתפת.
נותר מקום אחרון!

סדנת מקימות עסק
 אני מאמינה בעשייה! כל עשייה תשיג תוצאות! אבל אם אפשר לעשות את זה נכון, אם אפשר לבנות תשתית שיווקית חזקה אז למה לא לעשות זאת?
סדנא חדשה אשר מיועדת לבעלות עסקים בתחילת הדרך אשר רוצות להקים תשתית שיווקית חזקה ולמצוא את התשובות המנצחות לזהות העסק, בידול, קהלי יעד, הכרת התפקיד השיווקיים והכל ים השיווקיים שעומדים לרשותה ולצאת לדרך עם ארגז כלים שיעניק יתרון תחרותי. לצאת לדרך עם הכלים לעשות את זה נכון!
הסדנא תתקיים ב- 16.12 יום שני בתל אביב בשעות 9:30-15:00.
עלות הסדנא: 350 ₪ למשתתפת. 
נותר חמישה מקומות אחרונים!

ומה לגבי הסדנאות הוותיקות והטובות? אלו ימשיכו לבוא אליכן במסגרת "סדנאות בדרכים". סדנאות בדרכים זה מיזם אותו הקמתי במטרה לאפשר לכן, העסוקות והרחוקות לחבור יחד כעשר נשים לא משנה איפה אתן גרות (כבר חרשתי את הארץ מהערבה ואפילו עד מצפה הילה, בדרך עצרתי בעשרות בתים וסטודיו מארחים) ואני והסדנאות שלי נגיע עד אליכן.

לפרטים והרשמה ניתן לפנות אלי : 052-2432424 או maya@maya-landau.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה