יום שבת, 2 בנובמבר 2013

להוציא את הבטן- הכירו את המרצה הילה ברקל

בשניות הראשונות שפוגשים בה קשה לראות את זה. היא בלונדינית מרשימה, רהוטה, חטובה, שנונה, חריפה, כמו שאומרים לגמרי משלנו. מה היא מבינה בקושי? מה היא יודעת ב"להוציא את הבטן"? זה נראה כאלו היא כזו מושלמת מאז ומעולם J אז מאחורי הסיפור של הילה יש הרבה דברים, אבל כולם מגיעים לגמרי מהבטן שלה, מהעמוק עמוק שבבטן שלה.

הילה ברקל כיום מאמנת אישית, שהולכת ביום שני (באירוע "המסיבה" שלי) בהרצאה שלה להראות לכולנו איך אפשר לבחור בחיים מאושרים, היא הולכת לתבל את ההרצאה בסיפור שלה, סיפור שמעורר להשראה ולעשייה ממש כמו כל מפגש עם הילה. אז לרגל ההרצאה של הילה בשם " להוציא את הבטן"- בחירה בחיים מאושרים והגשמת חלומות, רציתי לשאול אותה כמה שאלות:

 אז מה זה בעצם להוציא את הבטן?
להוציא את הבטן זה לשחרר.
זה לנשום.
זה להוציא את כל הכאבים החוצה.
זה להגיד בקול רם כל מה שמפריע, בלי לסגור את התריסים ש”השכנים לא ישמעו..”.
להוציא את הבטן, זה הבחירה שלי לחיות כמו שאני באמת רוצה, כמו שמגיע לי, כמו שחלמתי, בלי להיות עסוקה במה אני יכולה, מה לא, מה אפשרי, ולמה אני לעולם לא אגיע..
ההרצאה והעסק שלי נולד מתוך הבנה שיש לי כבר שנים עניין עם הבטן שלי.
פעם היא היתה גדולה מדי, פעם שטוחה ממש ואז גיליתי שהיא ריקה מתוכן, פעם היא הכילה המון פחדים, ופעם היא הכילה המון סודות, כל כך מיותרים…
עד שהבנתי שאפשר אחרת.
העיסוק הזה בבטן הוא לא רק חיצוני כמובן (ואגב כמעט לכל אישה שנייה יש עניין עם המראה החיצוני שלה, עם המשקל שלה, מה שמוביל להתעסקות פנימית עמוקה יותר ולהשפעה על הביטחון העצמי שלנו והדימוי העצמי).
אני מאמנת אישית. מאוד אישית.
זה לא רק המקצוע שלי, זה הייעוד שלי, זו אני. ככה אני חיה את חיי.
אני עובדת עם אנשים אמיצים שרוצים ומוכנים לשים בצד את הפחדים ולעשות שינוי אמיתי בחייהם.
זה יכול להיות אימון אישי, אימון זוגי או אימון לעסקים  קטנים כגדולים.
בשנים האחרונות הבנתי שלא רק לי יש עניין עם הבטן שלי. לנשים אומרים כל הזמן “להחזיק את הבטן, להכניס את הבטן, לכווץ”…
גברים עסוקים בבטן שלהם יותר ויותר סביב גיל הארבעים, כאילו היא איזה תמרור גיל כזה שמייצגת משהו…
ועסקים… לכל עסק יש את הבטן הרכה שלו, אותן נקודות תורפה שמונעות ממנו להגיע ליעדים שהציב.
בשיטת האימון הייחודית שלי, אנחנו מזהים מה מכילה כל “בטן”, מהם אותם הרגלים ופחדים שמונעים מאיתנו להגיע אל המטרות והיעדים שלנו (שלא לאמר חלומות) וכיצד אפשר, באמצעות כלים די פשוטים והרבה התמסרות להגיע לשם.

אז מה את עושה היום?
הילה ברקל, נשואה ליריב ואמא לשני חלומות שהתגשמו, שירה ועמית.
אני מאמנת אישית משנת 2007 ומלווה כל איש וכל אישה שרוצים לעשות שינוי ומבינים שמגיע להם לחיות אחרת. אני חברה בלשכת המאמנים בישראל ומוכרת כמאמנת בכירה (MCIL).

איך הגעת לאימון?
במקור אני עורכת דין, בעלת תואר ראשון ושני במשפטים ומגשרת.
מאוד אהבתי את עבודתי כעורכת דין אולם הרגשתי שאני משתמשת רק בחלק קטן מהכישורים שלי ובעיקר, רציתי ליצור ו״לגעת״ באנשים.
מכאן הגעתי לאימון. במהלך השנים רכשתי כלים שאפשרו לי ללוות אנשים, זוגות, ארגונים ועסקים בדרך לפריצת הדרך שלהם ולשינוי. בין אם בהכשרות בתחום האימון, קורס דירקטוריות (רלבנטי לתחום העסקי), קורס גישור, הכשרות בתחום ההורות, הכשרות מתחום הפסיכולוגיה חיובית, דמיון מודרך, מדיטציות, שיטת “העבודה” ועוד.
בשנים האחרונות פיתחתי שיטת אימון ייחודית אשר משלבת את כל הכלים הללו ונותנת בעצם פתרון הוליסטי וממוקד באמצעות כלים פשוטים. מעבר לאימונים היחידניים (אישיים/ עסקיים/ זוגות) אני מתמחה באימון קבוצתי, מעבירה הרצאות וכן סדנאות.
אני מאמינה באנשים.
אני מאמינה שלכל אחד מאיתנו היכולת לבחור איך לחיות את חייו, גם ברגעים הכי קשים.
אני מאמינה ורואה כמה אפקטיבית השיטה שפיתחתי, ואיך אנשים ועסקים מגיעים לתוצאות וליעדים שהציבו תוך סיפוק וכן, הרבה עבודה קשה…
אני רואה בהיותי מאמנת זכות ענקית ללוות אנשים בדרך להגשמת חלומם. אני רק מכוונת את התאורה, אתם המרכז!
״להוציא את הבטן״ זה מה שכל אחד מאיתנו חייב לעצמו, כדי להתחיל לנשום.

אז מה אנחנו הולכות לשמוע בהרצאה?
העסק שלי נולד מתוך חלום לגעת ולעבוד עם אנשים שרוצים שינוי.
בעקבות החלום שלי והשינוי העצום שאני עשיתי בחיי, שינוי שגורם לי לחיות את חיי בדיוק כפי שאני רוצה, אני מאמינה שכל אדם יכול לעשות זאת, עם הכנה והערכות נכונה ומוקדמת.
בחרתי לצאת לעצמאות כדי שאוכל להשתמש בעוד יכולות שיש לי מלבד עריכת הדין, כדי שאהיה שמחה יותר, רגועה יותר, מסופקת יותר.
בחרתי לנהל את חיי באופן שבו יישאר לי גם זמן איכותי עם ילדיי- שלא רק אסיע אותם לגן ולחוגים אלא שהם יוכלו להנות מאמא שמסוגלת להתנתק מהטלפון, שבאמת פנויה אליהם ונהנית מהתפקיד ההורי הכל כך משמעותי עבורם ועבורי.
אני מתרגשת כל יום לראות את התהליכים שהמאמונים שלי עובירם- זה מתחיל בשינו יקטן ("הצלחתי למצוא זמן לאימון ספורט") עובר בשיווק שמפסיק להיות מילה גסה..עד גזירת הסרטים בהשקת העסק החדש...
מכיוון שעברתי זאת על בשרי ואני חיה את העצמאות יום יום אני מודעת ובקיאה בקשיים המלווים אותנו בהקמת עסק חדש ובתפעולו- החל מניהול זמן נכון (בלי להשאב לשגרה ולעבודות בבית כשאנחנו עובדות מהבית..)\ דרך שיווק, ה"מרדף" אחר לקוחות, הצורך לחדש כל הזמן..המתחרים, היישום של החלום ועוד ועוד.
בדיוק בשביל זה אני מאמינה כשאשר אנו יוצאים לדרך חדשה צריך להסתכל על המציאות ולהיישיר מבט- לטוב ולרע.
בדיוק לשם כך קיימת המאמנת- המלווה אותנו בדרך החתחתים הזו, שהיא מצד אחד מאתגרת מאוד ומצד שני מובילה לסיפוק אדיר!
בהרצאה נבין מה החשיבות בחלום- מדוע חשוב להסתכל מעבר לאופק- רחוק רחוק..
מיד אחר כך נלמד כיצד "להפריח בלונים" מיותרים- ולהשאר לאותו בלון/חלום מדויק שלנו- כמה חשוב לדייק במטרה שלי ביעד אליו אני רוצה להגיע.
מה החשיבות של תוכנית עסקית- פירוק לגורמים של התהליך.
נדבר על תשוקה והתרגשות- כמה הם משפיעים עלינו וכיצד יוצרים להבה מניצוץ.
נגבה הכול בכלים פרקטיים- ניהול זמן אפקטיבי ככלי המייעל את התהליך, ומעולם הפסיכולוגיה החיובית-
חשיבות החמלה והסליחה לעצמנו, הקפת עצמינו ב"מטענים חיבוים", מצברי אנרגיה ועוד.
  
אתן מוזמנות לפייסבוק של הילה, יש שם המון תוכן, השראה והמון מהילה- קישור


אז אנחנו מכירות את כל המרצות.... אני כבר ישנה לפרקים ומתעוררת עם פרפרים בבטן, מחכה לכן! נתראה בשני!
 יהיה מרגש! אציג ואספר לכן המון על מה שאני מתכננת לעשות בשנה החדשה שלי, אני מכינה לכן הרצאה מצויינת ומתה כבר לראותכן!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה