יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

כובשת את העולם- הכירו את המרצה אלישבע מנקין



הכירו את אלישבע מנקין ואת סדנת פורצים את גבולות היבשת:http://maya-landau.blogspot.co.il/2013/12/blog-post_9.html

תראו, אני לא מתכננת להיות "אובייקטיבית" אני לגמרי משוחדת. אני חולה על אלישבע, היא מדהימה אותי, מצחיקה אותי, כיף לי איתה ברמות על, אנחנו נפגשות ועושות יותר הפסקות קשקושים מאשר עבודה. אבל אם בכל זאת אני אנסה להיות אובייקטיבית יש משהו באלישבע שהוא הכי בגובה העניים, העיצובים שלה נמכרים כמו לחמניות בעולם והיא עדיין המומה מכל הצלחה קטנה. כל מחמאה, כל קנייה מרגשים אותה שזה כל כך מקסים ומרגש לראות.
אלישבע היא בדיוק הנשים שאת שואלת איך את עושה את זה? משפחה צעירה, עסק, בארץ בחול, גם לייצר, גם לפתח, גם להפיץ, גם לשווק אבל היופי באלישבע שהיא מספרת, ממש מספרת את האמת, לא מנסה ליפות, להחמיא, היא פשוט מספרת.
אז בהתרגשות גדולה שלי ושלה החלטנו שאלישבע תספר לכן הכל... טוב כל מה שהיא יכולה בהרצאה אחת על למכור את המוצרים שלכן לעולם הגדול ובעיקר לארצות הברית.
לרגל ההרצאה תכירו את אלישבע מנקין.
מתוך החנות של אלישבע

כמה מילים עלייך ועל הקמת העסק:
אני אלישבע מנקין, מעצבת תעשייתי ואמא לשניים, גרה במושב שקף באיזור לכיש. הסטודיו שלי, הוק אן לופ דיזיין - Hook n' Loop Design (במתכונתו הנוכחי) קיים כשנה. בסטודיו אני מעצבת אקססוריז לבית בקו נקי ומודרני, ומוכרת אותם ללקוחות בארץ ובעולם. אני גם כותבת בלוג בעברית ובאנגלית בו אני כותבת על דברים שמעניינים אותי, ובעיקר על עיצוב.
הקערה של אלישבע מככבת בעולם
למה בחרת לצאת לעצמאות?
אחרי שסיימתי לימודים במחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, התחלתי לעבוד כמעצבת תיקים ברשת גדולה. נהניתי מאוד מהעבודה, אבל לא הייתי לגמרי מסופקת מהצד היצירתי. מאז שאני קטנה הכי אהבתי להסתובב בחנויות של דברים לבית. זו התשוקה האמיתית שלי. מאחר ובארץ לא ממש קיימים רשתות שמעסיקות מעצבי מוצר (הכל עובד על קניינות) החלטתי להקים בעצמי סטודיו. העצמאות אפשרה לי לעסוק במה שאני הכי אוהבת - עיצוב לסביבת הבית.

מה מרגש אותך במה שאת עושה היום?
המון המון דברים! אני חושבת שהכי אני מתרגשת מהעובדה שאני יכולה לשבת בבית שלי על הספה, ולמכור ללקוחות מכל העולם - אוסטרליה, ארה"ב, אירופה - זה פשוט לא נתפס. נוצרים גם לא מעט קשרים אישיים בין יבשתיים. אני כל כך אסירת תודה ללקוחות שלי שבזכותם אני יכולה להתפרנס ממה שאני הכי אוהבת, זה ממש לא מובן מאליו.
מה היו הקשיים?
היו ויש כל הזמן אתגרים. הקושי המרכזי הוא שפשוט יכירו אותי. לפעמים אני מרגישה כאילו אני מנסה לצעוק בקולי קולות  - אני כאן!! ההבנה הזאת שאני כל היום עסוקה בסטודיו וזה בעצם רוב עולמי, אבל בסופו של דבר כל כך הרבה אנשים עדיין לא שמעו עלי - יש בזה משהו מפחיד, אבל גם מעודד.
על מה את הולכת לדבר?
אני הולכת לדבר על השיטה שפיתחתי לעסק שלי שעוזרת לי לנהל עסק שממוקם בארץ ומקבל חשיפה באופן שוטף גם מעבר לים. מעבד לזה, אני גם אדבר על כל מיני כובעים נוספים שבעלת עסק שמוכרת לחו"ל זקוקה להם. ואחלוק כמה טיפים שעזרו לי לעשות קפיצה משמעותית.
הקערה של אלישבע מככבת בעולם
מה הטיפים שלך לבעלות עסקים?
תהיו מוכנות לעבוד קשה, תגבשו סביבכם אנשים שמאמינים בכם ובמה שאתן עושות לכל אותם רגעי שבירה, ותהיו עסוקות בללמוד כל הזמן עוד ועוד דרכים להתפתח. יש כל כך הרבה ידע מסביב, צריך רק לדעת לחפש.
לעשות חייל בעולם. מניסיון ושיטות עבודה שפיתחה אלישבע במהלך העבודה השיווקית על המותג שלה הכינה את ההרצאה אשר מכילה את כללי האצבע לפריצה לשוק הגלובלי (התמקדות בשוק האמריקאי). ההרצאה תעניק לכן כלים פרקטיים, יומיומיים, רלבנטיים ומוכחים להצלחה בשוק העולמי.
לאתר:







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה