יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

אירוע לקוחות

אחת לכמה זמן נכון לעצור ולהגיד תודה.

בעוד מספר שבועות אחגוג יומולדת. סתם יומולדת, כלל לא עגול או חגיגי אבל בכל זאת, ככל שמתקרבים לתאריך אני עסוקה בחשבון נפש. בימים אלו אני בעיקר מוצפת תחושות של הכרת תודה!
תודה על העסק המופלא שלי, תודה ללקוחות הנהדרות שלי שמכניסות אותי לעולמן, תודה לכל הנשים שמאמינות בי, קוראות אותי, מגיעות לאירועים שלי- תודה!
אז החלטתי לערוך לכבודכן מסיבה, מסיבה מיוחדת, מרגשת, מלאה בפינוקים והזדמנות לעצור הכל ולהתמלא במוטיבציה, כיף, הנאה, העצמה, השראה וכל מה שאני רק יכולה לתת לכן!
החלטתי להזמין אתכן, הלקוחות שלי, לחגיגה מיוחדת ולאירוע יוצא דופן וכולו ללא תשלום! כן! ממש בחינם!
אז לא תבואו למסיבה? לא תבואו לחגוג יחד יומולדת? למסיבה שתוכננה במיוחד עבורכן?


לאחר קבלת הפנים וההתכנסות, אפתח את הבוקר בהרצאה שהכנתי עבורכן בנושא יסודות השיווק המנצחים. כלים חשובים שנוכל ליישם בעסק ובעבודה השיווקית שלנו, כלים שיעזרו לנו להבין טוב יותר איך תהליכים עובדים וחשוב מכך, כיצד נוכל לשפר אותם ולייעל אותם. אני מבטיחה לכן הרצאה פרקטית מתמיד ומבטיחה לכן שכל בעלת עסק תרצה לשמוע את ההרצאה הזו, בין אם היא בימיה הראשונים או בעלת עסק ותיק ומצליח.
לאחר ההרצאה שלי ביקשתי מנבחרת מדהימה של נשים, שכולן לקוחות שלי (לקוחות קורסים, אירועים או ליווי אישי) לקחת נושאים שמעסיקים אותנו, בעלות העסקים, ולהכין תפריט עשיר ומרתק של הרצאות. כל אורחת במסיבה יכולה להירשם לשתי הרצאות בלבד. יש שני סבבים של הרצאות ואני יודעת שלא יישאר לכן זמן להתלבט ולבחור ולכן בחרו לפי תחושת הבטן, העיקר שתבחרו מהר לפני שייגמר!
אז בואו נכיר את המרצות ואת ההרצאות:

המחדד (השראה) - שלומית עצבה
יצירתיות והשראה הן שם המשחק כשמדברים על עסקים קטנים כשכל אחת מאיתנו עושה ג'אגלינג יומיומי בדרך להצלחה, פתרונות יצירתיים בתקציבים נמוכים יכולים להוות תוכנית שיווק אפקטיביתאז על מה נדבר?  איפה מקבלים השראה ואיך מיישמים אותה בעסק, איך הופכים יצירתיות לתוצאות עסקיות, החשיבות של יצירת שיטה משלך בעסק, פיתוח חשיבת "שיווק יצירתי" – רעיון מנצח ולא תקציב מנצח, שיתופי פעולה יצירתיים בשירות העסק, נבחן כמה CASE STUDIES מכל העולם של עסקים קטנים ויצירתיים במיוחד, הטרנדים הגדולים בעולם המיתוג ואיך הם קשורים לעסק הקטן שלי,נקבל כלים לסיעור מוחות, חיפוש השראה ויישומם בעסק.

איך למכור ולשווק לעולם- אלישבע מנקין בעלת המותג hook n loop
העידן הדיגיטלי מציע שפע של אפשרויות מכירה ושיווק לקהל עולמי, יוצרות ובעלות עסקים יכולות לפרוץ את גבולות היבשת וכלי עבודה נגישים לעשות חייל בעולם. ההרצאה, אשר מכילה את כללי האצבע לפריצה לשוק הגלובלי (התמקדות בשוק האמריקאי) נולדה מניסיון ושיטות עבודה שפיתחה אלישבע במהלך העבודה השיווקית על המותג שלה. ההרצאה תעניק לכן כלים פרקטיים, יומיומיים, רלבנטיים ומוכחים להצלחה בשוק העולמי.

עיצוב מוכר- מיה מוסיוב בעלת המותג  storestyle ומומחית במסחור חזותי
ההרצאה כוללת טיפים והמלצות לתכנון ועיצוב נקודת מכירה במטרה להעצים את חווית הקנייה ולהגדיל מכירות. ההרצאה תלווה בתמונות של נקודות מכירה ופתרונות תצוגה מהארץ ומהעולם. ההרצאה תתייחס לנקודות המעסיקות בעלות חנויות ועסקים המשתתפים בירידים ומכירות מיוחדות כגון: מה כדאי לקחת בחשבון בתכנון נכון של נקודת מכירה?   מהי תנועת הלקוח בחלל מסחרי?  שילוט – למה ואיך מומלץ להציב שילוט בנקודת המכירה? טיפים לסידור סחורה בצורה מושכת להעצמת חווית הלקוח והגדלת סל הקנייה ועוד

להוציא את הבטן- לבחור בחיים מאושרים יותר- הילה ברקל מאמנת אישית.
הרצאה המבוססת על סיפור אישי, כיצד אפשר לחיות חיים שלמים מלאים בתחושות קשות של מרמור, כעס, אכזבה ושנאה עצמית, אל מול בחירה בשינוי, תהליך ארוך אשר בסופו – החיים הופכים להיות מלאי תוכן, עניין וקבלה עצמית. במהלך ההרצאה, דרך סיפור אישי על התמודדות עם הפרעות אכילה, נחשפים המשתתפים לעקרונות האימון ורעיונות הפסיכולוגיה החיובית ומקבלים כלים כיצד ניתן לחיות חיים מאושרים יותר, כיצד ניתן לבחור בחירות שמיטיבות איתנו ועד כמה בכל רגע נתון יש לנו הכוח להשפיע על חיינו.
בסיס ההרצאה הוא ההכרה בכך שבכל רגע נתון יש בכוחי לבחור לראות את הצד החיובי, בכל סיטואציה, בכל רגע נתון יש בכוחי לבחור להיות מאושרת גם ברגעים ובמשברים הגדולים ביותר. קבלה עצמית, למרות הקשיים, אפשרית אם רק נבטח בעצמינו ונהיה מוכנים לסלוח. חומר למחשבה וצידה לדרך לכל מי שמעוניין בשינוי ופרידה ממשאות מיותרים.
בין הסבבים של ההרצאות יהיו דוכני שתייה חמה ומזון. אני ארחיב על דוכני המזון בפוסט מיוחד וטעים, אבל למי שתרצה להתכבד במאפים טבעוניים ואוכל בריא תהיה פינת ישיבה קסומה ושקטה. ניתן לשבת, לשוחח, לסעוד, להתרענן בכיף. שימו לב שהמזון והשתייה החמה בתשלום.

פרט לדוכני המזון כל האירוע בחינם כולל אירוח מדהים של חוות אלנבי, שגם לסיפור המלא של המקום וצוות הנשים המופלא שעומד בראשו אקדיש פוסט, כיון שהסיפור המיוחד של המקום, פינות החמד, אוצרות הרהיטים והפרטים הקטנים שוו את ליבי ואני ממש חייבת שתשמעו גם אתן את כל הסיפור.
רק אספר לכן שחוות אלנבי הוקמה בשנת 1890. בשנים הראשונות החווה נוהלה על ידי משפחת שפון הגרמנית וייצרה בעיקר יין ושמן ונטעה פרדסים. באותו הזמן ניהלה המשפחה פנימייה ובית ספר חקלאי ליתומים. מאז, ההיסטוריה של ארץ ישראל עוברת דרך החווה, ממש כמו כל הספרים והרומנים שנכתבו על הקמת המדינה.
כיום ניתן להבחין בקסם של המקום מיד מהכניסה, בשביל העובר דרך מבנים לשימור (אותם מבנים ששימשו לבית הספר), בשער הגדול ובכניסה לחווה ההיסטורית. הוילה מחולקת לקומות וחדרים, כל חדר עוצב ושוחזר ברוח המקום. כל פינה בוילה מספרת סיפור מההיסטוריה ורביב, בעלת המקום, חובבת עיצוב ואוצרת רהיטים מכל העולם, מלאה את הוילה בפינות קסומות ועוצרות נשימה.

מחוץ לוילה גנים מטופחים, עצים עתיקים ופינות קסומות בהן נתארח למסיבה משמחת ומרגשת.
צוות חוות אלנבי הכין לנו עוד כמה הפתעות ומתנות אבל כל זה בפוסט מיוחד! שווה לחכות, זה ממש ישתלם לכן!
וכמובן לאחר שנסיים את ההרצאות, את הנשנושים, נסיים להצטלם ולקשקש, הכנתי כמה מילות פרידה והפתעות לדרך (כי אנחנו באמת הכי אוהבות הפתעות, לא?)


אז אתן בטח שואלות איך נרשמים?
הכנתי מראש המון מקומות, אבל בכל זאת אני יודעת שיהיה ביקוש ויש לי בכל זאת הגבלה ולכן אני פותחת את ההרשמה קודם כל לקוחות שלי (וללקוחות חוות אלנבי). כל לקוחה יכולה להירשם ויכולה להביא איתה חברות. שימו לב שהלקוחות הן אלו שיכולות לרשום את חברותיהן (ניתן להוסיף, לשנות, להירשם באזכור שם הלקוחה). אני מבקשת מכן לא לחכות ולהזמין כי בטח ייגמרו מהר המקומות. אני גם מבקשת ממי שנרשמה ומתברר לה, מכל סיבה שהיא, שלא תגיע, בבקשה עדכנו אותנו כי תהיה רשימת המתנה לנרשמות שתשמחנה להגיע במקומה.
הלקוחות שלי הן הלקוחות מכל הזמנים! לקוחות ליווי אישי, סדנאות, קורסים, אירועים, "אירועי עכשיו אני" מהעבר והווה. אתן והחברות שלכן ממש מוזמנות! בואו!

כדי להירשם יש להיכנס ללינק
http://www.eventi.co.il/Events/event.aspx?eID=901129666

שימו לב! יש לבחור בעת ההרשמה שתי הרצאות לבחירה (סימון וי ליד שתי הרצאות שאתן מעוניינות להירשם אליהן) וכל אחת צריכה להירשם בנפרד! כל כרטיס הרשמה בפני עצמה ולא על שם הלקוחה אלא על השם של המשתתפת! כרטיסים כפולים יבוטלו!!!

אני, צוות ההפקה והמון נשים שהכינו, עבדו, תכננו מחכות לכן למסיבה יוצאת דופן!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה