יום שני, 26 באוגוסט 2013

יוצאות לדרך חדשה- תחנה ראשונה במרתון שנה עסקית טובה

אז כפי שסיפרתי לכן בפוסט הקודם, החלטתי לקיים שלושה שבועות מיוחדים במטרה  להתחיל שנה עסקית טובה יותר. אני הולכת מידי יום לתת טיפים, הרצאות, הדרכות ועוד כדי שנוכל להצליח יותר בשנה הקרובה. כל החומרים לקוחים מתוך הקורס שלי מכישרון גדול לעסק גדול אשר יפתח ב- 8.10.13 וההרשמה אליו מתקיימת בימים אלו.


אז בואו נתחיל.
שנייה לפני שאנחנו בכלל מתחילות לדבר על שיווק, בידול, פילוח, רשתות חברתיות ועוד אנחנו קודם כל צריכות להתחיל עם עצמנו. קודם כל אנחנו חייבות להתחיל בדיאלוג (למעשה יותר מונולוג) פנימי. לנקודה החשובה ביותר בשיח זה אני רוצה להתייחס היום.

  "תראי את זה - תרגישי את זה- תגשימי את זה"

אני פוגשת אותן בהתחלה,  מבקשות כל כך מעט:
5,000 שח בחודש שיצדיק לשלוח את הילדים לגן פרטי.
שיהיו לי 2 פרוייקטים בחודש אני אהיה מאושרת.
שאשתתף במכירות מיוחדות.
ועוד כל מיני רמזים לרצון האמיתי.

אנחנו ללא ספק רוצות הצלחה אבל כדי שזו תבוא, אנחנו חייבות להכין את עצמנו לקבל אותה. ממש כמו קערה לתבשיל, חייבות להכין מקום מנטלי עבורה אחרת לא נצליח להגיע לשיאים שאנחנו חולמות.
הצלחה היא ללא ספק אינדבדואלית, לכל אחת יש הגדרה אחרת ואני מאמינה בזה מאד. אנחנו יושבות רגע לתכנן את רגעי השיא של השנים הבאות, רק אנחנו יכולות לעשות את זה
 רק אנחנו הולכות לעבוד על זה קשה, רק אנחנו באמת יודעות מה יעשה לנו טוב.
אנחנו צריכות לצאת בעקבות ההצלחה, ללמוד להקשיב רק לרכשי ליבנו ולא לאחרים. ללמוד להעז לבקש, ללמוד לבקש דברים שאנחנו עשויות לחשוב שהם טפלים אבל הם ממש לא טפלים. דברים כמו הכרה, חשיפה, להיות נחשקת. אלו הם דלק לעסק, הם גם הפנסים להצלחה. אסור לנו להתעלם ולא לפנות להם את המקום הראוי.ולכן השלב הראשון, ממש לפני הגדרת היעדים אנחנו הולכות להכין מקום להצלחה.

אני מזמינה אתכן לקחת דף ועט ופשוט לכתוב, בהתחלה זה קשה ולא תמיד זורם ולכן לא משנה מה אל תפסיקו לכתוב.
כתבו וכתבו במשך 20 דקות לכל שאלה ואם בכל זאת לא הגעתן לתשובה המשיכו לכתוב ביום למחרת. הכתיבה בשיטה הזו עוזרת לנו להציף דברים שאנחנו לא מודעות אליהן, דברים שהפחדים, החששות ואפילו התקוות מסננים לנו.

http://tootsiejean.blogspot.co.il/2012/08/post-exams-feelings.html
  • מזמינה אתכן לענות על השאלות הבאות:
  • תארי לי יום אידאלי בעוד שלוש שנים (יש להתייחס ליום שגרתי, להתייחס לאגו ואיזון)
  • תארי לי שלושה רגעי שיא עתידיים, רגעים שכאשר יתקיימו תגידי לעצמך "עשיתי את זה"
  • את עומדת בתור בסופר (בעתיד) ושומעת שתי נשים משוחחות על המותג שלך! את מסמיקה! ספרי לי מה הן אומרות?
והשאלה הכי חשובה...
  • פיית החלומות!
יש לי נטייה להגשים חלומות רק צריך לבקש, רק צריך לדייק
 אז כתבי מכתב לפיית החלומות, מה את רוצה בעסק בעוד שלוש שנים!
קחי בחשבון שאני יכולה להגשים רק 10% מהחלומות ולכן אם את רוצה שהחלום שלך באמת יתגשם תחלמי באלף אחוז (כדי לקבל 100%). לא מעניין אותי סכומי כסף, אלא איך הדברים ניראים, להתייחס לאגו, לחשיפה, להכרה, לאיזון.

*לאחר שענית על כל השאלות ובמשך כמה ימים כתבת וכתבת, עברי על הדברים וחפשי מוטיבים שחוזרים על עצמם. רעיונות שחוזרים על עצמם ושרטטי לעצמך את המטרות והשיאים לשנים הקרובות.

 ניפגש במשימות הקרובות
:)

נ.ב
אם גם את רוצה השנה להגיע לשיאים חדשים בואו והצטרפי לנבחרת שלי אשר יוצאת לדרך בקורס "מכישרון גדול לעסק גדול" ב-8.10.13. לפרטים בקישור