יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

השנה את רוצה להצליח עוד יותר?

ראש השנה מגיע עוד כמה ימים, בקושי היה לנו זמן לחשבון נפש עם כל חופשת הקיץ אבל גם הוא יגיע. הזמן בו אנחנו מהרהרות על החיים. העצמאיות שביננו יודעות שזמן רב מוקדש לעסק.
האם הצלחתי מספיק השנה?
האם עמדתי ביעדים?
מה אני יכולה לעשות יותר טוב?
איך אני יכולה לעשות את זה?

בעוד מספר שבועות  ב-8.10 אני משיקה את הקורס שלי "מכישרון גדול לעסק גדול" אשר יעזור לבעלות העסקים לקחת את העסק שלהן קדימה. יצייד אותן בכל הכלים ויעזור להן לצעוד לעבר הגשמת החזון העסקי. (אני ממליצה לכן להיכנס להתעניין כי בימים אלו יש הרשמה מוקדמת ואפשר לחסוך מאות שקלים!!)


לרגל הקורס ובעיקר לרגל השנה החדשה אני מזמינה אתכן לשלושה שבועות של שכרון חושים טוב את זה אני לא יכולה להבטיח אני בעיקר מזמינה אתכן לשלושה שבועות מלאים כל טוב, אנחנו הולכות לדבר על זהות עסקית מנצחת!
על פילוח!
נלמד קצת איך לקוחות חושבים!
נכיר סודות מקצועיים שהופכים כל כלי שיווקי לסופר אפקטיבי!
נכיר אסטרטגיות שיווקיות שכל אחת יכולה ליישם מהמחשב שלה!
ועוד המון המון טיפים, הרצאות, סרטונים שכולן לקוחים מתוך תכני הקורס "מכישרון גדול לעסק גדול" וכולם בחינם!
אז הצטרפו לשלושה שבועות של מרתון "שנה עסקית טובה"!


התכנים יעלו בפייסבוק (עשיתן כבר לייק? שווה לעשות!) ובבלוג אבל הכי טוב להירשם בקישור לרשימת התפוצה ולקבל במייל את התכנים ואת הקישורים החשובים! קישור להרשמה

ובנימה אישית, אני מתכננת לכן שנה משובחת ביותר, אני ניצלתי את הקית וכבר מתוכננים כמה אירועים מאד מרגשים. החלטתי השנה שאני הולכת להגשים עוד שלב ועוד חלום. אני הולכת מידי כמה חודשים לקיים אירוע  בנושא אחד שמעסיק בעלות עסקים רבות ולהזמין את המומחיות בכל תחום ובכל אירוע להקיף את הנושא כך שאתן תצאו עם הכלים הטובים ביותר, עם התמיכה והחברה לה אנחנו כל כך זקוקות ובעיקר עם המון מוטבציה וכוחות להמשך העשייה שלנו.

את אירוע MONEY TIME  שמתקיים ב- 1.9 כבר ראיתן, ושמעתן על המסיבה הגדולה שאני מתכננת ללקוחות שלי, יהיה עוד עכשיו אני בגרסת החורף ועוד המון המון הפתעות!
אני מקווה שישאר מקום להיות ספונטאנית ולהכניס עוד כמה גחמות של רגע בשנה הקרובה.

נ.ב
 כמעט שכחתי משהו חשוב ביותר!
כחלק מפעילות "שנה עסקית טובה" אני מקיימת וובינר חינם (שזה למעשה הרצאה שאתן צופות בה בשידור חי דרך המחשב שלכן, אתן רואות אותי ואת מסך המחשב שלי אבל אני לא רואה אתכן :)  לחיי הפיגמה! ) בנושא חמישה מפתחות לעבודה שיווקית מוצלחת. זהו וובינר שקיימתי לפני יותר מחצי שנה וזכה להמון תגובות ונרשמות. לכן אני מקיימת שני סבבים: בוקר וערב.
 בבקשה מכן הירשמו רק לוובינר שאצתן משוכנעות שתגיעו כי מספר המקומות מוגבל, המקומות נתפסים מהר מאד ולכן הירשמו בשמחה למועד אחד שהכי מתאים לכן.
 מועד ערב יתקיים ב- 8.9 בשעה 21:00- להרשמה
מועד בוקר יתקיים ב-9.9 בשעה 10:00- להרשמה