יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

אז מה היה לנו? עכשיו אני 2013

מה זה בכלל "עכשיו אני". עכשיו אני נולד מתוך רצון להראות לנשים שאנחנו צריכות לדאוג לעצמנו. שאנחנו סוחבות כל כך הרבה וגם לנו מגיע פעם אחת לדאוג רק לעצמנו. רציתי לאפשר לנשים להגיע לכמה שעות ולעשות סיבוב אחד לעסק, סיבוב אחד לנפש וסיבוב אחד שממלא באנרגיות חדשות.
ליצור משהו שטרם עשו קודם הוא אתגר ואני שמחה לעמוד בו פעם שנייה ולראות שעשית את זה טוב.
לקבל למייל יום אחרי כמה מיילים מהמרגשים שקיבלתי בחיי.
נעה קדמי צילום
"אמנם רוב הערב הרגשתי שאני בהתנגדות......כל מה שאמרת, מיד צצה לי בראש המילה אבל......
ואז בדרך הביתה הבנתי..... שאולי הגיע הזמן לעשות משהו אחר, שונה..... שאולי התירוצים שלי הם אלו שמעכבים אותי.
התעוררתי בבוקר קצת  יותר שלמה עם חיי, עם העובדה שאני גם אמא וגם מנהלת עסק.......
והחלטתי שעכשיו אני מנסה לעשות מה שאחרים אומרים ...... ומתחילה לפעול במקביל , אולם בשונה מההתנהלות האוטומטית שלי.....
כבר ביום ראשון התחלתי לחשוב איך אני מעלה חיוך על פני הסובבים אותי ( קולגות, לקוחות, ספקים.....) ומזכירה להם , בקטנה, שאני פה.
אז רציתי להגיד תודה,
ש."
צילום נעה קדמי
"...וככה, בשבת, כשהתארגנתי לצאת לדרך, חשבתי על זה שאם הייתי יודעת שככה זה יהיה, בכלל לא הייתי נרשמת, ובשביל מה אני צריכה את זה, ובכלל לא מתאים לי...
ואני כל כך שמחה שלא ויתרתי.
אחרי הרבה זמן של לעקוב אחרי העשייה שלך מרחוק, היתה לי הזדמנות לחוש את השמחה שבה את באה אל הדברים ואת החיבוק שבו את עוטפת את כולן (ולהרגיש שאת באמת מכילה את כולן כל הזמן זו הרגשה נהדרת). 
היה חמים (ולא בגלל הטמפרטורה התל אביבית) ונעים ומפנק, ומלא מלא תובנות, והמון אסימונים שנפלו לי (עם כמה "חבלים" על כל הדברים שלא ידעתי במהלך שבע השנים האחרונות....) והתכווננות, ואפילו הציניות שאפפה אותי עם פתיחת הפעילות  התפוגגה לה ככל שהפעילות התקדמה.
והכרתי כמה נשים מקסימות, אם גם לא מספיק, וסימנתי לי עוד רבות שארצה להכיר.
ויצאתי עם חיוך והרגשה מפונקת.
ל."
צילום נעה קדמי
"הרגשתי כמו נסיכה שמגיעה לנשף הכי שווה בעיר, הכל היה יפה ומרגש. הנשים היו כל כך יפות ונהדרות ממש הרגשתי את החם שלהן ובחיים לא הרגשתי כל כך נינוחה בחברת נשים שאני לא מכירה. ההרצאות והפאנל היו מרתקים ויצאתי עשירה, בחומר, בהשראה, בחברות חדשות שלא האמנתי שאוכל להכיר ככה בערב אחד וכמובן בהמון פינוקים. תודה.
מ."
צילום נעה קדמי

הפתעוגה- עדיה
 צילום נעה קדמי


היה ערב משגע. קיבלנו את האורחות בקבלת פנים אותה מיקמנו בחלל לפני שחזור בו מוצגת תערוכת צילומים ואומנות בועטת במיוחד. החיבור בין הנוצץ לחלל המחוספס הדליק אותנו. מי שהמתיקה את האירוע, את החלל ואת הלבבות של כולנו היא עדיה- הפתעוגה, אישה מדהימה וקונדיטורית בחסד שהפיקה שולחן מתוק מלא קפייקייקס, עוגיות, עוגות, מרנגים, קייקפופס ועוד שפע של מתוקים. היה לי עונג לעבוד עם עדיה , נשים שעובדות מכל הלב, מקפידות על הפרטים הקטנים, תמיד פנקות, תמיד אכפתיות הן אוצר ואני מפצירה בכן להכיר את עדיה ובהחלט לעקוב אחרי הפייסבוק שלה ולהתרשם מהיצירות שלה.
צילום נעה קדמי
הנושא של הערב היה "לעשות חברות עסקיות" ובהרצאה שלי דיברנו למה זה חשוב ואיך אנחנו יכולות לייצר שיתופי פעולה אפקטיבים. בתחילת הערב ביקשתי מהבנות לשחק משחק קטן. כל אחת בכניסה שלפה מקופסא שאלה סודית שאת תשובתה היא הייתה צריכה לכתוב על פתק עם השם שלה. המטרה הייתה לגלות כמה שיותר שאלות סודיות מהנשים בחלל. (יפית ונוי שהשתתפו בפייסבוק זוכות בפרס! צרו קשר במייל יקירות!!!)
צילום נעה קדמי
צילום נעה קדמי
צילום נעה קדמי
ובין הרצאה לפעילות, אכלנו, שתינו וקשקשנו עם מלאאאא נשים מגניבות.
צילום נעה קדמי


צילום נעה קדמי
לאחר מכן הכרנו את נשות הפאנל, אותן כבר הכרנו בראיונות ואולי אצליח בקרוב לכתוב פוסט על הפאנל המרתק, אני רק יכולה להגיש שאני כל כך מרוצה מהבחירות שלי, נשים מצליחות מתחומים שונים, בעלות נסיון שונה אשר כולן דיברו בפתיחות מפתיעה על ההצלחות, על הכישלונות, על הדרך ועל כל מה שרצינו לשמוע. אני מודה להן על הפתיחות, על הזמן ועל ההשקעה- אין כמוכן!
צילום נעה קדמי
את הערב סיימנו בפעילות של ריבי שחר  בעזרת קלפי POINT OF YOU.  על ידי ארבע שלבים, קלפים וחברה טובה עברנו דרך שעזרה לנו להסתכל על מה מעכב אותנו ומה יעזור לנו להצליח. הייתי מופתעת מהפתיחות והחברות שנוצרה בקהל ומההתמסרות. נשים כתבו לי למחרת שניו מסוייגות ואז לאט לאט הרגישו את האסימונים נופלים וזה עורר אותן לעשייה. אני מודה לריבי על הפתיחות, את שחלקה איתנו את הסיפור שלה, שסיפרה לנו על העסק שלה בו היא מלווה ומדריכה נשים בירידה במשקל וגם הזמינה אותנו להדרכה אינטרנטית חינם- בקישור.
במשך שבועות עמלו בעלות עסקים רבות לשמח אתכן מבלי שידעתן.  בעלות עסקים רבות רצו לעורר בכן עוד השראה ולשלוח אתכן עם פינוקים הביתה. אספתי מהמוכשרות את השי שלהן וכל שקית הוגשו כמה פינוקים שונים. אני מחוייבת לעסקים הקטנים ולכן היה חשוב לי לאפשר לכל יוצרת ובעלת עסק להשתלב בשקיות ההפתעה בהתאם ליכולתה. התוצאה ריגשה אותי מאד, שקיות מיוחדות, מגוונות מלאות פינוקים שונים ומרגשים. וזה הזמן להכיר אותן ואת ההפתעות שלהן.
גילה אמיר היא אישה רבת פעלים, היא גם הבעלים של סוכריות. גילה מכינה הפתעות מתוקות, זרים מתוקים ושולחנות מעוצבים. אני עובדת עם נשים שאוהבות, נשים שאוהבות את הלקוחות, את העבודה, את הנתינה. וכזו היא גילה. גילה הכינה קופסא מלאה שוקולדים עם ברכות טובות. תמיד כיף לקבל.
 יעל יניב היא פשוט כיף! המוצרים של יעל פשוט עושים כיף! ליעל יש סדרה של רקעים לצילומים שעוזרים לכל היוצרות והמעצבות לצלם בקלי קלות ולהעלות תמונות שוות לרשת. בנוסף ליעל יש סדרות של מדבקות מיוחדות: מדבקות גיר, מדבקות גדלונים ומדבקות להדבקה כתמונה. לאירוע היא הכינה לנו אחלה השראה! ליעל גם יוצרת בקרמיקה יצירות מופלאות וכל הזמן מחדשת ויוצרת עוד מוצרים שכיף להכניס לחיים.
טלי יחיה, מעצבת גרפית והבעלים של סטודיו אמירה הכינה לנו קופסת הסשראה מלאה כרטיסיות שיחזקו אותנו בימים קשים ובעצם כל השנה. מאז האירוע אני מקבלת טלפונים איפה אפשר לקנות את זה, אז הכי טוב שתפנו לטלי, חפשו אותה בפייסבוק או בבלוג שלה, תראו את העבודות שלה, מה היא עושה ללקוחות שלה ואני בטוחה שיתחשק לכם לפתח איתה כמה מוצרים ושהיא תעבוד איתכם על העסק שלכם.
I LAK הוא מותק כייפי, צבעוני ומפנק לטיפוח הציפורניים ומציע שפע של טיפולים, צבעים ובעיקר זמן לעצמנו. לפני האירוע פינקתי את עצמי והייתי כל כך שמחה שהם החליטו לפנק את כולנו בבקבוק לק צבעוני וטרנדי . אז פנו לעצמכן זמן לפינוק (כן! היום במיוחד!!! אני חיייייבת!!!!!!!!)
גלית ברק. תזכרו את השם הזה! זה מה שרציתי לכתוב בלבד אבל למי שעוד לא מכירה גלית היא מעצבת תכשיטים בוגרת המסלול לעיצוב תכשיטים ואביזרים בשנקר ולאחר שנים בתחום משיקה קולקציה חדשה של תכשיטים מעוררי התפעלות. באופן אישי אני אוהבת את התכשיטים כי הם בין דרמטים לעדינים, יש בהם עצמה נשית שכל אחת אוהבת ורוצה לעצמה. המשחקים הגיאומטרים, שילוב החומרים ואישה שהיא חיוך, לב וכישרון תמיד עושים עונג לרכוש. גלית העניקה סט עגילים עם גלויה מרגשת ואני שוב מזכירה לכן... תזכרו את השם... פשוט תקנו היום!
ועוד לב, שרה פלוט בעלת המותג open your heart ואני מכירה את שרה כבר שנים ושמחה שהיא העניקה לנשים טעימה מהמותג שלה. כל אחת קיבלה מעטפה עם גלויה וסט מדבקות שנוכל להעביר את האהבה שלנו לאהובים :)
ירדן גלילי, ירדן היא מעצבת גרפית כישרונית בחסד עליון, היא מגניבה ויותר מכל היא חבל הצלה בשבילי. המון פעמים היא מקבלת ממני מייל בסגנון "מותק זה לעוד חמש דקות כל המיתוג הזה וכל הגרסאות לדפוס ולאינטרנט". היא אף פעם לא מאכזבת. היא גם תמיד משחקת אותה עם פוסטרים ועוד המון הפתעות יפות ומעוררות השראה. הפעם היא הכינה לנו פוסטר שיזכיר לנו איך עושים את זה. ירדן עיצבה גם את המחברות, כרזות, מצגות של האירוע.
את מיכל הכרתי דרך יעל יניב (מיכל הכינה ליעל בקבוק מתנה עם הלוגו של עכשיו אני, כי היי!!! כבר אמרנו שעכשיו אני!) מיכל הבעלים של חברת בקבוטיק ויכולה להכין לכן וללקוחות שלכן בקבוקים אקולוגים עם כיתוב שתבחרו. באופן אישי אני מאמינה שאם כבר מתנות אז מתנות עם ערך. צרו ללקוחות שלכן משהו שהן ישתמשו בו, הכניסו להן מוטבציה והשראה בחיי היומיום.
תמר נהיר ינאי היא מעצבת גרפית ומאיירת לצד איורי ספרים ופרויקטים שונים יש לה לין של גלויות, פנקסים, מחברות, מדבקות ועוד מוצרים שובי נפש. לתמר יש איור קסום בסגנון צבעוני ונאיבי. מזמינה אתכן להכניס קסם לשולחן, לבית ולמתנות שאתן מעבירות לחברות טובות.
פיצקדולים ובבי סלוצקי הכינו לנו לב ורוד וסרוג מטירקו, כזה שאפשר לתלות בבית, בחדר, באוטו או איפה שאנחנו צריכות קצת חיזוקים. פיצקדולים מוכר בעיקר מהכובעים הייחודים שבבי סורגת אבל גם בשטיחים, פופים ועוד שלל מוצרים והדרכות שבבי מעבירה.
אמירה שחף עוסקת שנשיות, שינוי ודימוי גוף. היא מעבירה סדנאות ומפגשי שינוי לצד ליווי אישי. אמירה מאמינה שלכל אחת מגיעה לאהוב את עצמה, את איך שהיא ניראת, שלכל אחת מגיע להיכנס לחלל ולהרגיש במיטבה. אמירה העניקה לנשים שובר מתנה למימוש באחד ממסלולי הליווי שלה.
ואחרונות ומאד מאד חביבות אלו חני שדה, חני פגשה אותי בגמילה משחור (אני חובבת שחור והתמכרתי!)וכמו נביאה הכניסה צבע לחיי ולמתחה שלי. חני היא הבעלים של מותג body talk בגדי ריקוד, יוגב, כושר ופנאי. חני גילתה את האהבה אחרי שליחות לברזיל וחזרה עם מותג סקסי, מפנק ועוטף. מאז שאני מכירה את חני הצעדות שלי כייפיות יותר, יותר כיף לי לצאת מהבית ולזרוק על עצמי משהו. הבגדים של חני מחמיאים, מלטפים, יש לה את הבד הכי טוב בעולם!!!! יש לה גזרות שעוזרות לך להרגיש נח והראות טוב.
ממליצה לקפוץ לסטודיו של חני, להכיר אישה מדהימה ומותג משובח. משתתפות האירוע קיבלו מחני הנחה על כל דגמי הקולקציה- שווה!
מיטל צבאג היא מעצבת גרפית, משלבת בין ניקיון לסגנון המלאכת יד והיא הכינה  סימניות בעיצוב המייצג את סגנונה. כי גם הרגעים הקטנים בחיים יכולים להיות מושקעים ומרגשים. למיטל בלוג קסום מוזמנות לבקר בו ולהכיר את עבודותיה לעומק. מיטל הכינה לנו את מדבקות השם לאירוע ועזרה לי בימי ההכנה- תודה!
צילום נעה קדמי
הערב לא היה נראה כל כך יפה אם לא היה מוגש לכן דרך העניים של נעה קדמי. צלמת מוכשרת אותה הכרתי בקורס שלי. נעה פשוט נולדה למצלמה, היא מצליחה למצוא בכל רגע נתון את הדבר הכי יפה בחלל, היא מצליחה לספר את הסיפור בחיוך, חן, קסם. נעה מצלמת אירועים שמחים והרבה יותר. היה לי עונג וזכות ותודו שהיא שיחקה אותה עם תמונות פשוט לעוף!!! :)
 אני לא אספר לכן ששעות לפני האירוע לא ראינו איך יהיה אירוע, שגילנו שהיתה חבלה במזגנים ואין מזגן וגילנו המון דברים שעמדו בדרכנו. אבל גילית שוב את החברות שלי. גיליתי שהן מצליחות להצחיק אותי שהכל אבוד, שהן יודעות לעודד אותי "אין דבר יותר נוצץ מהגזמה" ענו לי ששאלתי אם העיצוב לא ורוד מידי והתמונות לא בוטות מידי. שהם הזכירו לי שהערב הזה חשוב כי הן חברות שלי. ואני עושה את הערב הזה בדיוק מהסיבה הזו. אז אני מודה לצוות שלי, לחברות שלי, לנשים המופלאות. לפז ובעיקר לענת מלילי & בלום שעשו מעל ומעבר ואני מעריכה זאת.
הצוות והחברות
צילום נעה קדמי
אבל הרגע הכי הכי הכי משמח היה לפתוח למחרת את הפייסבוק ולראות את הנשים מהאירוע הופכות לחברות, לראות את הלייקים לדפים העסקיים, לראות את החברות מתחילה.
 אז עד הפעם הבאה, אני מבטיחה לתת פה עוד טעימות מהאירוע שהיה, מהנשים שעשו אותו כזה מדהים ולעדכן באירועים שיבואו
 את עדיין זוכרות?
 עכשיו אני!