יום ראשון, 23 ביוני 2013

עור של פיל ולב של חמאה


זה לא חדש, אני עובדת מהלב. גם שיצאתי לעצמאות יצאתי עם כל הלב, הייתי ברף רגשות כל כך גבוה שבכי וסטרס היו חלק מהשגרה. כולם מסביב אמרו לי שאני חייבת להפסיק לקחת ללב, אבל זה נורא קל להגיד ואני לא ממש ידעתי איך עושים את זה. וכנראה שכל מה שצריך הוא טיפה זמן וניסיון. בכל מפח נפש, בכל אכזבה, בכל התקף בכי לא מוסבר צברתי לעצמי עוד שפשוף, עוד חספוס. וככה מבלי ששמתי ממש לב כבר דברים הפסיקו להלחיץ אותי, לבאס אותי ולגרור אותי לתהומות השאול. פתאום שמתי לב שפתחתי עור של פיל וזה נורא נעים.


פתאום יש פרופורציה, הניסיון והזמן משפשפים. ואז אני חושבת, האם העור של הפיל הופך אותי אדישה? האם העור של הפיל אומר שכבר אין את אותה תשוקה? האם זהו? השתפשפתי עד כדי  שחיקה?
לא יכול להיות.  אומנם יש לי עור של פיל אבל לב של חמאה. אני עובדת עם הרגש, אני באה עם תשוקה מתפרצת, אני מתרגשת בכל הצלחה ומופתעת בכל פעם מעוצמת הרגשות. החמאה חשובה כמו העור של הפיל. היא מאפשרת לי אוטנטיות, היא מאפשרת לי ליצור ולברוא את העסק מתשוקות ליבי. היא מאפשרת לי להתרגש ולהגשים את עצמי בהמון עונג וגאווה.


הן שתי תכונות כל כך שונות זו מזו ושתיהן שומרות עלי, אחת מפני סחרחורות ריגשיות ואחת מפני שחיקה ובאנליות. אחת עוזרת לי לדייק את עצמי ואחת שומרת על מרחב היצירה שלי, על מקום נטול ביקורת. אלו איזונים שנוצרו עם הזמן, כמו סימנים שהשאיר הזמן והטבע.

בתוך האיזון בין  שתיהן יש אתגר אחד, כבעלת עסק אנחנו רוב הזמן לבד. חושבות, מתכננות, מדמיינות, מצליחות ומתאכזבות לבד. הביחד מאד חשוב לי, אני אוהבת אותו. אני צריכה שיאתגרו אותי בסיעור מוחות, אני צריכה  שיזכירו לי את הדרך הגדולה, אני צריכה שיזרקו בי מוטיבציה, אני צריכה לשמוח ביחד עם ההצלחות וגם אני צריכה כתף. החמאה זקוקה לזה.




זו אחת הסיבות שבחרתי באירוע "עכשיו אני" הקרוב לעסוק בנושא שיתוף. אני רוצה להראות שאפשר לא להיות לבד, שאפשר למצוא צוות של חברות שיעזרו לנו בחיים ובעסקים. שיעזרו לנו למצוא את האיזון הזה בין הפיל לחמאה. שנוכל אנחנו לעזור להן, שיחד נוכל לגדול, לצמוח ולהיות מאושרות יותר.

פיתחתי וחיפשתי את הפעילויות וההרצאות שיעזרו לנו לדייק את המקום הזה מול עצמנו, למצוא את הכלים והדרכים להגיע למצב בריא של איזון ושיתוף. שיתוף מתוך בחירה, שיתוף מתוך חמאה.

ההרשמה לאירוע בעיצומה, נותרו רק כעשרים מקומות! אל תחמיצו! אני מזינה אתכן להצטרף לחמאה :)