יום ראשון, 16 ביוני 2013

אירוע הקיץ הגדול חוזר! "עכשיו אני" 2013


לא יאמן איך הזמן טס!

לפני כשנה נולד אירוע הקיץ שלי "עכשיו אני". היה לי חלום עז לייצר לנשים ובעלות עסקים זמן איכות לעצמן ולעסק שלהן. אירוע שכולו מפלט, השראה, כיף והזדמנות לטעון מצברים בתקופת הקיץ המאתגרת. ראיתי איך אנחנו מתמסרות לקייטנות, ללקוחות, לספקים, למשפחה ולא מפנות זמן איכות, זמן פינוק חשוב לעצמנו וכך נולד "עכשיו אני"- כדי שתהיה הזדמנות לשים את עצמנו במרכז. במשך חודשים ארוכים חיפשתי את התכנים, הפינוקים ואת כל המרכיבים שיהפכו את האירוע לדבר המפנק ביותר שנוכל לפרגן לעצמנו. אחרי עבודה מאומצת "עכשיו אני" היה חגיגה מושלמת.

עשרות בעלות עסקים מגניבות התקבצו יחד, צחקנו, פטפטנו, עשינו חברות חדשות, נשנשנו, הקשבנו, רשמנו, למדנו ובעיקר יצאנו מלאות בחוויה והשראה. אז אחרי כזה כיף שלא נעשה גם הקיץ?
רשמים משנה שעברה- בקישור

 
שמחה להציג בפניכם את "עכשיו אני" לקיץ 2013. הקיץ שמתי את נושא השיתוף במרכז. אני פוגשת המון בעלות עסקים, בתחילת הדרך, באמצע הדרך וגם כבר בעלות עסקים מצליחות והמשותף לכולן שאנחנו עושות הכל לבד. ובאמת כל הכבוד לנו אבל השנה החלטתי לפתוח את המקום הזה, ולאפשר לנו לזמן חברה וחברות לחלל העצמאות. אני רוצה שנראה איך אפשר לשתף בעשייה השיווקית והעסקית יחד, איך להכיר חברות עסקיות, שיהיה לנו חברה חשובה לסיעור מוחות, לחלוק את ההצלחות וגם שינחמו אותנו באכזבות. שיעודדו, ידרבנו, ויזכירו לנו שאנחנו מעולות. כך שכל הפעילויות באירוע ייגעו בנקודה חשובה זו.

לפני שאני מפרטת הכל, קודם כל הפרטים הטכניים, כדי שתוכלו לרשום הכל ביומן: האירוע יתקיים במוצ"ש ה-20.7.13, בבית לילי אנד בלום, רחוב לילינבלום 13, תל אביב. קבלת הפנים תתחיל בשעה 19:00, האירוע יתחיל בשעה 19:30 וינעל בשעה 23:00.

את האירוע תפתח פעילות שלי בנושא נטוורקינג נשי, רגיש וחכם בשם "איך להתחיל עם בחורה?":  מחקרים שנערכו בשנים האחרונות מראים כמה דברים חשובים על נטוורקינג. המעגלים שאנחנו יוצרים לעצמנו, המעגלים השניים והשלישיים, אלו המעגלים שהכי תורמים להצלחת העסק שלנו. השקעה בקשרי נטוורקינג תורמת לתחושת ההצלחה והאושר מהעסק. ולא צריך אף מחקר שיראה לנו כמה כיף לטפח קבוצה של חברות עסקיות שיחד ניתן ליזום פעילויות, לעזור אחת לשנייה בעסק, להיות שם לצעוק משמחה והגשמה וגם לתת כתף ונחמה ברגעי האכזבה.  בפעילות זו נכיר טכניקות "להתחיל עם בחורה" או יותר נכון, איך לפתח את קשרי הנטוורקינג שלנו. נכיר את הסיבות וכמה רעיונות ולמה אפשר לעשות יחד. כמו כן, נכיר אחת את השנייה בדרך משעשעת כך שנוכל לצאת עם עוד עשרות חברות חדשות רק מהאירוע הזה.

לאחר ההרצאה נתכנס לפאנל של בעלות עסקים מצליחות משתפות. הזמנתי את הנשים הכי מרתקות בעולם העסקים הקטנים היום לספר לנו על הדרך שלהן להצלחה. לחלוק אתנו את רגעי המבוכה, האכזבה לצד רגעי הגאווה. הפאנל שנה שעברה היה אחד הרגעים המכוננים עבורי, ראיתי איך הסיפורים, המשפטים הקטנים שמועברים הלאה לקהל עוזרים לגדול, עוזרים לנו להתעודד, ובעיקר בעיקר בעיקר מעוררים להשראה ועשייה. בחרתי נשים שלא מפחדות לספר ה-כ-ל וגם כאלו שיש להם המון מה לספר: דנה ישראלי, הדס הול, ליאת ורדי בר, שלומית אופיר ועוד.

את האירוע נסיים בפעילות של חקירה והתבוננות פנימית בנושא השיתוף. "משתפות מבפנים" כי שיתוף מתחיל מהבטן, מהמקום שלהיפתח, לשנות ולראות איפה יהיה לי באופן אישי טוב לזמן חברה ושיתוף בחיי ובחיי העסק. בפעילות נעבוד עם קלפי   POINTS OF YOU ובסביבה חוויתית מאד. הפעילות תשלב מסע לשיחה פנימית לצד חוויה מעוררת השראה שתמלא אותנו דרייב להמשך הדרך.

ומבלי ששמנו לב כבר הגיע הזמן להיפרד, כמה מילות סיכום, כמה חברות לדרך ואי אפשר בלי פינוקים ומתנות שהכינו עבורכן כמה מהעסקים היותר שווים שאני מכירה!

האירוע יתקיים בבית לילי & בלום בתל אביב, מבנה משחוזר מלא פינות חמד יפהפיות. לאורך כל האירוע יוגשו כיבודים קלים ושתייה, גם השנה בין פעילות לפעילות  הקצבתי זמן להפסקות שנוכל לרקום עם החברות החדשות תכניות או סתם לקשקש ולהכיר את הפרצוף מהפייסבוק יותר לעומק.


 
איך נרשמים?

יש כמה אפשרויות להירשם:

  • · אפשרות אחת היא להוריד את הטופס הרשמה בקישור הבא, טופס הרשמה
למלא אותו ולפקסס למספר פקס 03-9697616 או לסרוק ולשלוח למייל maya@maya-landau.com
  •  אפשרות שנייה היא להירשם טלפונית 052-2432424 או לשלוח מייל עם בקשה להירשם טלפונית ל- mayal.noab@gmail.com ואני או נועה העוזרת שלי נחזור אליכן.

 

עלות השתתפות

עלות השתתפות באירוע היא 300 ₪


ללקוחות שלי (סדנאות, קורסים, ליווי אישי מהווה ועבר) המחיר הוא 250 ₪

לזוג חברות אשר נרשם יחד לאירוע המחיר הוא 250 ₪ למשתתפת
 
מספר המקומות מוגבל ומהניסיון של שנה שעברה ההרשמה נסגרת מהר מאד אז אל תפספסי את אירוע הקיץ שכולן ידברו עליו והירשמי כבר היום
 
 
בכל שאלה אשמח לעמוד לרשותכן- 052-2432424, מיה