יום חמישי, 4 באפריל 2013

הצלחה ללא זיעה

יש  לי חברה, לא דיברנו המון המון זמן. פתאום שמתי לב שתמונות שלה בפייסבוק שהיא רזתה בצורה מדהימה! שנים שאנחנו חברות! המון שנים, כמעט עשרות שנים, בחיים לא ראיתי אותה ככה. איך היא הספיקה להגשים חלום בזמן שאני חייתי את חיי? בזמן שאני המשכתי להאביס את עצמי. אחרי כמה דקות של קנאה, נטו קנאה אני מודה :) נפל לי אסימון.
הזיעה של אחרים היא בלתי ניראת. הירידה של חברה שלי במשקל, הכושר של ההוא, המכירה המוצלחת שלה, הדף העסקי הסופר פעיל, איך אותה ראיינו לטלוויזיה ואותי לא?

העולם השתנה, הפך למעין חלום ראווה( כן! חלום!), הפייסבוק, הבלוגים וכל מדורת השבט החדשה. אנחנו רואים רק את ההצלחות של האחרים, רק את רגעי החגיגה. הזיעה שקופה ואותה לא רואים.
אז נזכרתי שבטח חברה שלי קמה כל בוקר מוקדם לפני העבודה והלכה והלכה והלכה, שהיא בטח התייסרה ולא אכלה את עוגת המומלדת של הבן שלה, שהיא בטח אכלה ירקות עד שבעצמה צמחו לה עלים, שהיא התמודדה ואחרי התמודדות של חודשים ארוכים יש תמונת נצחון קטנה אחת (שגם לא הגבתי כי אנחנו לא מדברות! לא בכבוד של פולניה... מצחיקה שכמותי)


מתוך הבלוג שחובה לחובבות הוינטג- http://lettersfromhomefront.blogspot.co.il/2011_05_01_archive.html

ככה גם בעסקים, בסיום כל פגישת עבודה אני מעניקה חוברת עם המון דפים בכל דף המון משימות- המון! המון זיעה! המון התמודדות! אני גם אומרת מראש, זה לא מיועד שתספיקו לעשות הכל אלא שתעבדו! שתעשו! שתתקדמו! שתצליחו לייצר זיעה! והן עושות את זה! שבוע אחרי שבוע, חודש אחרי חודש הן מיצרות זיעה והצלחות! רגעים של חסד, עונג, נחת ותהילה!

לא משנה כמה פעמים אמרתי להן מה שאני אומרת עכשיו הן תמיד שואלות: "איך היא עושה את זה?" ואני עונה- ממש כמו שאת עושה את זה. באהבה, אמונה ובעבודה. זיעה לא אומר שזה הולך קשה, זיעה לא אומר שזה לא בא בטבעיות. זה כין אומר שזו עבודה,  זה כן אומר שדברים לא סתם קורים, הם קורים למי שעושה.

אז נכון שזה נראה נטול זיעה, שזה נראה כמו קסם... אבל תמיד יש עבודה. בואו נפסיק להסתכל "כמה קל" זה בא לאחרים ובוא נתרכז בלעשות לעצמנו. להזיע! זה עושה טוב :)