יום שלישי, 4 בדצמבר 2012

מזל טוב! הקמת עסק!


 
כן, אנחנו באות לעסק עם המון תקוות, רוצות נורא נורא שהוא יצליח אבל לא תמיד אנחנו מצליחות לבד, לא תמיד אנחנו יודעות מה אנחנו יכולות וצריכות לעשות כדי שהעסק יצליח. אנחנו לפעמים מרגישות שפשוט אין לנו את הכלים, אין לנו את נקודת המבט המושכלת לראות את המהלכים ולהוביל את העסק ואת עצמנו להצלחה.
הישארו איתי עד הסוף! יש הזמה להרצאה מרתקת בחינם!!!

את הקורס "מכישרון גדול לעסק גדול" הקמתי כי ראיתי נשים רבות, מוכשרות ובעלות עסקים מגניבים, מעולים וייחודיים שיודעות לעשות היטב את מלאכתם בעסק אבל לא יודעות כיצד להביא עוד לקוחות, לא יודעות כיצד לשווק, כיצד לפנות לפלחי שוק חדשים, לא יודעות להגדיל את הקנייה של כל לקוחות ונתקלות בהמון קשיים ותסכולים הנובעים מחוסר ידע מקדים.

במשך שנים שאני מלווה בעלות עסקים, אימצתי, פיתחתי ושכללתי שיטות עבודה.  לאחר שראיתי שהשיטה עובדת ומתאימה לכל העסקים בתחום העיצוב, יצירה ובכלל לייפסטייל, החלטתי להשיק את הקורס.

את המחזור הראשון של הקורס השקתי לפני פחות משנה ובמהלך פרק הזמן הקצר הזה ראיתי עשרות עסקים צומחים וגדלים, בעלות עסקים יודעות איך לעשות ומה לעשות, עושות חיים תוך כדי וגדלות יחד עם העסק שלהן. כל מי שמיישמת את הכלים הנלמדים בקורס, כל מי שלוקחת אותם איתה לעבודה היומיומית בעסק מספרת לי על הצלחתה.  והנה מה שהן מספרות:

·         לא האמנתי שזה יקרה ובטח לא האמנתי שזה יכול לקרות כל כך מהר, העסק מרוויח ואני כבר לא צריכה השלמת הכנסה, התפטרתי ועכשיו אני כל כולי בעסק.

·         זה עובד!  עשיתי שינויים קטנים בעבודה שלי והתוצאות בשינוי גדול! יש לי חשיפה! יש לי קהל ואני ממש מרגישה איך השם של העסק שלי הפך להיות מוכר.

·         הכנסות העסק עולות מידי רבעון בעשרות אחוזים! וממשיכים לעלות בקצב!

·         אני יודעת לשווק לבד, הפסקתי להשקיע כסף מיותר על פרסומים שלא עובדים וכל יום מצליחה להתפתח גם בשיווק שלי ליוזמות שלא האמנתי שאני אעמוד בראשן.

·         פתאום מתקשרים אלי להציע לי שיתופי פעולה, מזמינים אותי לקחת חלק בפרויקטים שקודם אפילו התביישתי לבקש.

·         למדתי להעריך את עצמי ואת העסק שלי – אני מתמחרת את עצמי כפי שאני מאמינה שבאמת מגיע לי והלקוחות משלמים!

·         עיתונאיות פונות אלי לבקש שאקח חלק בכתבות שלהן ויש לי חשיפות עקביות בתקשורת.

מהמחזור הראשון של  הקורס "מכישרון גדול לעסק גדול"  אני נוהגת לעדכן את הקורס, לשפר את הקורס, להנגיש את הכלים והתכנים עוד יותר וכמובן להביא את החומרים הכי חדשים ורלבנטיים אשר תואמים את מגמות השוק. הפעם אני גאה להשיק מתכונת עשירה ורחבה מיוחד. עד היום הקורסים כללו 4 מפגשים מרוכזים אחת לשבוע. המחזור הקרוב של הקורס  הוספתי כ- 15 שעות נוספות והוא כולל 5 מפגשים של 5.5 שעות אחת לשבועיים ועוד 4 מפגשי וידאו אינטרנטיים (וידאו צאט- באתר סגור וייעודי)  של שעתיים, בין מפגש למפגש.  המפגשים האינטרנטיים מוקדשים לעבודה מעשית נטו, למעקב, משוב ושכלול של יישום התיאוריה, הכלים והשיטות שנלמדו במטרה לייצר התקדמות מעשית כבר תוך כדי הקורס.

(המפגשים יתקיימו  בימי שלישי, בשעות 9:30-15:00 והמפגשים האינטרנטיים יתקיימו בימי שלישי, בשעות 9:00-11:00)

מפגש ראשון-  מתחילות לשווק מהיום הראשון- 15.1.13

·         מה זה שיווק? מה ההבדל בין שיווק ומכירות ומה השיטה השיווקית עליה מבוסס הקורס, לומדות ששיווק זה כיף! שיווק שכל אחת יכולה!

·         לומדות לעבוד החוצה- למה חשוב שיראו אותנו וכיצד לשווק כבר מהיום הראשון.

·         לראות את העסק כמותג- להכיר ולהבליט את הייחודיות שלו מול המתחרים.

·         ליצור ערך מוסף לעסק אשר יגרום ללקוחות לבוא דווקא אלינו.

·         להכיר את קהל הלקוחות הפוטנציאלי-  למה חשוב להגדיר אותו, כיצד מגדירים אותו ואיך מזהים את הצרכים והרצונות שלו.

מפגש אינטרנטי מעשי- 22.1.13

מפגש שני- פוגשים לקוחות - 29.1.13

·         לומדות לאתר את נקודות המפגש המשמעותיות עם לקוחות- המקומות בהם הכי נכון לנו להשקיע כדי לקבל מה שיותר תוצאות במינימום זמן וכסף.

·         חשיפה שמייצרת באזז- אסטרטגיות לחשיפה אפקטיבית.

·         איך לייצר שפה שיווקית מכובדת ונעימה שיהיה לנו כיף לאורח זמן לעמוד למלאכת השיווק.

·         כתיבה שיווקית- כיצד בונים מסרים שיווקיים אפקטיביים המניעים לקוחות לפעולה. כיצד גורמים ללקוחות לפנות אלינו?

·         בנייה של תוכן באתר או פלטפורמות הבית- מה התוכן והמסרים אשר ייגרמו ללקוחות  הפוטנציאלים להפוך ללקוחות שלנו.

·         הכרה של כל כלי השיווק האפקטיביים- למעלה מעשרים כלים שיווקיים אשר מהם נוכל לבחור את המתאימים לנו ולבנות תכנית פעולה.

מפגש אינטרנטי מעשי- 5.2.13

מפגש שלישי- כליים שיווקיים ברשת- 12.2.13

·         איך עובד מנוע החיפוש של גוגל- טיפים לקידום המותג בתוצאות גוגול.

·         פייסבוק- נכיר את הדרכים לייצר השפעה ונוכחות ברשת הפייסבוק .

·         רשתות מבוססות תמונה- פינטרסט, אינסטגראם ועוד- כיצד נוכל להביא לקוחות ולבסס מותג דרך רשתות אלו.

·         בלוג- כיצד לכתוב בלוג מצליח עם תנועת גולשים ערה, למי מתאים לכתוב בלוג ואיך מייצרים תוכן לבלוג.

·         רשימות דיוור- איך מייצרים רשימת דיוור, מתי שולחם דיוור ואיך מנסחים את המסרים בדיוור.

·         נכיר כלי רשת נוספים כמו וובינרים, סרטוני רשת ועוד- כיצד נוכל לייצר ניראות כמו הגדולים משולחן המחשב שלנו.

מפגש אינטרנטי מעשי- 19.2.13

מפגש רביעי- מחברים הכל לעבודה של אישה אחת- 26.2.13

·         כלי שיווק נוספים- נחקור לעומק כלי שיווק נוספים מחוץ לרשת כגון: יחסי ציבור, שיתופי פעולה, הרצאות, עבודה עם מובילות דעה, מכירות מיוחדות ועוד.

·         פרסום (חשיפה בתשלום)- מתי נכון לפרסם, כיצד קובעים תקציב פרסום ומהם הטעיות שעושים בעלי עסקים בסוגיה זו.

·         בניית תכנית עבודה- טכניקות יעילות לבניית תכנית עבודה לעסק של אישה אחת. חוברת לבניית תכנית עבודה אשר מלווה שלב אחר שלב ליצירת תכנית אופרטיבית.

·         ניהול זמן- איך נוכל לנהל את הזמן שלנו באופן שיאפשר לנו לבצע את כל משימות השיווק ועוד לגלות כמה זמן פנוי יש.

מפגש אינטרנטי מעשי- 5.3.13

מפגש חמישי- כסף- 12.3.13

·         בדיקה וחידוד של כל אחת מתכניות העבודה! כל אחת יוצאת עם תכנית עבודה מוכנה.

·         שיטות לקביעת מחיר- הבנת מרכיבי העליות בעסק והכרה מעמיקה של שיטות לקביעת מחיר.

·         סדנת מכירות- טכניקות להתמודדות עם תהליך המכירה, כלים וסימולציות כך שכל אחת יכולה לשפר את יכולות המכירה שלה ולזהות את הנקודות בהן היא צריכה להשתפר.

·         קוקטייל סיום חגיגי עם הפתעה מיוחדת במיוחד!!!!!
 
בזכות המפגשים המעשיים, כל מי שיוצאת מהקורס תצא עם תכנית עבודה מפורטת, עם אתר או בלוג- אתר, פלטפורמות חברתיות כמו פייסבוק ועוד, עם תיק עיתונות לעבודה בתקשורת, ועוד עם המון כלים שהיא כבר רכשה, יישמה וביצעה אותם! 
 
כפי שבטח שמתן לב, הקורס מאד אינטנסיבי וגם מסיבה זו בחרתי לקיים את הקורס בסביבה מפנקת, מעוררת השראה ורגועה. במלון בוטיק תל אביב נתכנס קבוצה אינטימית של נשים אחת לשבועיים  ונעבור את הדרך הזו בתנאים הכי מפנקים שרק אפשר. שואלים אותי הרבה למה רק נשים? בראש ובראשונה כי כך בחרתי כאשר הקמתי את העסק שלי, וזאת כי אני מאמינה בקבוצה של נשים אשר נמצאות יחד באותו שלב, עוברות את אותם הקשיים ועוזרות זו לזו  וזו לעסק של זו. בכל מחזור אני רואה את שיתופי הפעולה שנרקמים, מעבר להצלחה לעסקים אני רואה גם חברויות פורחות בעולם העסקים של ימנו אין כמו הכוח של הקבוצה.

 
 
מחיר הקורס היא  255 ש"ח * 10 תשלומים שווים ללא ריבית!
מחיר הקורס בזמן ההרשמה המוקדמת בלבד הוא 200 ש"ח * 10 תשלומים שווים ללא ריבית!
למשלמות במזומן עד לסיום ההרשמה המוקדמת המחיר הוא 1800 ש"ח!
ההרשמה המוקדמת מסתיימת ב- 19.12.12-- מהרו להירשם יש 13 מקומות בלבד!
 
 
אבל רגע זה לא הכל... יש שקית הפתעות!
במהלך הקורס דאגתי לצייד את הנרשמות במתנות והטבות בשווי של למעלה מאלף ש"ח במתנה! השקית כוללת רשימות עם פרטי קשר של עשרות עיתונאיות ובלוגריות,  סשן צילומים עם הצלמת נעה זני,  חבילות גרפיקה מוזלות ועוד המון הפתעות שאגלה רק בהמשך.

לקראת הקורס אני שמחה להזמין אתכן להדרה אינטרנטית (וובינר) חינם!  ההדרכה תתקיים ביום חמישי ה- 13.12 ב- 10 בבוקר או ב- 21 בערב, מספר המקומות מוגבל ויש צורך להירשם מראש!
בהדרכה תוכלו להיכנס למחשב מהבית שלכן ולהצטרף אלי להרצאה מרתקת בנושא מפתחות לעבודה שיווקית אפקטיבית, כזו שמביאה תוצאות ובעיקר עושה לנו, בעלות העסקים סדר בבניית המהלכים השיווקים שלנו. כל שאתן צריכות לעשות הוא להיכנס לקישור, למלא את הפרטים וביום ההרצאה להתיישב מול המחשב עם מחברת וכלי כתיבה ולהצטרף!

13.12, 10:00 הדרכת בוקר- לינק הרשמה
13.12, 21:00 הדרכת ערב- לינק הרשמה
  
לפרטים נוספים לגבי הקורס ולהרשמה ניתן לפנות אלי :
052-2432424
או במייל maya@maya-landau.com.
 

 

 

תגובה 1: