יום שני, 31 בדצמבר 2012

בואו נצליח ב-2013

 
 
עם בוא 2013  עלינו לטובה אנחנו מסכמות את השנה שחלפה, בודקות מה עשינו טוב ועל מה מגיע לנו כל הכבוד, ובמה אנחנו צריכות להשתפר, לעבוד ולמצוא את הדרך להתקדמות והגשמת המטרות העסקיות שלנו.

הדרך הכי טובה לבחון את השנה היא להקשיב לתחושות שלנו, אנחנו יכולות להעיד על העסק שלנו ועל עצמנו כבעלות העסקים בצורה הכי טובה, אנחנו יודעות מה רצינו להשיג, איך התנהלנו לאורך השנה ומה התוצאות שלנו.

יש כמה מסקנות שאני רוצה לטפל בהן היום במיוחד, תחושות ומסקנות כמו:

·         לא הספקתי להוציא לפועל את היעדים האסטרטגים שלי.

·         לא מיציתי את פוטנציאל המוצרים והשירותים שלי בגלל שלא הגעתי לקהל היעד או מספיק מקהל היעד.

·         לא הרגשתי שהשנה הצלחתי להשיג התקדמות אסטרטגית  בעסק כפי שרציתי.

·         לא מצליחה לבחור את כלי השיווק שהכי יעזרו לי.

·         מרגישה שהתזמון של המהלכים השיווקיים שלי היה לא במועד הנכון ולכן לא הצלחתי.

·         מרגישה שלא הצלחתי למנף את הכלים והיכולות שעומדים לרשותי להצלחה העסקית.

·         לא הצלחתי לנהל את זמן השיווק שלי ובסופו של דבר פשוט לא הספקתי להגיע למשימות השיווקיות.


הפתרון האידאלי להתקדמות בטוחה למטרות האסטרטגיות שלנו הוא תכנית עבודה.

באמצעות תכנית עבודה אנו מבטיחות צעדים בטוחים ליעד, אנו מבטלות את רעשי הסביבה אשר מעכבים את הצלחתנו, אנו משתמשות בכלים שכבר יש לנו, בתקציב שעומד לרשותנו, מתקדמות בקצב שלנו וכל הזמן ממשיכות להתקדם. תכנית ותכנון קדימה מאפשרים לנו לנהל את הזמן של נכון, לנווט בין כל משימות העסק וגם למצוא איזון עם החיים הפרטים. תכנית עבודה טובה מתזמנת את הפעילויות השיווקיות שלנו בתזמון הכי אפקטיבי ופונה לקהל היעד שלו, כך שמכוונת את כל העבודה והעשייה לתוצאות לטווח הקצר וגם לטווח הארוך.

בכל קורס, ייעוץ אישי ומפגשי אסטרטגיה אני נוהגת להכין עם הלקוחות שלי תכניות עבודה ולאחר מאות תכניות אני רואה הבדל משמעותי בין העסקים ובעלות העסקים שעובדות ללא תכנית לבין אלו שעובדות באופן עקבי עם תכנית עבודה. אלו שעובדות עם תכנית עבודה:

·         מתקדמות, משתפרות וכל הזמן מטפסות ומתקרבות ליעדים העסקיים.

·         עושות פחות ומשיגות יותר, מקדישות פחות זמן לשיווק, ממקדות את העשייה ומצליחות להשיג יותר תוצאות.

·         מנהלות את הזמן שלהן ביעילות.

·         מנהלות את העסק ובעיקר את כל תפקידי בעלת העסק בסינרגיה.

·         מסיקות מסקנות ומייעלות את העשייה.

·         משיגות תוצאות- מרוויחות יותר.
 
 
המתנה הכי טובה שאתן יכולות להעניק לעצמכן ולעסק לרגל השנה החדשה היא פשוט לשבת ולהכין תכנית עבודה! אז איך עושים את זה?

פשוט עושים את זה, אתן מוזמנות לעקוב אחרי דף הפייסבוק שלי בשבוע הקרוב בו אני אתן טיפים, כלים ודפים להורדה שיעזרו לכן להכין תכנית עבודה.

אך אם אתן מבינות שאתן צריכות עזרה, הכוונה, רעיון טוב, צריכות למקד את העשייה, למקד את קהל היעד ואת המוצרים והשירותים האסטרטגים, למקד את הכלים השיווקיים, לבחור את המסרים השיווקיים, לנתח נכון את הפעולות הצפויות ולתכנן את המהלכים לרמה הכי מפורטת שאפשר-  יש לי את מה שאתן מחפשות!

יום פרטני לבניית תכנית עבודה רבעונית- יום שבו אני נפגשת באופן אישי ופרטני עם בעלת עסק ומקדישות את כל היום לבנייה של תכנית רבעונית (שלושה חודשים קדימה).

את היום אנחנו פותחות בסקירה של הפעילויות השיווקיות שנעשו עד כה, אני מאמינה שקודם כל אנחנו צריכות ללמוד לבחון מה יש לנו? מה עובד לנו? ומפה לצאת לתכנית עבודה הרבה יותר קל לנו לחדד את מה שיש, למקד אותו, לראות איך הכי טוב לעבוד איתו מאשר לבחור בכל הכלים והנכסים שאין לנו.

לאחר מכן, אנו בוחנות את קהל היעד והמוצרים- שירותים בהם נעסוק בשלושה חודשים הקרובים. מה העסק שלי רוצה להשיק או צריך להשיק אך כל הזמן בוחנות את זה מול צרכי הלקוחות ברבעון הקרוב והרלבנטיות של השוק באותה תקופה. מה מעסיק את התקשורת, את הלקוחות, את השותפים העסקיים שלנו דווקא בחודשים אלו וכיצד נוכל למנף את העשייה שלנו בזכות אותה רלבנטיות.

מגבשות מהלכים , מסרים וקונספט שיווקי ובונות את תכנית העבודה.

עם מה יוצאת לעבודה?

התוצאה הסופית חוברת עם יעדים ומטרות מפורטים, ברורים כאשר גם ההיגיון  מאחורי ההחלטה ברור. כך שנוכל ללמוד גם מבניית התכנית ואף ברבעון הבא לעשות זאת בעצמנו!

לוח שנה ובו המשימות השיווקיות ותתי המשימות מפורטות כך שכל יום אנחנו פשוט בודקות את היומן ורואות מה אנחנו צריכות לעשות היום. כך אנחנו תמיד נגיע מוכנות בזמן, נוכל להספיק הכל מראש, נוכל לתכנן את הזמן ובעיקר את תזמון הפעולות שלנו באופן המשיג מטרות אופטימליות.

תכנית אשר לוקחת בחשבון את המצב בו העסק נמצא היום, את הזמן והאמצעים שעומדים לרשותנו ומאפשרת לעסק לגדול בקצב הגיוני ובטוח. התכנית גם מאתגרת אותי, בכל תכנית אני מוספיה עוד כלי או עוד מהלך שטרם עשיתי, כדי שנוכל להשתפר, משהו קטן שנוכל לרכוש לארגז הכלים שלנו ולשפר את הכלים השיווקיים שעמדו לרשותנו עד היום.

איך זה עובד?

לפני הפגישה, אני שולחת שאלון עליו אנו מבססות את  תכנית העבודה. השאלון מאפשר לנתח וללמוד כיצד לנתח את הסביבה התחרותית, את התנהלות העסק, כיצד להסיק מסקנות על העשייה שלנו מהעבר ולעתיד.

אנו נפגשות ליום עבודה מלא! יום של 5 שעות עבודה! יום אינטנסיבי עם זאת אנחנו מנהלות אותו בנחת ולפי הקצב האישי של בעלת העסק.

עלות יום בניית תכנית עבודה הוא  400 ₪  X 3 תשלומים חודשיים.

מחיר מיוחד לרגל השנה החדשה, מחיר חודשי שמחזיר את עצמו כבר באותו רבעון.
ביום אחד אנחנו מפשילות שרוולים ויוצאות לעבודה, משפרות, מחדדות, מיעלות, מתקדמות תוך כדי עשייה.
המפגשים מתקיימים ברחובות ויש לתאם את הפגישות טלפונית 052-2432424
 
כחלק משבוע בניית תכנית עבודה אני מזמינה אתכן ביום חמישי, בשעה 21:00 להצטרף אלי להדרכה אינטרנטית חינם! בנושא- כלים נכונים לבניית תכנית עבודה ל-2013. כל שאתן צריכות לעשות הוא להירשם בקישור וביום חמישי להתיישב מול המחשב עם מחברת וכלי כתיבה ואפילו יכולות לשלוח את הקישור לחברה שבטח גם עובדת על תכנון השנה החדשה.
להרשמה- https://www3.gotomeeting.com/register/682719438
ובימים הקרובים תישארו לעקוב, יהיה לנו מסמכים לסיכום פעילות, עזרים לבניית תכנית והכל בחינם! כדי שנתחיל שנה ושזו תהיה שנה מעולה!

 
אז כל שנותר לי להזמין אתכן להתיישב ולהתחיל לתכנן ולאחל שתהיה לנו שנה פורייה ומתגמלת!



תגובה 1:

  1. מיה יקרה,
    תודה על הסדר והארגון שאת מביאה , על הבהירות והדיוק.
    הקובץ עם התוכנית כבר בשימוש...

    השבמחק