יום חמישי, 13 בספטמבר 2012

שטובה ושלווה תהא השנה אשר מתחילה לה עכשיו

 כולן שאלו אותי, "איפה את? למה לא שומעים או רואים אותך?"
אז ל קרה שום דבר, הנה אני פה, פשוט לקחתי לי כמה ימים למחשבה, לקחתי לי כמה ימים לשיח פנימי. מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת ומקפידה להיות בעשייה, כל הזמן ליזום , כל הזמן לדחוף קדימה. זה מסב לי חיות ועונג רב.

כמה ימים לפי תחילת השנה התחלתי בחשבון הנפש לי, כמיטב המסורת גם נסעתי לכותל אבל בעיקר עצרתי רגע לבדוק, רגע לחשוב, רגע להקשיב לעצמי. בדקתי עם עצמי מה עשיתי טוב ומה לא, במה אוכל להשתפר? אנחנו בדרך כלל בודקים מה עשינו לאחר, האם פגענו במישהו? גם את חשבון הנפש הזה עשיתי (בגבורה, מאד נעים לחשוב שלא עשיתי רע לאף אחד אבל עדיף להסתכל למציאות בפנים) . השנה ניהלי את השיח הזה גם מול עצמי. ניהלתי את חשבון הנפש שלי מול עצמי.


לפני כמה חודשים טובים שוחחתי עם חברה קרובה. זה היה רגע מכונן עבורה, היא הבינה הכי הרבה שנים שכאשר מדברים על "נתינה" אנחנו קודם כל מדברים על נתינה לעצמנו. אין בזה דבר אנוכי, הנתינה לא באה על חשבון אף אחד וכל עוד נדאג להזין את עצמנו בניתנה אישית נוכל גם לתת לאחר.

אז בדקתי עם עצמי, עד כמה הייתי טובה איתי. עד כמה הייתי נאמה ומסורה לחלומות שלי? עד כמה ידעתי לחזק לעודד ואפילו לנזוף בעצמי שצריך? למדתי המון. בהחלט השנה היה לי חשבון נפש קשה, כי אני לא יכולה לברוח מעצמי, רק אני באמת יודעת ובלי תירוצים או סיפורים את כל האמת.

יצאתי מאושרת, למדתי לתקן את מה שאפשר וצריך, למדתי להודות לעצמי עם מה שכן הצלחתי, למדתי שקודם כל חשוב שאנחנו נקשיב לעצמנו.

הייתה לי שנה מלאה, שנה של חידושים והתפתחות, שנה של עשייה, שנה שהייתי מוקפת בחברות  ושמחתי להכיר נשים נהדרות שמקיפות אותי עד היום. צברתי השנה עוד "נכסים" חשובים החברות, הרגעים המשפחתים, השיחות החשובות והפחות חשובות עם בעלי, הלקוחות שממלאות אותי בכל פעם מחדש, הרגעים הקשים, האכזבות והאתגרים שמכולם צמחתי.

אני מאחלת לכן שנה של עשייה, של איזון ושלווה, של עבודה ותוצאות, של פירות, של אתגרים, של חברות, של בריאות ושל נתינה לעצמנו!
שנה טובה
מיה

תגובה 1: