יום חמישי, 2 באוגוסט 2012

מחכות מחכות, ממתינות ממתינות


מכירה מחייבת השקעה פיזית, אין בכלל ספק שסביב כל מכירה יש מאמץ, תכנון, השקעה ולפעמים המחשבה על מכירה מלחיצה. מאיפה מתחילים? האם אנשים יבואו? האם אמכור את כל המלאי? האם שווה לי להיכנס עכשיו להוצאות של מלאי וייצור? ועוד המון שאלות והתמודדויות מלחיצות.

אז למה בכל זאת לעשות את זה?
מכירה מוציאה אותנו מאזור היצירה, אזור שבדרך כלל מאד נוח לנו בו. לפעמים קשה לנו לצאת ממנו, אבל מכירה עוזרת לנו לצאת, וביציאה הזו אנחנו מצליחות לפגוש את הקהל, אנחנו מצליחות לייצר הכנסות, מצליחות להביא לחשיפה, להגדיל את מועדון הלקוחות ועוד המון יתרונות שלא נוכן להשיג אם נמשיך לעבוד "בסטודיו" ולהישאר במרחב הוירטואלי.


אני מאמינה שמכירה מיוחדת, כזו שמתאימה לאופי של המותג, כזו שיוצרת קונספט מרענן ומחברת כמה מותגים שעובדים יפה ביחד היא הזדמנות נדירה לעסקים ומעצבות. מכירה מיוחדת מלווה אותנו בתקופות שונות לאורך השנה ולא בהכרח רק בחגים- מתי שכולם עושים מכירות. יש במהלך השנה הזדמנויות טובות לנצל את הכלי הנפלא הזה, למעשה במדינת ישראל (מזג אוויר קייצי ונעים לאורך רוב השנה) אין כמעט זמן לא טוב למכירות מיוחדות.

מלבד העובדה החשובה שמכירה מייצרת הזדמנויות רכישה מעולות ומביאה לחשיפה והרחבה של קהל היעד, היא גם מייצרת כל הזמן "דופק" לעסק. אנחנו כבעלות עסקים, יוצרות ומעצבות מזכירות ללקוחות שלנו שאנחנו פה! שאנחנו יוצרות, עסוקות, מתקדמות ולקוחות מגיבים לזה נפלא. הם  יזכרו אותנו יותר טוב, יקנו מאיתנו יותר, יצרכו אותנו לעיתים קרובות יותר ככול ש"הדופק" של העסק מהיר יותר.

אז למה לא עושים את זה יותר?
בראש ובראשונה אנחנו מחכות. אנחנו מכרות שיפנו אלינו, אנחנו מחכות שמישהו אחר ירים את הכפפה, שחברה טובה תספר לנו על מכירה מגניבה ותצרף אותנו, שנראה מעצבת שאנחנו אוהבות מחפשת שותפות למכירה... מחכות.
ברגע שנבין שאנחנו יכולות ואף צריכות ליזום מכירה נבין שאנחנו בשליטה. השליטה מאפשרת לנו לדייק את החוויה, את המשתתפים, את הקונספט. השליטה מאפשרת לנו להתאים את המכירה למותג שלנו, לצרכים של העסק שלנו ולהוציא לפועל את החלום שלנו- איך אנחנו מאמינות שדברים צריכות להיעשות.

כדי שמכירה תהיה טובה ומוצלחת, שנרגיש את התוצאות ואלו ידרבנו אותנו להמשיך וליזום מכירות לאורך השנה אנחנו צריכות ללמוד כיצד עושים את זה נכון. כיצד יוצרים את הקונספט? איך בוחרים שותפים? איך מתזמנים ומפיקים את המכירה? איך משווקים את המכירה? איך גורמים לאנשים לשמוע ולהגיע למכירה? איך ממנפים את תנועת האנשים לתנועות קופה? איך יוצרים המשכיות של החשיפה והרחבה של קהל הלקוחות?

בגלל כל השאלות האלו ונוספות, החלטתי לפני ראש השנה לקיים יום סדנא בנושא מכירות מיוחדות. הסדנא "בדרך למכירה" תאפשר לכן להכיר את הכלי הזה לעומק, לענות על כל השאלות, להבין איך עושים את זה שלב אחרי שלב, תצייד אתכן בכלים חשובים, בשמות של עיתונאים רלבנטים, בחוברת אשר תלווה אתכן אחרי הסדנא שלב שלב בדרך למכירה ולאחריה.

 אני מקווה שאולי מתוך חדר הסדנא עצמו ירקמו כמה שיתופי פעולה ואזכה לבקר באי אלו מכירות מוצלחות כבר בחודשים הקרובים. אני משוכנעת שברגע שנבין ונכיר את הפרטים, את השלבים, את הצפיות ואיך נוכל לשלב את זה בחיי העסק שלנו יותר ויותר בעלות עסקים ישתמשו בכלי הזה, יצליחו להתאים אותו לעצמן ולהיות מרוצות מ"מכירות מיוחדות", כאלו שהן יוזמות, יוצרות את האירוע לפי ערכי המותג, באופן שמתאים לפעילות העסקית שלהן ולקהל היעד שלהן ושל השותפות לדרך.

 ההרשמה לסדנא נפתחה והחלה, מזמינה אתכן לנצל את ההזדמנות. גם אם תבחרו לא לקיים מכירה כבר בחג הקרוב לפחות תוכלו להיערך למכירות נוספות כאשר אתן בונות את תכנית העבודה בתחילת השנה.

לפרטים נוספים והרשמה אתן מוזמנות לפנות אלי: 052-2432424 או במייל maya@maya-landau.com



תגובה 1:

  1. וכדי שתגענה מוכנות למכירות- בואו לצלם -עכשיו..הנה פוסט שמסביר למה .
    http://bit.ly/OHhLyO

    השבמחק