יום שישי, 25 במאי 2012

מועד חדש

הקיץ מתקרב בצעדי ענק. הקיץ במחוזותו הוא תמיד תקופה מרתקת. מצד אחד העבודה משתנה, יש יותר עבודת שטח ופחות עבודת רקע (פוסט על טיפים לעבודה בקיץ יצטרף בימים הקרובים). מסיבות אלו ועוד לא תכננתי לפתוח מועדי קיץ לקורס שלי, רציתי לנפוש יותר, להשתזף יותר אבל כמה בנות הזכירו לי.

 הזכירו לי שעוד כמה רגעים מגיע ראש השנה והן חייבות להיות מוכנות, הזכירו לי שקיץ זו תקופה מצויינת להשיק פעילויות במטרה לקבל קבוצת מיקוד, הזכירו לי שהן בעצם מחכות כבר הרבה זמן.
 אז החלטתי לדחות את  החופשה המשפחתית לסוף הקיץ ולהשיק מועד חדש של קורס "מכישרון גדול לעסק גדול". הקורס ייפתח ב- 3.7 וייתקיים במשך 4 מפגשים בימי שלישי, 9:30-15:00 , בתל אביב. (פרטים בקישור)

לפני כמה שבועות סיימתי מחזור נוסף, הן עוד סופגות, מעבדות ויוצאות לפעולה. אבל זו הייתה הזדמנות מצויינת לחזור לבוגרות הקורס הראשון אשר הסתיים לפני כמספר חודשים ולראות מה שלום הבנות, שאלתי אותן אם הן במבט לאחור מרוצות מהקורס ואם ואיך הוא עזר להן.  אני מודה להן על השיתוף ומצרפת את  המכתבים שלהן.



"התלבטתי אם לעשות את הקורס בהתחלה. אמרתי לעצמי שהעסק עוד לא מכניס מספיק כדי שאני אתחיל לעשות קורסים...
לשמחתי הלכתי על זה. לא יודעת איך, אבל זה הרגיש לי נכון ואני כל כך שמחה שעשיתי את זה!
הקורס שינה לי את החשיבה. אני הכי מרגישה את זה בפגישות עם לקוח וביחסים שלי מול הלקוח.להבין אותו באמת. הקורס מדבר בשפה ברורה ולא בסיסמאות חסרות קשר למציאות. מאוד פרקטי, מאוד מאוד ממוקד. הבנתי בזכות הקורס מה אני צריכה להעניק ללקוחות שלי. מה מגיע להם וגם מה מגיע לי.וכי מגיע לי! הקורס שינה לגמרי את פני העסק ואת ההתייחסות שלי לעסק. משפטים שלך כל הזמן רצים לי בראש.אני מוצאת את עצמי חוזרת לקלסר מהקורס וקוראת משפטי חוכמה שלך מיה. ומנסה ליישם.
הקורס באמת נתן לי כלים חדשים להתמודד עם ניהול העסק בכל התחומים שלו. להבין שאני אחת,ועליי לעשות הכל. אני לא יכולה להשמיט אף חלק. אז נכון שיש חלקים שקשים לי יותר,כמו יחסי ציבור, אבל יש לי הכלים לעשות זאת, עליי רק באמת לעשות..
התמיכה שלך בטלפון במהלך הקורס כל כך יעילה וחשובה, הדבר היחיד שחבל לי שפספסתי 2 שיחות איתך במהלך הקורס, כי התביישתי לצלצל אליך, או תרוץ אחר. אז הייתי מדגישה לבנות שכדאי להן ממש להתקשר, ושלא יתביישו :)
זהו, כבר אמרתי לך שזה שינה לי את החיים, ולא, אני לא מגזימה.. :)
תודה שוב על הכל! על מי שאת ועל מה שנתת! ונתת כל כך הרבה!
את אישה מיוחדת ואני שמחה שיצא לי להכיר ולו טיפה ממך.
"הקורס עזר לי לחדד את הבסיס שלי : ערכי המותג, החזון, ומי אני ומפה קל לי להתקדם כי הבסיס ברור. כל פעם שאני מתלבלבת אני חוזרת לקלסר, חוזרת לאותו בסיס שממנו מצליחה לעבוד. גם מה צריך לעשות יותר ברור מבחינת הפונקציות בתוך אותו מפעל שלי (שאת רוב הפונקציות אני ממלאת עדין) אבל ברור מה קיים במערכת כדי שתפעל. חוץ מזה בהיבט הקבוצתי החיבור לעוד בעלות עסק מאוד תורם ומפרה. ומיה – יש לך שילוב של יכולת הכלה ואמפתיה מצד אחד ומצד שני חדה ולא מתפשרת שילוב מדויק ומכוון לטוב. דרך זה שאת מצליחה לראות את הטוב בכל אחת לימד אותי לאהוב תוך כדי.
ודבר נוסף-בגלל הטיפול הפרטני שלך !
ובגלל "חיי הקהילה" שנוצרו לנו בעקבות זה שגם להם את שותפה!

תודה יקירתי!


"קורס השיווק של מיה לנדאו עזר לי להבין מי אני בדיוק וכמה אני שווה.
למדתי בעיקר לייחד את עצמי כמותג, להבין לעומק את השירות שאני מעניקה ומה מיוחד בו ובי.
קשה לי להתייחס לדבר עיקרי ש"עשה לי את זה" כי אימצתי המון כלים חשובים מאוד לניהול העסק החל מ"רמיזות לפתיחת קופה"וכלה ב"תוכנית עבודה".
חמושה בכל אלה יצאתי לדרך חדשה ומאתגרת!"
" אני לא יודעת מה בדיוק עבד. אני לא יודעת אם זה המרץ. האסרטיביות. חדות הלשון והמחשבה.
מאגר הרעיונות והעצות הבלתי נדלה. ההכרה העמוקה של תחום השיווק. היכולת לדבר כללי - אבל רק אלי.
עבורי, כל התמהיל הזה שנקרא "מיה לנדאו" עבד.
אני כבר לא באותו מקום שהייתי ועדיין לא יישמתי רבע מהתכנים שלמדתי בקורס. מעניין לאן אני יכולה להגיע..."

"מיה יקרה,
הגעתי לקורס שלך מעורפלת ומבולבלת, אחרי שנים של התברברות בעסק הקטן שלי,
בחוכמתך הרבה וכישרונך הצלחת כבהינף שרביט קסם להפיג את הערפול, ולימדת אותי איך לחשוב על העסק מחדש, להתייחס אל עצמי כמותג...והצמחת לי כנפיים - ובדיוק מהמקום הנכון !
העסק מרוויח. תודה !
את ממשיכה לכוון ולתמוך בסבלנות ואהבה אין קץ.,
והמדהים הוא שבכל שיחה איתך את מגלה לי כלים חדשים וסודות מקצוע כמעיין המתגבר.
את פשוט נולדת לתפקיד הזה.""זמן מה הרגשתי שאין זה מספיק לפתוח מקום שאוהבת ו"לזרום" עימו. חסרו לי הכלים של מה לעשות ומתי. הקורס בהחלט המחיש את הצורך ונתן כלים למימוש של- הגדרת המקום, הגדרת קהל היעד, הדרכים להגיע אליו. הקורס אף הדגיש חשיבות והסביר איך ליצור תוכניות עבודה שיעזרו מאוד הן להתחיל לפעול והן להתקרב למטרות הרצויות. האוירה שנוצרת בקורס בזכות מיה - הפכה אותו לחויה בפני עצמה. כמו כן נוצרה בקורס קבוצת עבודה של בנות נפלאות, תומכות ומעודדות, מיעצות ומקדמות 
תודה רבה רב רבה מיה - על ה כ ל !!!!!!!!! "






תודה לכן!!! זו הייתה חוויה מרגשת לקרוא את המשובים, מרגש להסתכל על העסקים שלכן ועליכן ולראות איך גדלן. מרגישה כמו גננת בסיום הגן שקשה לה ליהפרד, אבל איזה כיף לי שזו אינה פרידה ואתן איתי כל הזמן! מיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה