יום ראשון, 20 במאי 2012

זו רק שאלה של מחיר

כן, בטח! ברור שאני רוצה!
כולנו רוצות. בלרצות אנחנו טובות, לפעמים ממש טובות בלרצות.
גם בעסק שלנו אנחנו רוצות, רוצות יותר לקוחות, וצות שידברו עלינו, רוצות לעשות כסף, רוצות לגדול.... רוצות.
אצלי רצון הוא כמו כדור בתותח. ברגע שהבנתי מה אני רוצה עכשיו עוברים לשלב הבא- מוציאים לפועל. (כמובן שאני לא מבזבזת תחמושת סתם בלי תכנון) אבל מה אני יכולה לעשות עם רצון מבלי לנסות לממש אותו? מקסימום אני לא אצליח- את זה כבר יש לי אז מפה אני יכולה רק להרוויח.
השבוע הצעתי הצעה נחמדה לכמה נשים. מאותה הצעה שהן "רוצות", הייתי משוכנעת שאני ממש מלאך הרי אני מגשימה להן כמה רצונות לפחות.

מוקפת לבבות- רקמה אתיופית


ואז גיליתי....
הן בהחלט רוצות אבל לא מוכנות לשלם מחיר על הרצונות שלהן.
לכולן זה לא התאים, זו אמרה תודה אבל היא בתקופה לחוצה (מי לא? ומתי בחיים זו אינה תקופה לחוצה?)
שנייה אמרה שהיא צריכה להוציא את הילדים מהגן (אני בעד! אצלי ספורות הפעמים שאני לא בבית עם נועה אבל אם צריך! אם אני רוצה! ממש רוצה! אז יש לי בייביסטריות!)
 אחרת אמרה שהיא צריכה לחשוב על זה ועדיין לא חזרה אלי
אלו היו רוב התגובות...
רק נמרה אחת אמרה שהיא רוצה!
שהיא סוגרת את הטלפון ועושה את זה. היא הפכה עולם בחמש דקות אבל נגסה בהצעה והייתה מוכנה לצעוד את הדרך, לשלם את המחיר.
 אנחנו חושבות שנקבל את הרצונות שלנו תוך כדי קוס קפה עם חברה, זה פשוט לא עובד ככה! בשביל הצלחות והגשמות צריך לעבוד! צריך לשלם מחיר! נגמרו התירוצים, פשוט נגמרו.
 אנחנו חיות בעידן שבו הכל פתיר, עם מחשבה חדשה ושפע של שירותים ופתרונות נוכל למצוא פתרון להכל- זו רק שאלה של מחיר!
 אם ומה המחיר אותו את מוכנה לשלם עבור הגשמה והוצאה לפועל של הרצונות שלך.
אנחנו נצטרך להתאמץ, נצטרך לשנות את גבולות החיים והשגרה שלנו כפי שאנחנו מכירות, לפחות לתקופה מסויימת ואלו שמוכנות לעשות את זה, אלו שמבינות שרק ככה מגיעים להישגים - הן אלו שמצליחות!
 אז אני יודעת שיש מחירים שאני מוכנה לשלם, אני גם יודעת שיש מחירים שאני לא מוכנה לשלם אבל אני מוכנה לצאת לדרך, מתחזקת מהידיעה הכל פתיר ושאני לא הראשונה ולא האחרונה שצועד בדרך הזו!

2 comments: