יום שני, 23 באפריל 2012

דור שלם דורש שיווק

 כאשר הייתי בת עשר, תפוזינה הגיעו לישראל. לי היו רעיונות גדולים להשקה שלהם והחלטתי להציע אותם. לקחתי דף ועיפרון ועם המון שגיאות ואבא שלח את המכתב למנהל השיווק של יפאורה תבורי (כמה חבל שלא צילם עותק לפני). אני זוכרת כמה רעיונות, היה שם שת"פ עם גלגל"צ, היה אירוע קד"מ היו המון דברים מדויקים, חדשניים, שמתאים לערכי המותג, שמתאים לתקופה.
 אף אחד לא ענה.

יותם בארוחת טעימות

כעבור שנים קיבלתי את המייל הבא מנעה זני,צלמת, אישה אהובה ואמא גאה ליותם. בחור מבריק, עם רעיונות טובים. כששאלתי את אמא שלו אם אני יכולה לפרסם הוא שאל מה יוצא לו מזה. אז למען גילוי נאות הפוסט הזה עלה לי במשולש פיצה כולל שתייה!




"למשרדי  אוליו  פיצה שלום רב .

אני מציע לכם הצעה,  אני רוצה לתת ביקורת של הדור הצעיר, ולהיות אחראי  יחסי
הדור הצעיר שלכם .

כי בימינו הילדים אוכלים את רוב הפיצות שמזמינים.

לכן אם אתם מסכימים להצעה שלי אני  והחברים

שלי נבוא אליכם, נאכל ונדווח: כול אחד יגיד את דעתו ,מה צריך לשפר ומה טעים לו.

אם תסכימו לכמה תנאים פשוטים:

1.כול ילד שבא מקבל משולש  אישי  וכוס שתיה לפי הזמנתו

2.הפיצה חינם וגם המשקאות

אם ילד יאהב את הפיצה הוא יספר למשפחה שלו והיא תספר למשפחות אחרות שיספרו לעוד

כמו שאני מנג'ס להורים שלי שיזמינו פיצה מכם

אני מסכים גם לפרסם אתכם באינטרנט. .

אז תמצאו יום מתאים לכם ואנחנו אצלכם

על החתום יותם לוין הטועם הצעיר

נ.ב. אני מתחייב לעליה של 2אחוז במכירות אם לא אני אתפטר ולא אוכל פיצה שלכם
חודש."


הפעם יותם קיבלת תשובה, הם הסכימו ואם תשאלו אותי- עשו בחכמה!





6 תגובות: