יום ראשון, 22 באפריל 2012

כל הכבוד להן

בעבודה על העסק שלנו יש המון רגעים קשים, הקושי הופך קשה יותר כי אנחנו לרוב עוברות אותם לבד. יש לנו את הסביבה הקרובה והתומכת אבל אף אחד לא יכול באמת להבין את הקושי שלנו. תסכול נוסף הוא שגם אין עם מי לשמוח. הצלחתי!!! עשיתי את זה!!! בא לך לקפוץ במקום משמחה ולצעוק חזק שכולם ישמעו אבל אין שם אף אחד.
 הפוסט הזה מוקדש לכל הנשים שעובדות קשה, מזיזות הר הר וכובשות פסגות חדשות לעסק שלהן. אני מלווה אותן אישי תקופה ויודעת היטב את האתגרים שניצבו בפינהן-  אז בואו נשמח איתן יחד.

Felicita- ליאת התחתנה בשנית ועם החתונה נולד העסק. היא החליטה להביא שמלות כלה, שמלות בתפירה אישית ושמלות מעצבים במחירים חסרי תחרות. היא הקימה מיזם אינטרנטי שחוסך לך בעלויות. אחרי חודשים של עבודה מאומצת, לבחור את הידיים הטובות ביותר בעולם, לחשוב על כל שלב בשרשרת השירות כדי שהלקוחות יהיו הכי מאושרות הגיע השלב לעבוד על החשיפה. רבות מאיתנו יודעות שהחשיפה זה השלב הכי חשוב והכי מאתגר בעסק. לדאוג מידי יום שיכתבו עלייך, שיספרו עלייך ושידברו עלייך זו משימה מורכבת וקשה בכמה רמות. אבל ליאת לא מפחדת מאתגרים, היא לוקחת אוויר ו.... מצליחה. מה נוכל ללמוד מליאת- ליאת ואני תיכננו היטב את הסיפור התקשורתי, הבנו מהם המקומות שחשבו לנו להיות בהם וליאת הסתערה. והתוצאות מרשימות, כתבה בלאישה, בזמנים מודרניים, בדמרקר, בווינט בבלוג של קרן שביט ואני משוכנעת שיהיו עוד בקרוב. גם ברגעים הקשים, גם שהיו דלתות שלא נפתחו ליאת המשיכה והמשיכה.




Liat petite- ואם כבר בחתונות עסקינן (ובעוד ליאת מוכשרת) ליאת בר לב היא מעצבת מוכשרת ברמות!!!! היא שנונה ואהובה במיוחד. ליאת החליטה שהיא רוצה לעצב שמול לשושבינות ולילדות שחוגגות. העיצובים של ליאת מזכירים לי את ווג איטליה. שמלות מסוגננות, מהבדים הטובים ביותר, בעיצובים טרנדים שכל ילדה ואמא היו רוצות ללבוש. אחת הבעיות עם נשים כל כך מוכשרות שהן לא מתפשרות. ( התרגלתי לקבל סמס עדכון שכרגע נרכש בד ייבוא נדיר מספק בדים במקום משימות אחרות שהיו על הפרק) היא ידעה לאורך כל הדרך מה היא רוצה, איך היא רוצה ולא מוכנה להתפשר על חצי בשום אופן. עכשיו הגיע הזמן להשיק קטלוג. להפיק כמה תמונות שיהיו תמונות הדגל של ההשקה ושל הקולקציה לקיץ הקרוב. הצילומים היו גורליים ואנחנו החלטנו שניתן לעשות את זה במסגרת התקציב. אני לא מבינה איך חשבתי שהיא תצליח, אבל היא הצליחה! אני רק אספר לכן שכל מה שיכול היה להשתבש ביום הזה השתבש אבל היום שיש קטלוג כזה יפה... מי בכלל זוכר.

Purple feather -רחלי היא הרפתקנית. אני פוגשת נשים רבות, רובנו לא אוהבת שינויים, רובנו מפחדות לזוז  עם החיים ועם העסק. אבל משהו ברחלי ממש לא פחד. אני משחזרת, ולא מאמינה שהכזו פתיחות, ביטחון ובעיקר הרפתקנות היא יצא למשימה. רחלי תופרת ומעצבת מוצרי עור. כאשר נפגשנו המותג של רחלי היה בנישה של חובבי המיסטיקה והפסטיבלים אבל לא לצדק. העיצובים שלה מדוייקים וכל אישה אורבניית הייתה רוצה להוסיף כמה פריטים של רחלי למלתחה ולתבל את המראה שלה. היינו צריכות להפוך את המותג ליותר אורבני, יותר אלגנטי סולידי מבלי לאבד את חותמת היד והאמירה העיצובית של רחלי. הצלמת המוכשרת דנה ישראלי נבחרה למשימה. בכמה ימי צילומים מתישים אני חששתי מאד. סמכתי על הצוות ובכל זאת היה הרבה שמונח על הכף. דנה ורחלי ומיטל שיחקו אותה בגדול. התמונות הצליחו להעביר את המותג למקום הנכון. (דנה כתבה על זה בהרחבה בפוסט מומולץ לקריאה!!!!)

צילום דנה ישרלי
צילום: דנה ישראלי
צילום : דנה ישראלי
שרון שיאון לוי- כל מי שחובבת עיצוב, מתעסקת בעיצוב, סביר שמכירה את שרון שיאון לוי או שיש לה כמה מוצרים שלה בבית מבלי בכלל שהיא מודעת לכך. לפני כמה חודשים נפגשנו ולשרון היה חלום. היא רצתה לפתוח חנות. אבל חנות אחרת. חנות שמציעה משהו  שונה מיוחד ושומר על האמירה העיצובית שלה. שרון מסוגלת לפתוח עשר חנויות ביום, היא בעלת ידע עצום בתחום העיצוב ומכירה היטב עסקי עיצוב. האתגר היה לשלב את החלום העסקי עם החלום הפרטי. שרון היא אמא ורצתה להקים את החנות ואת העסק עם הבית והילדים. אני לא אקלקל לכן את ההפתעות שהיא מתכננת אבל צפויות כאלו. אני רק רוצה להגיד לה כל הכבוד על כך שהיא פתחה חנות בבית שלה! זו לא הייתה החלטה קלה וגם האתגר העיצובי היה לא פשוט אבל היא עשתה זאת בגדול וממשיכה לשפר ולעבוד על זה! מזמינה את כולכן לחוות את זה ממקור ראשון ולצפות לבאות.




ענבל גיבור- אווי כמה היא חמודה ויקרה. נפגשנו בסדנא שלי, באור עינייה וזיו פניה ראיתי שמדובר בבחורה שיכולה לעשות את זה. ענבל היא אשת אשכולות, מלבד משרת היום שלה, היא מציירת, בעלת מותג תכשיטים, גרפיקאית, צלמת ומהשבוע האחרון גם בעלת מותג של דברי דפוס. בסדנא ובימים שאחרי הסדנא גיליתי שאחד החלומות של ענבל הוא להשיק מותג של דברי דפוס! כמה התרגשתי ושמחתי לראות שענבל היקרה הגשימה חלום! ואיך אני יודעת שהוא טוב? כי הוא הצליח לרגש גם אותי! רציתי לקנות את כל הפוסטרים, את כל הפנקים וגם את המגנטים. אז יש לה חנות חדשה במרמלדה והידד!!!



אז בהצלחה להן! לכן ובואו גם נשמח יחד!!!!!

3 תגובות:

  1. תמיד משמח אותי לקרוא על הגשמת חלומות, בלי לוותר! כשמדובר בנשים - השמחה כפולה!

    השבמחק
  2. שוב פרסומת לאותן הבנות....

    השבמחק
  3. אני אוהבת אותך כל כך!! את מצליחה לרגש אותי במילים שלך!! זה ברור לי ואני מקווה שגם ברור לך שבלעדיין המותג וההצלחה לא היו מגיעים כל כך מהר!! נשיקות!!! :)

    השבמחק