יום רביעי, 4 באפריל 2012

אורחת מיוחדת!

בכל סדנא וקורס אני מבקשת מהמשתתפות לבנות מותג. אנחנו עושות את זה שלב אחרי שלב. כאשר מתחילים מחוויה. המותג שלנו מעביר חוויה, הוא מכניס את הלקוחות לעולם של ערכים, של סיפורים עולם בו הם מרגישים שייכים, מרגישים חלום או אידאל, עולם של רגשות. מחקרים מראים שלקוחות בוחרים מוצרים לפי התכונות (מיתוג) שהם מאמינים שיש להם, הם מעדיפים תכונות של חברים שלהם במוצרים שהם קונים!

השלב הראשון הוא בנייה של חוויה. אני מבקשת מהמשתתפות לעצום את העניים, לדמיין את החוויה שלקוחות פוגשים כאשר הם נפגשים עם המותג שלהן. ואז לתאר את החוויה הזו על גבי בריסטול לבן מבלי להשתמש במילים.




משם יוצאים לבנייה של מותג ולעבודה שיווקית מדויקת. אז החלטתי להזמין מרצה אורחת, כזו שתעזור לבנות לדייק את החוויה, כזו שתעזור להן להעביר רגשות על ידי עיצוב, כזו שתעזור להן להתחבר לרגשות הכי עמוקים של היצירה ושל המותג שלהן- אני מזמינה את האחת והיחידה, קרן שביט!

מלבד העבודה שמערכת היחסים ביננו קרובה, אני רואה בעבודה של קרן את הדיוק. איך היא יודעת לרקוח חוויות ללקוחת שלה, איך היא מדויקת בכל פעם. איך היא באה עם מעוף ומוציאה אותו לידי ביטוי, איך היא ממתגת ודואגת לפרטים הקטנים בכל הזדמנות, איך היא יודעת לבלוט מעל כולם!


 אז המשתתפות של הקורס הקרוב הרוויחו ובגדול! מחכה בהתרגשות גדולה לפעילות הזו, מחכה למשב המרענן שקרן תביא איתה לקורס, לנשים ולעסקים שלהן.
נותרו עוד מספר מקומות אחדים, ההרשמה נסגרת בימים הקרובים אז מהרו להירשם.

תגובה 1:

  1. היי מיה. נשמע מרתק :-)

    קיים אולי מועד נוסף של קורס כזה? לצערי לא אוכל לבט התחייבויות קודמות ולהירשם לקורס הנוכחי.

    תודה וחג שמח,

    הילה.

    השבמחק