יום שני, 2 באפריל 2012

הדרך להצלחה


 אני רוצה להציג בפניכן שתי שאלות קשות. למראית עין הן נראות שאלות פשוטות אך אם נבחן אותן בכנות לעומק נבין שמדובר בסוגיה מורכבת. אני מזמינה אתכן לבחון ללא אגו ובכנות מוחלטת את השאלות.

מה אני עשיתי בשביל ההצלחה שלי?

האם באמת עשיתי את הכי טוב שאני יכולה עבור ההצלחה שלי?

הצלחה לא מגיעה ללא הודעה, היא לא דופקת יום אחד בדלת או מבקשת מאראלה להתקשר. הצלחה היא תוצאה. תוצאה של עשייה. העשייה היא המנוע של כל עסק, היא זו שדוחפת אותו קדימה, היא זו שמעניקה לו את הדופק שלו. והיא בהכרח פועל יוצא של עמל כפינו.

אף אחד לא ייקח אותנו טרמפ לצערי. אני חסידה גדולה של שיתופי פעולה, אני מאמינה בכח של קבוצה ובכח של מספר נשים יחד עם זאת עתיד של העסק שלי, העתיד של ההצלחה שלי טמון אך ורק בשתי ידיי. ככול שאני אעשה, ככול שאני אדחוף עם הידיים שלי כך אגיע לנחלה.

אני פוגשת נשים רבות, בעלות עסקים, שטרם הפנימו את העובדה הזו. ביום שישי האחרון נדדתי בארץ במכירות רבות. באחת המכירות שוחחתי עם יוצרת, אשה מאד מאד מוכשרת אשר הביעה את  אכזבתה מהתנועה הדלה במכירה שיוצרת אחרת ארגנה. אחרי שהיא סיימה לקטר שאלתי אותה שאלה פשוטה "מה את עשית כדי לקדם את המכירה?" היא הסתכלה על במבט משונה ולא הבינה למה בכלל היא צריכה לעשות דבר, הרי מארגנת המכירה היא זו שצריכה לדאוג לזה. באמת? האם בעסק שלנו יש מקום לראש קטן? האם בעסק שלנו יש מקום לפזר את האחריות לאדם אחר?

האחריות והעשייה הן שלנו ורק שלנו! אם אנחנו רוצות להצליח עלינו לסמוך רק על עצמנו! להיות בעשייה. מתפקידה של אותה יוצרת לפעול, לעשות לדאוג שההצלחה תגיע, פשוט למשוך אותה בידיים ולהביא אותה. היא לא כתבה על זה בפייסבוק ולא בבלוג, היא לא שלחה דיוור ללקוחות, היא לא הכינה גלויות והפיצה, היא אפילו לא הרימה טלפון למשפחה וחברים, היא פשוט הגיעה וזה לא מספיק. ההצלחה מגיעה למי שדואג שהיא תגיע.

 ועכשיו שוב תשאלו את עצמכן, עד כמה אתן הייתן פעילות, אקטיביות? עד כמה אתן  "הפעלתן את הידיים" כדי שההצלחה שלכן תגיע? בסופו של דבר זו מחשבה מעודדת. ההצלחה לא תלויה במזל או בהזדמנות (כמובן שאלו לא מזיקים) היא תלויה רק בנו, ברצון ובמוטיבציה שלנו, ביכולות לעבור ולפצח את האתגרים, ביכולת להתמיד, באמונה בצדקת הדרך ובעיקר בלסמוך על העשייה שלנו. אני סומכת על עצמי, אני נעזרת בכל הכלים ובכל מי שאני יכולה אבל אני גם יודעת שאם אני רוצה תוצאות- זו רק אני.


כיוצרות, הרבה פעמים אנחנו חושבות ש"עשייה" פירושה ייצור אך למעשה העשייה עליה אני מדברת היא עשייה עבור העסק. איך אני דואגת שהעסק שלי  יגיע ליעדים, איך אני עושה שההצלחה שלי ושל העסק תגיע? פירוש הדבר לטפל במשימות שלרוב אנחנו מעדיפות להימנע כמו יוזמות, שיתופי פעולה, עבודה ברשתות חברתיות, מכירות ושיווק.

 אנחנו נמנעות כי לא נעים, כי אנחנו לא יודעות איך, כי אנחנו חוששות, כי מעולם לא התמודדנו עם כאלו משימות. אז יש שתי אפשרויות, לחכות שההצלחה תגיע או לקבל החלטה שאני בכל מחיר אדאג להצלחה שלי! אני הולכת לעשות את זה! אני הולכת ללמוד איך ואני לא מוותרת! יהיו אתגרים אבל אני אהיה שם!

אז אם אתן מרגישות שאתן לא בטוחות, לא יודעות איך או צריכות לעלות על המסלול, אני מזמינה אתכן לקורס שלי "מכישרון גדול לעסק גדול". בין שאר הדברים שנעשה בקורס נלמד איך לגרום לעסק להצליח, מה אנחנו יכולות ל-ע-ש-ו-ת כדי שההצלחה תגיע.

אני מאמינה בשיווק, שיווק שמאפשר לנו להיות יצירתיות,  ליצור את הצלחת העסק שלנו בשתי ידיים. אנחנו לא חייבות לעשות דבר, אנחנו בחורות איך ומה לעשות. אנחנו בוחרות לשווק את העסק שלנו בצורה מכובדת, אוטנטית, כזו שכן נעים איתה וכן מביאה תוצאות. שיטה של עשייה.

  אז באמת שאין יותר תירוצים זה רק עניין של החלטה! אז תחליטו להצליח!

הקורס יפתח ב- 15.4 יום ראשון, 9:30-15:00 ויתקיים במשך ארבעת ימי א' הרצופים. עלות הקורס היא 1,400 ₪ וכל משתתפת מקבלת גם שעת ליווי טלפוני אישית. הקורס מתקיים במתכונת מצומצמת של נשים ולכן מהרו לשריין את מקומכן.


פרטים נוספים בקישור או בנייד: 052-2432424






3 תגובות:

  1. מיה - פוסט נוגע,נכון
    וכל כך אוטנטי.
    אין אליך-ביכולת שלך ומקד,להאיר ולחדד את הנקודות החשובות.

    השבמחק
  2. מיה - פוסט נוגע,נכון
    וכל כך אוטנטי.
    אין אליך-ביכולת שלך ומקד,להאיר ולחדד את הנקודות החשובות.

    השבמחק
  3. מיה-בפוסט נוגע וכל כך אוטנטי.
    אין אליך-היכולת שלך לחדד,למקד והאיר את הנקודות.
    תודה רבה

    השבמחק