יום שני, 12 במרץ 2012

הבוסית הכי גרועה בעולם


היא לא הגיונית!  אני שונאת אותה!  

אני עובדת כל כך קשה, תמיד מסורה לעבודה ועכשיו כמה ימים הייתי בבית עם ילדה חולה ועם וירוס שתקף אותי אבל היא... אותה זה לא מעניין! היא ממשיכה לדרוש ולבקש. היא שואלת למה לא סיימתי את המשימות?  למה לא יצאתי ביוזמות החדשות? למה לא עניתי לחמודות האלו שרצו  שיתוף פעולה?

הימים האחרונים היו מאתגרים, בין ניסיונות לטפל בבת שלי, ובעצמי מצאתי את עצמי מתייסרת ב- 2 בלילה. איך לא עמדתי בצפיות של הבוסית שלי? מה יהיה עם העסק? הכל באשמתי! הכל בגללי! איזה אסון!

 למה היא לא מניחה לי????

ואז הבנתי! אני בוסית ארורה, אם יכולתי הייתי מתפטרת מעצמי. זה באמת לא מגיע לי! הרי אני יודעת את זה אז איך זה קרה דווקא לי?


השבוע שוחחתי עם אישה יקרה לליבי, עצמאית שגם היא נמצאת בשבועות קשים. ילדים מתחלים כל אחד בתורו, מחלה שמצמידה למיטה וייאוש לאור משימות העסק שלא מתקדמות. ייסורי המצפון, תחושת ההחמצה, תחושת הכישלון העצמי הכבידו על המצב העדין שלה גם ככה.

אז נסיתי להזכיר לה, לי ולכולכן- אף בוס בעולם לא היה מרשה לעצמו לרדות בנו כך בימי המחלה שלנו! אז למה לעצמנו אנחנו לא חומלות? אנחנו מטפלות כל כך יפה בכל העולם אבל בעצמנו? למה?

אז אחרי הרבה ימים והרבה שיחות מאוחרות עם עצמי אני שמחה להתעורר בריאה ולהיזכר- אני אהיה בוסית תומכת, מעודדת, מפרגנת כלפי עצמי! אני אזכור שגם אני בן אדם, גם לי יש משפחה, גם לי יש ימי מחלה וגם לי יש ימים שפשוט צריך טיפה לשחרר ממני כי אני צריכה מנוחה.

מעט נחמה- מתוך האתר של מרתה סטויארט
אני כל הזמן דוחפת את עצמי ואת הלקוחות שלי, כל הזמן מעודדת אותן להיות בעשייה – כי אני באמת מאמינה שדרך עשייה מגיעים לתוצאות. מאמינה שאין מושלם וכדי להגיע למושלם צריך כל הזמן לעבוד קשה. אבל באותה נשימה חשוב לי גם להזכיר ללקוחות שלי שאין כמוהן! שיצאתן לעצמאות כדי להיות אדון לעצמכן! אז תנהגו עם עצמכן בכבוד והגינות! תזכרו שיצאתן לעצמאות כדי להשיג איזון, אז זה נפלא ובסדר להיות שם שהילדים צריכים וזה עוד יותר מבסדר לנוח שאנחנו צריכות!

 אז לכן הנשים היקרות שהדביקו אותו ועכשיו חולות בעצמכן אוהבת אתכן! ולכן כל הבוסיות- שחררו! תנו מילה טובה, תגבו ותזכרו שיש לכן את העובדות הכי טובות והכי מסורות

3 תגובות:

  1. את רוצה שעוד פם אני אבכה בגללך והסינוסים שלי יתמלאו שוב? את לא אוהבת אותי יותר ? מכשושה אחת . כל הזמן אני אומרת לשולי "איזו בוסית מזעזעת אני"...

    השבמחק
    תשובות
    1. את נהדרת! אין כמוך! אל תבכי! דווקא נצנצי קצת על הבוסית

      מחק
  2. בדיוק לקחתי לי חופשת מחלה לכמה ימים, מקווה שהבוסית לא תכעס מידי כשאחזור :)

    השבמחק