יום ראשון, 12 בפברואר 2012

I DID IT MY WAY



"רמיזות קופה", "לעוף על עצמי", "לעשות חי"ר", "לבנות עץ", "מעוין הקסם", "לבסס עוגנים" ו"חלאס"- אם אתן לקוחות שלי המושגים האלו ברורים לכן כשמש, אבל אם אתן לא לקוחות שלי זה נראה כמו שמות של מבצעים צבאיים במקרה הטוב. אלו רק מושגים שלי, מושגים בהם אני משתמשת להמחיש את שיטתי.

אני יודעת שאני עושה דברים אחרת, אני יודעת שזר לא יבין זאת, פשוט לא יצליח להבין את הדבר הזה שנקרא "מיה לנדאו" אבל אני יודעת שזו אני ואין מה לעשות.  השבוע הוקסמתי לגלות שתי קבוצות של נשים מופלאות שמבינות ומיישמות את כל רשימת המושגים המצחיקים האלו.

אי שם בפרדס חנה הצפונית, ישבו יחד קבוצה של 12 נשים, מעצבות ויוצרות, בעלות עסקים, חלקם וותיקים יותר וחלקם צעירים יותר. הן שקדו פעם ראשונה על מכירה משותפת בפרדס חנה. עד אותו יום אף אחת מהן לא ארגנה מכירה אלא נהגו להצטרף למכירות כמו בתים פתוחים ועוד. על ההחלטה לקיים מכירה תוכלו לקרוא פה.
נעה זני צילמה אותי עם החברות ועם הנשים המוכשרות

מתוך הקבוצה כ- 7 נשים הן  לקוחות שלי, הגיעו לסדנאות, לקורס או לייעוץ אישי. הן ישבו יחד, במטבחה של ליאת שרון והצליחו להרים אירוע לתפארת. במינמום תקציב, עם הנחיות, נזיפות וחיוכים שלי, המון רצון ועבודה קשה, הן עמדו במשימה. כל אחת ואחת הצליחה לחוות מיני קוסמוס של שיווק, איך מצליחים להגיע ללקוחות עם בשורה ולהניע אותם לרכישה בזמן כל כך קצר, איך בשיתוף ועבודה של קבוצה אפשר להגיע לתוצאות טובות יותר. והן עשו את זה! הן עשו את זה בגדול ובהצלחה גדולה!

ומעל לכל הן זכו בסמינר יישומי מזורז לבעלות עסקים! כמה עונג היה לראות את הבנות שלי (כן אני אוהבת אותן ורוכשנית כלפיהן) מצליחות, מחברות, מסבירות, בטוחות בעצמן, יודעות, מובילות, נרגשות ובעיקר קוצרות את הפירות על העבודה הקשה!

הקבוצה השנייה והטרייה היא הנבחרת שלי. שבוע שעבר סיימנו את הקורס הראשון שלי "מכישרון גדול לעסק גדול", ישבנו שם נשים עסוקות, לחוצות, ממהרות, ולא מצליחות לסיים! לא מאמינות שזה נגמר!  הבנו שלמעשה הספקנו את כל התכנית ובכל זאת נוצר שם משהו שאף סילבוס או פוסט יוכלו לתאר. כמו מסע כומתה, נעזרו זו בזו בחודש האחרון. למדו אחת מהשנייה, שיקפנו, שיתפנו עמדנו ללא כחל וסרק רוצות ללמוד ולהשתפר, רוצות את הטוב ביותר לעסק שלנו, ועושות את זה  בחיוך גדול, בלב ענק, עם אכפתיות, פאן לי ובאמת שעפנו על עצמנו. :)

רגעים מהקורס
השאיפה שלי הייתה, בארבעה שבועות להגיע לנקודות חזקות, להגיע למקום בו הנשים מבינות את העסק, מבינות מה הצעדים הבאים שהן אמורות לצעוד. בניתי תכנית קורס, הכנתי משימות, צדתי סרטונים ודוגמאות, כתבתי, מחקתי, שיפרתי ולבסוף הקורס היה מוכן. כל יום מחדש הייתה התרגשות גדולה, על שעת קבלה קיוויתי לשמוע שהן מבינות, שהן מצליחות, שהאסימונים נופלים,  כל משימה ושיעורי בית ניתנו עם המון מחשבה ותקווה. וגם הן עמדו בהצלחה במשימות, כל אחת עם האתגרים שלה ושל העסק שלה, כל אחת בקצב שלה, כל אחת עם השקפת העולם שלה. אבל יחד הן הנבחרת המיוחדת שלי, נשים מוכשרות, מיוחדות בתמהיל גאוני, המשלב כל מיני עסקים ונקודות מבט שונות, של כל מיני נשים ממקומות שונים בנקודות שונות בחיים. הנבחרת המיוחדת שלי! כמה גאה היא עשתה אותי! כבר הבוקר קיבלתי כמה מיילים משמחים שמספרים לי על הצלחות קטנות, על שינויים גדולים ומברכים, על התנסויות ואני כל כך מאושרות!

 האהובות שלי למדו ללכת והן רצות בגדול! היזהרו הן מגיעות!

את כל הקורסים והסדנאות שלי אני פותחת במתכונת מצומצמת, זו הייתה בחירה שלי לשמור על האינטימיות של הקבוצות ולפתוח עוד תאריכים שיאפשרו לכל הנשים שרוצות להצטרף גם. את הקורס הקרוב ביקשתן שאפתח לפני פסח, כדי שעוד תוכלו ליהנות מהכלים לקראת עונת השיא, אז אני פותחת עוד קורס ב- 28.2,9:30-15:00, בתל אביב,לפרטים נוספים על הקורס אתן מוזמנות לקרוא פה, או לפנות אלי למייל/ נייד: 052-2432424/ maya@maya-landau.com

אני מאד ממליצה להזדרז ולהירשם למי שרוצה כי במרץ גם אני חייבת לנוח (פוסט בהמשך).J


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה