יום שני, 13 בפברואר 2012

סערת רגשות

אבל מיה! לא נעים לי!
אני פוגשת את "הלא נעים לי" הזה הרבה.כחלק מהגדילה והשיווק של העסק אנחנו הרבה פעמים זקוקות לעזרה. אנחנו תלויות בנדיבותם של אנשים אחרים וצריכות לבקש עזרה. אנחנו רוצות שיכתבו עלינו על העסק המקסים שלנו, אנחנו רוצות לעשות שיתופי פעולה ולהכיר בעלות עסקים שיחד נוכל לעשות דברים נפלאים, אנחנו רוצות שבעלת עסק אחרת תשים אלינו לב, אנחנו רוצות המון דברים, אבל "לא נעים לנו". לא נעים לנו לבקש עזרה, לא נעים לנו לעמוד חשופות ומבקשות. למה? אם המצב היה הפוך? לא הייתן שמחרות לעזור? אם היה ביכולתן להעניק לאחרת עזרה ותרומה לא הייתן ממהרות לעשות זאת? ממש כמו שחברה טובה מבקשת את עזרתנו. אז לא כולן כמונו, לא כולן יעזרו, לא תמיד יעזרו אבל זה בסדר לבקש. למעשה זה יותר מבסדר, ככה עובד העולם. אנחנו צריכות כתף ויד, אנחנו צריכות יד שתקדם ותוביל אותנו.
wednesdaymartin.com

יש לי חברות וקולגות נהדרות וגם המון לקוחות פז נפלאות כולן שמחות לעזור, כולן שמחות לפרגן, מבלי שאבקש הן כבר רתומות, מגוייסות ומפרגנות בענק. אבל גם אני הרבה פעמים צריכה לבקש עזרה, גם אני הרבה פעמים צריכה להתמודד עם הלא נעים לי הזה. ואני עושה זאת, למרות הקושי, כי התשוקה מפצירה בי! לא יכול להיות שבגלל שלא נעים לך אני אצטרך לשלם על זה! היא אומרת לי. ואני צייטנית מבקשת עזרה ובולעת את הלא נעים לי! ואז מגלה שזה לא נורא! שזה פותח לי דלתות ושיתופי פעולה פנטסטים.

אמאלה! לא! לא נראה לי! בשביל מה?!
גם את זה אני פוגשת. את המקום בו נשים סקפטיות, מקובעות, נאחזות במה שיש ומפחדות לשנות! הפחד מלהצליח, מביא המון סיפורים שאנחנו מספרות לעצמו, אני לא רוצה לגדול, אני לא מאמינה שעלי זה יעבוד, אני לא מוכנה לחוקים חדשים, אני רוצה להיות בבית באחת ולא מוכנה לשנות את אורח החיים שלי. הפחד הזה הוא תולדה אבולציונית. כמו אינסטיקט שחזק מאיתנו. הוא נועד לגרום לנו להישאר עם העדר, לא לצאת ולחקור עולמות חדשים, לא לשנות דפוסי עולם, שנמשיך להיות להקה כי הלהקה חשובה מהפרט. טוב, לפחות פעם זה היה ככה. כיום כדי להגשים את עצמו, כדי לתת הכי טוב לעסק שלנו אנחנו חייבות לצאת למסע של עצמנו. כמו אינדיאני שמתבגר וצריך לצאת לעולם הגדול בעצמו, הוא יחזור עוד כמה שנים אבל את המסע הזה הוא יצטרך לעבור לבד, בעצמו.
נכון, מתעוררים פחדים, חדרות ביצוע וללכת נגד הטבע זה קשה. זו משימה לאמיצות ומסורות, אופטמיות שאמינות בעצמן ולא מוותרות על ההגשמה העצמית שלהן! אבל אני משוחדת, אני זו שמעבירה קורסים וסדנאות לפני היציאה למסע הזה:)


ואיך מנצחים את זה? באהבה
יש המון סוגים של אהבה, האהבה שלי לעסק שלי היא פשוט תשוקה עזה. אני מאוהבת בעסקים, בנשים שמנהלות עסקים, אני מסורה לתחום, אני סקרנית ושואלת ולומדת כל הזמן. אני משתוקקת פשוט לעשות את מה שאני עשוה וזה חזק מהכל! האהבה שלי ללקוחות שלי, היא שגורמת לי לרצות את הטוב ביותר בשבילהן, האהבה שלי לעולם השיווק (הזוי לא?!) גורמת לי לשתות הכל ולצקת את התורה בדמותי, אני ללא מילים כאשר אני צריכה לתאר את הכח הגדול, החזק שמניע ומוביל אותי. הוא לא מגיע ממקום כוחני, הוא לא מגיע לכבוש, הוא לא מגיע לשים דגל, הוא מגיע מאהבה, מתשוקה לא נגמרת. וכאשר אני מרגישה אותה, חזק חזק מזרימה לי את הדם- אני יודעת שעשיתי נכון! אני יודעת ששווה להתמודד עם הפחדים וחרדות הביצוע, אני יודעת ששווה לבלוע קצת לא נעים לי! אני יודעת שזה שווה הכל! ובעיקר שווה את המחיר של העדר התשוקה, של העדר המסע, של העדר ההגשמה העצמית.



 מחר יום האהבה הלועזי, יום נהדר לאהוב את עצמנו, לקבל את עצמנו עם הלא נעים ועם הפחדים אבל גם עם התשוקה, לא לבטל אותה, לא להקטין אותה. היא תוביל אותנו, היא תצמיח אותנו, היא תגרום לנו עונג אילהי, היא מקור הגאווה שלנו.
ואלו שרוצות וצריכות עזרה במסע... אני מזמינה אתכן לקורס שלי, קורס מכישרון גדול לעסק גדול, שקם כדי לתת לכן את הכלים האלו לצצ המון כלים שיווקי חשובים. אלו יחד יעזרו לכן לגדל עסק מצליח. יעזרו לכן לבנות אותו מהיסודות ועד השמיים (כי בעסקים אין גג) כמו שצריך, כמו שנכון לכן, כמו שהתשוקה דורשת, ואתן תקבלו את כל הכלים לעזור לתשוקה לפרוץ.
 הקורס נפתח ב- 28.2, 9:30-15:00, בתל אביב, פעם בשבוע במשך ארבעה שבועות. לפרטים ניתן לפנות אלי במייל או בנייד- maya@maya-landau.com  052-2432424

ועכשיו לתשוקה של אישה אחרת, חברה, שלא ביקשה, שלא יודעת, שלא מצפה לזה!




ליאת ורדי בר היא חברת אמת, היא שם תמיד, מצחיקה, מנחמת וקולגה מהאגדות, כזו שתמיד תייעץ ותעזור, תמיד תחדש, תמיד מקצועית ומקצוענית. לאחרונה עברה לגבעת עדה, פנינה צפונית שמאד יקרה לליבי. מחר!!! כן מחר יום שלישי! היא מקיימת סדנת פייסבוק לבעלות עסקים, היא הולכת ללמד איך נגשים למשימה? איך בונים אסטרטגיה? איזה כלים חשוב שנכיר? מה עושים בפייסבוק לכל הרוחות?איך עושים את זה נכון ומה אסור לעשות! הסדנא עולה320 ש"ח ומחר-אבל רק מחר ולרגל ולנטיין תתקיים בעלות של 200 ש"ח בלבד!!! והיא מתחילה בשמונה וחצי בערב בכרכור, היא אמורה להתקיים כשעתיים אבל אני יודעת שלא תוכלו לתת לה ללכת! אז תהיו ספונטניות!liatvardi@gamil.com

תגובה 1:

  1. תענוג אמיתי לקרוא כל פעם את הפוסטים שלך... את מדהימה איך את תמיד קולעת בול, כל כך מדויקת ואמיתית, נוגעת בנקודות הכי מהותיות וקשות..כיף גדול לקרוא כל פעם מחדש.

    השבמחק