יום שני, 30 בינואר 2012

ומה בתכנית?

פגשתי אותה לפני המון זמן, לפני יותר משנה וחצי הגעתי לסטודיו שלה ובקצב האופייני לי הפכתי את המקום. היא צפתה בי כמו שצופים בתופעת טבע. לא בטוחים שמבינים מה קורה פה אבל מבינים שהמצב לא ישוב להיות אותו דבר. מאז אנחנו צועדות יחד, אני למדתי להכיר בקצב של פרדס חנה והיא למדה את הקצב שלי, זה שיוזם שעושה, שמפיץ, שיוצר שלא ממש נח.

לפני חודשיים ישבנו יחד לבנות תכנית עבודה שנתית. ליאת שרון הצליחה בזמן קצר לשנות את העסק שלה ובעיקר לשנות את עצמה כבעלת עסק. היא הייתה חרוצה וכל פעם ליבי התמלא גאווה שראיתי איך היא מצליחה ליצור שיווק אוטנטי, מכובד, איך הצליחה לשמור על חיי המשפחה, החברות והפלאטיס לצד מסירות לסטודיו ולמלאכת השיווק.

אני חסידה גדולה של תכנית עבודה, מאמינה שכאשר אנחנו רושמות את הדברים, עובדות מתוכנן אנחנו גם מקבלות תוצאות טובות יותר וגם מצליחות לנצל את הזמן והמשאבים שלנו בחכמה. אני אוהבת אותה, אבל כבר כתבנו כמה וכמה תכניות כאלו והיו הרבה דברים שנשארו על הנייר. אבל אני למדתי להכיר בקצב של פרדס חנה ולראות את הצעדים שהיא כן עושה- ועושה נפלא!

הפעם היא הפתיעה אותי! בחודש פברואר, חודש של טו בשבט, יום המשפחה, יום האהבה. כתבנו ותיכננו מכירה קטנה בחצר הבית. החודש מדבר על המון ערכים של המותג של ליאת שרון. אהבה, משפחה, בית, חברות, שמחה ולכן כל כך שמחתי שהיא בישרה לי שהן הולכות על זה.

היא ונעה זני היקרה. את נעה פגשתי כאשר הגעתי עם הסדנא שלי לפרדס חנה, פגשתי שם עוד נשים מופלאות אבל זכרתי שגם חודש פברואר מתאים לערכים של הסטודיו של נעה זני. נעה אוצרת רגעים, היא מצלמת משפחות, היא לא מביימת, היא עם היד, העין וחוש ההומור מצליחה לייצר רגעי משפחה בחסד ולהנציח אותם עבורנו.

ישבו להן שם, ובנו סיפור (וואוו , קם הגולם ומכה את המורה!) הן בחרו לחגוג את יום המשפחה, משפחה של חברות, כי כולנו יודעות כמה החברות שלנו חשובות לנו, כמה הן קרובות כמו משפחה, כמה הן מנחמות, מצחיקות, מעודדות ופשוט חברות. אז איזו דרך נפלאה לחגוג את משפחת החברות!

 הן צירפו לחגיגה את אהובתי, הצפונית החדשה, ליאת ורדי בר. מלבד היותה חברה נדירה, אישה עם צחוק, חיוך והומור שמכאיב בלחיים, היא אחת מהבלינגיות בבלוג הנדיר לאימהות blingbling ומי שממש זכה להכיר אותה יודע שהיא גורו שיווק ורשת, וכמה מותגים ברי מזל זכו לקבל את הטיפול המסור שלה!  היא התגייסה וגייסה ובהמון חדווה.
הן בחרו את החברות המוכשרות שלהן ויחד הן מזמינות אותנו לבוא עם חברות, לפגוש חברות ופשוט לבלות.
במכירה הזו כל אחת תורמת מכישרונה, כל אחת מביאה את עצמה ומפיקים את החגיגות יחד. בגלל שאני מכירה את הקצב של פרדס חנה הכנתי תכנית פעולה מפורטת, מה כל אחת מהמשתתפות יכולה לעשות כדי לחשוף את המכירה הכל כך מיוחדת שלהן.

פתחתי את המייל בקריאה, קמו עורו בנות פרדס חנה! הכנתי כ-12 צעדים שכל אחת מהבנות יכולה לעשות. שמחתי עוד יותר שכולן נרתמו, שכולן יחד עושות את זה ממש חברות! עוד יותר שמחתי שהן גם יישמו את הסעיף האחרון במייל " תעשו חיים! "
 וככה הן נפגשו להן בשעת ערב מאוחרת, חילקו משימות, שיתפו בעבודות, נרתמו, שינסו מותניים ויאלה לעבודה!




אני יודעת שיהיה קסום ומיוחד, אני יודעת שהן יעשו חיים ומזמינה אתכן לעשות חיים יחד איתן! בואו ב- 10.2 עם חברה, לחדר הבית של ליאת שרון בפרדס חנה יהיו שם נשים מאד מוכשרות, את רובן אני מכירה ויכולה להבטיח שיהיה משובח!

פינת הנרגנת: (כן, המקסימות האלו הצליחו גם להרגיז את הפולניה שבי :) )
* מסיבה שלא ברורה לי לא הוזמנתי לצילומים המשותפים!!! ואת קוראת לעצמך חברה!
*שוב החמצתי הזדמנות לפגוש את ליאת ורדי בר החברה כוכבת, מאסטרית וגורו בעצמה שנטשה לטובת החבורה הצפונית והשאירה אותי בודדה בדרום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* אחרי תכנית, אסטרטגיה ומייל נרגש, השמועות מספרות שמשחק התפקידים בישיבה היה מקומם אותי! ואת קוראת לעצמך חברה?!
סתם אהובות יקרות, חברות נפלאות שלי! כיף לי להיות חלק, כיף לי לראות אתכן מצליחות, כיף לי לראות את האחווה והשיתוף, אתן יודעות כמה אני מאמינה בזה וזה מרגש אותי לראות זאת!



2 comments:

  1. מיה אף שלא היית פיזית, רוחך הייתה בכל שלב ושלב של הישיבה....

    השבמחק
  2. נשמע ונראה כמו ערב נפלא עם נשים חזקות ומעניינות. האם כולכן מגיעות מעולם השיווק באינטרנט? כיצד אתן מכירות?
    סליחה שאני נדחפת ככה ל"מסיבה סגורה" סתם תוהה :)

    השבמחק