יום ראשון, 29 בינואר 2012

זו זכות והיא שלי! תודה!


לפני כל השקה של מוצר חדש יש חרדה. איך הוא יסתדר בעולם הגדול הזה? האם הוא יצליח? האם יהיה לו ביקוש? האם יאהבו ויעריכו אותו?

כן, גם לי היו המון חרדות לפני שהשקתי את הקורס שלי "מכישרון גדול לעסק גדול". אני יודעת שהתהליך של בנייה והקמת עסק הוא תהליך מורכב, אני פוגשת מידי יום בעלות עסקים ומעצבות ויודעת שיש המון מה להכיל וללמוד, שזה שינוי תפיסתי ושהמצב הריגשי שלנו מאד חשוף. עם כל המרכבות הזו ידעתי שאני יכולה להצליח ולייצר פורמט שעובד. מאתגר עבורי ועבור הבנות.

אנחנו קצת אחרי האמצע ויש לי הרגשה שהצלחתי! קודם כל הצלחתי להביא נבחרת מרשימה של נשים מקסימות, מוכשרות ויוצאות מגדר הרגיל. כל אחת בתחומה, כל אחת עם האתגרים שניצבים לפניה, כל אחת ועולמה הפנימי. מלבד הכישרון שלהן, הן שמחות לעזור, לשתף, לחלוק ולקדם זו את זו ונוצרה דינמיקה שהלוואי ואצליח לשחזר אותה בכל פעם מחדש! כיף לי! זה גורם לי עונג גדול לראות איך נשים עסוקות, מלוות זו את זו יחד במסע המאתגר הזה, כמה שזה חשוב חברה טובה, כמה שזה מקל ומשחח לדעת שאני לא לבד ויש נשים נהדרות מסביבי.

אני רואה את השכבות נופלות לאט לאט, עוד מעגל נסגר, עוד מחשבה נולדת, עוד שאלות צצות ועוד תשובות בדרך לשולחן העבודה. המסע עוד ממשיך, הן מקבלות ממני שיעורי בית רבים, מתחומים שונים ובכל פעם הן עומדות במשימה, הן מחויבות להצלחת העסק ורוצות באמת לדעת! באמת להבין! באמת להתנסות! ואני מחויבת להצלחתן.



במהלך ארבע שבועות, אי אפשר לחולל מהפך בעסק. אני גם חוזרת ואומרת ששינויים גדולים עושים בצעדים קטנים. המטרה שלי היא שהן יתנסו, שהן יכירו את הדרך ויוכלו לנוע בה בעתיד בחופשיות, בביטחון, בהבנה. שירכשו את כישרון השיווק כשם שהן רכשו את הכישרון שלהן. שהן יכירו את המלאכה של שיווק וקידום העסק ויוכלו לצמוח ולהצמיח את העסק לאן שהן רוצות.

אלו מכן שמכירות אותי יודעות שאני רואה עסקים אחרת. בעוד יזמים מחפשים פוטנציאל שוק ורווח, אנחנו באות עם מוצר, עסק, כישרון ומחפשות לו את השוק. אני יודעת שאנחנו עושות את זה לצד המשפחה שלנו, שחשוב לנו להגשים את עצמנו בעסק לצד ההגשמה בחיים האישיים ושאנחנו צריכות איזון. אני יודעת שאנחנו מפרגנות, נפלאות, ומוכנות לכל משימה אם רק יראו לנו את הדרך. אנחנו מוכנות למסע אמיתי ומאתגר אם רק נגיע מוכנות.




וזה למעשה הקורס- קורס הכנה למסע מקסים של הגשמה עצמית בעסק. להראות שאנחנו מוכנות לעבוד כדי להראות לעסק שאנחנו יכולות להיות אחלה בעלות עסקים ושהכישרון שלנו שווה כסף!

הקורס מאד תובעני בשבילי (כמו גם לבנות!), במהלך הקורס אני שם, במייל ובטלפון מלווה את הצעדים. לאחר הקורס כל אחת מקבלת שעת ייעוץ טלפוני כדי "לסגור את כל הפינות". ולכן לא רציתי לפתוח מועד נוסף בחודשים הקרובים. פנו אלי בשבועות האחרונים מספר נשים וביקשו מועד נוסף לפני פסח, בתקווה שיספיקו לעבוד להגיע ערוכות יותר לעונת החג.

אני חושבת שזה חשוב ונכון ולא אחרי התלבטויות רבות החלטתי לפתוח קורס נוסף ב- 28.2.12, ארבעה ימי שלישי מ- 9:30 בבוקר ועד 15:00. לפרטים מלאים אתן מוזמנות לפנות אלי במייל maya@maya-landau.com או בנייד 052-2432424. עלות הקורס היא 1,400 ₪ וכוללת חוברת קורס, חוברת תכנון רבעוני ושעת ייעוץ טלפוני מתנה בשווי 210 ₪.

בהמשך החודש יש לי גם תאריכים לסדנאות. הסדנאות הן סדנאות יום אינטנסיביות. באותו יום מכירים את תהליך השיווק, איך מזהים קהלי מטרה? איך מגדירים את זהות וסיפור העסק? מה זה בידול ולמה הוא חשוב? מהם אמצעי השיווק שעומדים לרשותי? ועוד. כל משתתפת מקבלת חוברת עבודה, איתה היא הולכת הבית להתחיל את התהליך, היא עוברת במסע מתחנה לתחנה, כל אחת בקצב שלה ומיישמת את הדברים, גם היא, בצעדים קטנים לכיוון המטרה. הסדנאות הקרובות יפתחו בתאריכים: 17.2 יום שישי 8:30-14:00, 20.2 סדנת בוקר מ-9:30-15:00 או ב- 23.2 סדנת ערב 15:00 עד 21:00. עלות סדנא היא 490 ₪ למשתתפת. לפרטים נוספים: maya@maya-landau.com   או  052-2432424a-landau.com ב 15 הבית ה.א הולכת הבית הלהתחיל את התהליך, היא עוברת במסע מתחנה לתחנה, כל אחת בקצב שלה ומיישמת את הדברים, .

כאשר השקתי את הסדנא הראשונה, לא האמנתי שמידי חודש אפתח תאריכים חדשים, זו הזדמנות נהדרת להודות לכל הנשים שהגיעו לסדנאות ולקורס שלי! תודה! יש לי זכות גדולה מאד ואני שמחה להיות מורת הדרך! אני שמחה שאתן מעדכנות ושולחות לי מיילים, מתקשרות, מתייעצות ומספרות לי! כיף לי! תודה רבה לכן על כך! ולכולכן המון בהצלחה!

2 comments:

  1. כייף גדול לקרוא שכייף לך! כמו שאני יודעת שיש לי אותך במרחק מייל אחד, כייף לי לדעת שעצם קבלת המייל והעדכונים ממני גורמים לך לרגע אושר קטן! שמחה וגאה להיות חלק מהנשים אותן את מלווה! :)

    השבמחק
  2. מיה
    אתמול התאספה חבורת נשים שמרגישות שאת המנטורית שלהן
    אחת אחת אמרנו כמה את עוזרת לנו.כולן הקשיבו רוב קשב למכתב שכתבת לנו ואף אחת לא התווכחה עם התוכן.
    ואחת מאיתנו גם משתתפת בקורס הנוכחי. נחשי מי היתה הכי ממוקדת הכי פחות פםטפטנית ?והעלתה הכי הרבה נקודות מדוייקות למטרה ?
    אם לא היית
    היו צריכות להמציא אותך.

    השבמחק