יום חמישי, 29 בדצמבר 2011

מי לא אוהבת דף חדש?!


השנה האזרחית מסתיימת ומתחילה לה שנה חדשה, הזדמנויות חדשות, הרפתקאות, התמודדויות ומסע חדש מתחיל. היו יעדים שהשגנו, פסגות שכבשנו והיו את אלו שלא. היו את אלו שלא ידענו איך, היו את אלו שפחדנו  והיו את אלו שבחרנו לא להתמודד איתן.

אנחנו כמובן יכולות "להעביר" אותן לשנה הקרובה אבל כדי שבאמת נצליח להתמודד איתן הפעם, אנחנו חייבות להקדיש מחשבה ולנתח מה היה לנו חסר. למה לא הצלחנו? ובעיקר מה יעזור לנו להצליח איתן השנה.

כדי שלא נייסר את עצמנו עוד שנה על החמצות נוספות, בואו נבין, מה הכלים שיעזרו לנו להתמודד הפעם עם הפסגות. ונכין לעצמנו רשימה של כלי עזר. אנחנו לא נולדות עם כל הכלים, אך אני מאמינה שכל הכלים להם אנו זקוקות נמצאים שם, בהישג יד ואנחנו פשוט צריכות להיות מודעות לכלים שאנחנו צריכות השנה.

אולי חסרה לנו קהילה תומכת? אולי חסר לנו ניהול זמן נכון? אולי חסר לנו ידע? אולי חסר לנו תכנון נכון? כל אחת מוזמנת לברר בכנות עם עצמה.

והשלב הבא הוא לא רק להציב יעדים לשנה הבאה, אלא גם להציב בסמוך ליעדים את הכלים! אנחנו לא חייבות שהכל יהיה בקושי, מגיע לנו לעזור לעצמנו. זה למען מטרה טובה ומשום מה אנחנו "חוסכות" מעצמנו את הכלים.

אז אני מאחלת לכן שהשנה לא תחסכו מעצמכן כלים! שתגשימו חלומות, תכבשו פסגות ותעמדו ביעדים ובאתגרים.

לרגל השנה החדשה אני רוצה להציע לכן וללקוחות שלי כמה כלים וכמה הזדמנויות  למען שנה של הישגים.

קורס מכישרון גדול לעסק גדול- הקורס נולד כי פגשתי המון נשים שרוצות לצאת לעצמאות או יצאו לעצמאות אבל לא יודעות איך להפוך את הכישרון לעסק. אוקי אז יש לי מוצרים או שירות מיוחד אבל מה אני עושה מפה? איך אני פונה ללקוחות? איך אני דואגת שישמעו עלי? איך אני מצליחה לעשות הכל בעסק? איך אני מוכרת? איך אני מתמחרת? איך ואיך ואיך.

 אז בניתי קורס של ארבע מפגשים, 9:30-15:00, במהלכן  כל אחת תענה על השאלות האלו ועוד. הכנתי פעילויות בית מיוחדות שיפגישו את הנשים בקורס לעבודה משותפת במטרה לשקף, לתמוך, לעזור ולקבל השראה.

המטרה שכל אחת תצא מהקורס עם המון כלים, ידע ובעיקר תכנית פעולה מסודרת לרבעון הקרוב (כי מה שלא רשום ביומן נדחה לפעם אחרת!). גם החלטתי שכדי שכל אחת  תקבל את המקסימום מהקורס, כל אחת מקבלת שעת ייעוץ טלפוני איתי, היא יכולה לחלק את השעה לחצאים, לנצל אותה במהלך הקורס או אחריו העיקר שתהיה לה רשת הביטחון, המקום לשאלות, להתייעצות, לזמן אישי ולצרכים האישיים שלה.

הקורס נפתח ב- 17.1, יום שלישי בתל אביב ויתקיים בימי שלישי באופן עוקב. מחיר הקורס הוא 1,400 ₪ וכולל את כל חוברות העבודה, הייעוץ האישי ועוד שלל הפתעות.

בנוסף לקורס החלטתי לתת ללקוחות שלי קופון ניקוב. אתן מוזמנות לרכוש אותו בימים הקרובים (ממש קרובים) ולהכניס את זה להוצאות של 2011. הקופון מעניק שעת ייעוץ חינם לכל מי שרוכשת 5 שעות ייעוץ (הקופון תקף גם לייעוץ טלפוני).

והכנה לבאות, מסורת הוובינרים (הרצאות בשידור חי באינטרנט) והסרטונים תמשיך, אני שמחה לראות שנשים מבקשות ממני סרטונים והרצאות בדף הפייסבוק ואתן גם מוזמנות לבקש, לשאול ואני אכין לכן את הסרטונים וההרצאות שתוכלו להיעזר בהם בשנה הקרובה.

אז תודה לכן שהייתן איתי בשנה החולפת, היה לי כיף לפגוש אתכן בסדנאות שלי, במפגשים, פה בבלוג ובפייסבוק שלי. אני מקווה שתמשיכו! אני בהחלט מתכוונת להמשיך ולהמשיך להפתיע.

ורק לרמוז על הרבעון הקרוב שלי... החלטתי שאני מדברת המון על עסקים ופעם אחת בא לי לפגוש אתכן ולא לדבר על שיווק, יזמות ועסקים. בא לי לדבר על כיף, על השראה, על משפחה על ידידות. והחלטתי! אני מבשלת לנו בוקר של השראה, בוקר של התאווררות, תמיכה ואחווה מנשים מוכשרות, יוצרות ובעלות עסקים. אז תכינו את היומנים בקרוב  ותפנו מקום לבוקר שבו לא תהיה "אף מילה על עסקים".









7 תגובות:

  1. איזה פוסט מסכם ומקדם אל עבר העתיד, כרגיל, מלא מוטיביציה!!

    אפשר לבקש שהבוקר יהיה בשישי..? לאלו שעדיין לא עובדות בשביל עצמן..? :)

    שתהיה שנה נפלאה!!

    השבמחק
  2. כל הכבוד! ההגעה לסדנה שלך היתה מתנה ממוזלת משמים, שהעניקה לי השראה ובטחון ללכת לממש את החזון שלי.

    לחיי 2012 מוצלחת עוד יותר!

    השבמחק
  3. פוסט מלא באנרגיות טובות של התחדשות!
    שתהיה שנה נ פ ל א ה ומוצלחת ביותר

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. מיוש, תחשבי גם על קורס ערב...

    השבמחק
  6. מיוש, תחשבי גם על קורס ערב...

    השבמחק
  7. מיוש, תחשבי גם על קורס ערב...

    השבמחק