יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

בואי להפוך מחמאות להכנסות

אנחנו מאד רוצות ולא יודעות איך, אנחנו מאד רוצות להפוך את הכישרון שלנו, את התשוקה שלנו, לעסק רווחי ויציב. אנחנו מאד רוצות להחליף את המחמאות בהכנסות אבל לא יודעות לדרוש את מה שמגיע לנו, אנחנו מאד רוצות להוכיח שאפשר לשמור על "האני מאמין" ועל היצירה שלי ובכל זאת להיות מותג נחשק ופופולארי. אנחנו מאד רוצות להצליח בדרך שלנו אבל חוששות ולא יודעות איך.



אחרי שנים ועשרות לקוחות מתחום העיצוב, יצירה ולפייסטייל, הקמתי את הקורס "מכישרון גדול לעסק גדול",  כדי לאפשר לנשים מוכשרות בתחילת הדרך, לסלול את הדרך הבטוחה להצלחה. להכיר בכישרון, באופן היצירה, באיזון עם החיים והמשפחה וללמד טכניקות וכלים שכל אחת יכולה ליישם בעצמה, באופן מכובד ואוטנטי.



בארבע מפגשים שבועיים בואי לגלות :

-          כיצד ניתן לשמור על האני מאמין שלך ולהפוך למותג נחשק.

-          כיצד ניתן לשווק באופן מכובד ואפקטיבי.

-          כיצד לגרום לקוחות פוטנציאלים להעדיף את עבודותיך.

-          כיצד להביא לעסק עוד לקוחות פוטנציאלים אשר מעריכים את עבודתך .

-          כיצד להביא חשיפה  לעסק ולעצמך.

-          כיצד לבנות תכנית עבודה אפקטיבית שנתית.



כל משתתפת תסיים את הקורס אחרי שרכשה את הכלים השיווקיים והניהוליים ותוכל להתחיל וליישם אותם מידית, בנוסף תקבל כל משתתפת:

-          חוברת קורס אשר תשמש לה מדריך לניהול השיווק גם בעתיד.

-          חוברת תכנון שנתי אשר תאפשר לה לנהל את העסק בחכמה ולשלב את הכלים השיווקיים להגדלת הרווחים.

-          שעת לווי טלפוני אישי מתנה.

 
המפגש הראשון מתקיים ב-3.7,  9:30-15:00 בתל אביב.
 הקורס מתקיים בקבוצה מצומצמת של נשים מוכשרות- הבטיחי את מקומך היום!



להרשמה ופרטים נוספים: 052-2432424 או maya@maya-landau.com

5 תגובות:

  1. אני מאוד רוצה להשתתף במפגשים אך התאריכים לא נוחים לי, האם יהיו מפגשים גם בפברואר?

    השבמחק
  2. האם יהיה מפגש עם שעות אחרות? אני עובדת במהלך הבוקר ולא נראה לי שאוכל לקחת 4 ימי חופש.

    השבמחק
  3. לגבי תאריכים נוספים כרגע אין לי חדש, אתן מוזמנות לשלוח לי מייל ובו אתן מציינות מתי נח לכן כך שאוכל להביא את זה בחשבון כאשר אני פותחת תאריכים חדשים

    השבמחק
  4. אשמח גם אם תוכלי לפתוח קורס אחרי הצהריים...

    השבמחק
  5. גם אני אשמח לקורס אחה"צ ובפברואר.

    השבמחק