יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

דולהמיה

אני חושבת הרבה על מה שאני עושה, איך להגדיר את התפקיד שלי, מה המשקל של הייעוץ שלי ללקוחות, מהן הלקוחות שלי בשבילי ואני חושבת שההגדרה הכי מדוייקת שהצלחתי למצוא היא שאני דולה לעסקים.

הלקוחות שלי הן לא עוד לקוחות, נוצרת ביננו אינטמיות, אמון, הדדיות, הן סומכות עלי ואני מאמינה בהן וסומכת עליהן. בלי ההדדיות אין הצלחה, אנחנו עוברות יחד את המסע, אני מחוייבת בכל רגע ורגע להצלחה שלהן. אני מאמינה שעסקים נולדים בצורה מאד דומה לילדים, הם באים מהבטן, כמעט בטבעיות, עם חבלי לידה, ואנחנו רוצות שהם יגדלו ויצליחו הכי הכי. לכן אני שמחה להיות דולה, דולה של עסקים. דולה של נשים בעסקים.

השבוע הייתי דולה גאה! השבוע אני שמחה להציג בפניכן כמה הישגים חשובים של לקוחות שלי. שבועות של צירים הולידו השגים ואני חייבת לחלוק:

ליאת שרון- אהובה יקרה, אישה שהיא לב וקסם, עסק שמצליח להרחיב לבבות, להעלות חיוכים ולעשות קסמים. את ליאת פגשתי לפני יותר משנה ומאז אנחנו יחד. עברנו המון תחנות יחד והעסק הולך וגודל, וליאת גם היא גודלת איתו. השבוע ליאת ערכה מכירה קטנה בחצר ביתה בפרדס חנה במיוחד לחנוכה.



משהו קטן וצנוע הסתכם במכירה של כל, אבל כל הכלים שהיו בסטודיו, מאות רבות של נשים מכל קצוות הארץ פקדו את חצר ביתה, לא רצו ללכת והיו שחזרו אפילו יום למחרת (למרות שלא הייתה מכירה :)).  החצר הייתה מלאה אנשים ובעיקר נשים שהגיעו מהצפון ומהדרום וכל הארץ כדי לקנות כלי של "ליאת שרון". הן שיריינו חברה  ופירגנו לעצמן משהו נפלא מעולמה של ליאת. אני חושבת שליאת לא האמינה שתוך כמה שעות לא ישארו חנוכיות וכלים בסטודיו.

 אני שמחה לראות שליאת עובדת נכון. שתהליך העבודה שלנו כבר בא לה טבעי, היא גידלה ברראש "מיה קטנה" ויחד הן עובדות נפלא. אחד הדברים שליאת עשתה נהדר (מלבד העבודות יוצאות הדופן שלה) היא העובדה שליאת בנתה סיפור מאחורי הקולקציה. הלקוחות שלי ומי שמגיעה לסדנאות שלי יודעת שאני מאמינה בסיפורים. אנחנו מזקקים רעיון מתהליך היצירה שלנו וחולקים אותו עם הלקוחות. כך אנחנו מצליחות לייצר יותר "מעוד מוצר", הלקוחות מרגישים שהם לוקחים פיסה קטנה מעולם הזה לתוך החיים שלהם.
אתן מוזמנות ללינק לקרוא על הסיפור מאחורי הקולקציה ועוד יותר מוזמנות לחשוב איך אתן עושות גם.

יסמין- יעל דרנוב- יעל יוצרת ומעצבת בחסד, היא יוצרת פריטים לבית ולחיים שלוקחים אותנו לעולמות רחוקים, מביאים איתם ניחוחות נדודים ומסורת. אנחנו עובדות תקופה קצרה יחסית ובתקופה הזו יעל הצליחה לעשות שינויים משמעותיים. היא פתחה סטודיו חדש! השיקה בלוג אתר חדש והצליחה להעלות את הטרפיק שלו ב- 2000%! מתקשרים אליה פי-2 לקוחות מבעבר ועוד ועוד בתים ברי מזל זוכים לקטוף את המוצרים של יעל. היא מתוכננת, מדויקת ועוד תכבוש את כולנו. ממש כמו העיצובים שלה!


אוה על קנרש- מעצבת שמלות כלה גאונה, מבריקה ופשוט הורסססת. יש לי המון מה לספר על אוה ולורה אשר עובדות יחד על המותג. נשים מקצועיות, עם לב ותשוקה עצומה, עם שיק והקפדה. תזכרו את השם- כי אין לי ספק שתוך כמה שנים בודדות השם הזה יביא המון גאווה למדינה ישראל בעולם. כישרון ודרייב כמו שיש לאוה ולורה לא פוגשים כל יום. בצילומים האחרונים של הקולקציה, החליטו ללכת על הקצה, להראות את השמלות כשהו "חיות" שהן "נושמות" והפיקו בעצמן סרטון קליפ מגניב! חדשנות, דרייב, אמונה, ראש פתוח שלא רואה מכשולים רק פתרונות הביאו תוצאות שאני מאד גאה בהן.






JUSTINE-  אמאלה! כמה כישרון! כמה השראה! יעל, האמא של המותג היא אישה שחייה, נושמת ואוכלת אומנות ועיצוב. את מותג הכובעים שהיא הקימה, תיכננו, פיסלנו ובכל זאת הבוקר היא הצליחה להפתיע גם אותי בהקפדה ובשלמות של הדברים. לא היה לי ספק שמדובר בבית עיצוב משובח, לא היה לי ספק שמדובר במוצרים יוצאים מגדר הרגיל. יעל מתכננת כל דבר לפרטים הקטנים ולכן הייתי משוכנעת שאני אקבל משהו מצויין- אבל לזה לא ציפיתי- שלמות! אני צרופת עונג לראות את הפרי המושלם אחרי עבודה קפדנית ואני משוכנעת שכולכן תסכימו איתי! יש לה בלוג חדש (לינק מצורף), קחו שעה להשראה ותבחרו מהר! בקרוב לא יישאר! ב- 6.1 JUSTINE תתארח בקולאז' סייל של קרן שביט- אז תרשמו ביומנים!






אז תודה לכן יקרות וגם לכן אהובות שלא כתבתי עליכן היום, שעוד נזכה להישגים נוספים. אני גאה, מאושרת ומפרגנת! ההצלחות שלכן עושות אותי מאושרות ומזכירות לי כל פעם מחדש למה הקמתי את העסק שלי!


6 תגובות:

  1. עבודות מקסימות של נשים כאלה מוכשרות!!! את בהחלט יכולה להיות גאה בעבודה שלך איתן. יום נפלא

    השבמחק
  2. אויש דולה שלי..את אחת ויחידה.

    השבמחק
  3. גברת לוין האהובה! הכי מוכשרות! הכי כיף! הכי גאווה!

    השבמחק
  4. יפעתוש! יש לי עונג להיות הדולה שלך.... לעוד המון לידות והצלחות!

    השבמחק
  5. וואו! מרגש...
    הלוואי ותהיה לי דולה כשיגיע זמני:)
    המון המון הצלחה וסיפורים מרגשים!

    השבמחק