יום שני, 12 בדצמבר 2011

תני לי רק דקה לראות



 כשהייתי ילדה, הייתי שדה. אם רציתי משהו, רציתי אותו אתמול. הייתי הופכת את העולם כדי לקבל את מה שאני רוצה ע-כ-ש-י-ו. התכונה הזו עזרה לי מאד בחיים, הצלחתי להזיז הרים, הצלחתי לשכנע אנשים חשובים לעשות מה שאני רוצה, הצלחתי הרבה בזכותה.

עד שהיקום החליט ללמד אותי שיעור. זה היה בחודש שמיני, ישבתי מול היומן וכהרגלי תכננתי את החודש הקרוב. למרות שתאריך [הלידה היה צפוי רק בעוד מספר  שבועות החלטתי שאני יולדת בשבוע 38 ואפילו בחרתי יום מסוים. סיפרתי לכל העולם שאני יולדת באותו יום, סיפרתי לבטן שלי שאנחנו מוכנות ללדת באותו יום ועדכנתי אותה שזה התאריך שנבחר ושתסיים לעשות את כל מה שהיא צריכה עד אז.

אמא שלי, זו שרצה איתי ברחבי ישראל לספק כל גחמה (כי אחרת לא היה לה סיכוי למנוחה ונחמה) צחקה. היא ידעה, שאני יכולה לעשות הרבה דברים בזכות התשוקה לעכשיו אבל שצפויים לי עוד שיעורים חשובים באימהות.

התאריך (שלי) הגיע והיא לא! היא הגיעה בזמן שלה, בתאריך המיועד בדיוק. זה היה הזמן שלה, זה הזמן לו היא הזדקקה ואני למדתי את השיעור החשוב ביותר שלי- צריך לשחרר, לתת לטבע ולזמן לעשות את שלו, הדברים יבואו בקצב שלהם!

והשיעור הזה פוגש אותי מאותו יום, אנחנו רוצות תוצאות! אנחנו עובדות קשה ורוצות לקצור את הפירות. אבל הטבע צריך ללמד אותנו שיעור או שניים בעסקים! תהליכים לוקחים זמן, לתוצאות לוקח זמן להבשיל!



מתוך הבלוג המטריף- this is glamorous
הצבע מתייבש, הפרי מבשיל, הבצק תופח והעסק גדל- כל התהליכים האלו מופלאים, לכל התהליכים האלו זקוק מרכיב חשוב של זמן. פשוט זמן! לדעת שעשינו את הטוב ביותר ועכשיו מחכים.

מתוך הכבוד לתהליך, מתוך החשיבות להמתנה החלטתי לבנות קורס לנשים בעסקים. נשים בתחילת דרכן אשר צריכות הכוונה, רוצות לדעת איך להגדיר את העסק? איך לגשת לקהלי המטרה? איך לשווק? איך להביא תוצאות?

 כל כך הרבה תשובות, כל כך הרבה מחשבות מצריכות זמן. אז הקמתי קורס הנמשך על פני ארבעה שבועות, במהלכו נפגשים פעם בשבוע ליום מיוחד. כל יום הוא תחנה, כל יום מתקדמים לקראת בנייה של העסק והתכנית השיווקית שלו. כל יום מעלה שאלות, מחשבות וכלים לנתב אותם לבניית העסק. כדי  באמת לתת מקום לתהליך, לזמן האישי של כל אחת ואחת היה חשוב לי לתת פגישת ייעוץ איתי לכל אחת. באופן אישי, כל אחת יכולה לבחור מתי היא צריכה, למה היא צריכה ולנצל את כל הכלים שהיא לומדת ואת הזמן איתי לטובת התהליך, לטובת התוצאות.
מתוך הבלוג החבר תקנה- this is glamorous

הקורס "מכישרון גדול לעסק גדול" נפתח ב- 17.1.12 בימי שלישי, בשעות 9:30-:15:00 בתל אביב. המחיר לקורס, כולל מחברת קורס ושעת ייעוץ טלפוני מתנה (בשווי 210 ₪) הוא 1,400 ₪ כולל מע"מ. (לברור פריסה ותשלומים ניתן לפנות אלי)

לפרטים נוספים אתן מוזמנות ללשונית הסדנאות בבלוג, פה או לפנות אלי 052-2432424

וקחו ת'זמן, תשאירו מקום לתהליך.
 כי בסופו של דבר תעשו את הזמן של החיים שלכן- מעט בנות קלאט (לא יכולי בלי)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה