יום שני, 28 בנובמבר 2011

חם מהתנור

אולי זה כי חגגתי יומולדת, אולי זה כי באמת הייתי מאד עסוקה, אולי כי זה היה תהליך ארוך ומפרה, אבל בתקופה האחרונה פיתחתי ושקדתי על כמה מוצרים חדשים שאני שמחה להשיק אותם היום!

ייעוץ טלפוני:

הרבה לקוחות פנו אלי וביקשו לקיים את המפגשים איתי באופן טלפוני, כבעלות עסקים הזמן שלנו הוא המצרך הכי יקר ולכן הסכמתי. הייעוץ הטלפוני בגיבוי רשת האינטרנט (מייל, צאט ועוד) מאפשר לחסוך בזמן ועליות, מאפשר גמישות וניצול נכון יותר של היומן שלנו ובעיקר מאפשר לנו להישאר בתהליך בזמן ובמקום שנוחים לנו. אז בשמחה גדולה אני משיקה את השירות הזה ומקווה שיעזור לכן להתנהל באפקטיביות עם הזמן היקר שלכן.


קורס למתחילות וסדנא לותיקות:

לאחר חודשים רבים של עבודה, מחקר ופיתוח אני שמחה לבשר על סדנא וקורס חדשים.
 את הקורס  "מכישרון גדול לעסק גדול" בניתי לנשים בתחילת דרכן או כאלו שעושות ממש צעדים ראשונים בתחום השיווק העצמי- של העסק שלהן.

מכישרון גדול לעסק גדול- קורס חודשי

למי מיועד הקורס?
הקורס מיועד ליזמיות ובעלות עסקים מתחומי העיצוב יצירה ולייפסטייל אשר רוצות לפרוץ את גבולות העסק שלהן ולהקים עסק מצליח. נשים אשר טרם התנסו בפעילות שיווקית בעסק שלהן וזקוקות להכוונה, כלים, הבניית אסטרטגיה ויישומם בתכנית העסקית שלהן.

מטרת הקורס

להפוך בעלות עסקים מוכשרות לבעלות עסקים מרוויחות- לגייס את הכלים השיווקים כדי להפוך את הכישרון והיצירה לעסק משגשג. להכיר, לרכוש וליישם כלים שיווקים, אסטרטגיות ומהלכי שיווק, לתכנן תכנון שנתי וליישם את הנלמד בדרך להצלחה.

מבנה הסקורס

הקורס בנוי מארבעה מפגשים שבועיים של 5 שעות :

מפגש ראשון- הגדרת הזהות המותגי של העסק- תרגום היצירה והעשייה לזהות מותגית חזקה וייחודית, הבנת הסביבה העסקית, הכרת פלחי השוק ואופן מחקרי השוק.

מפגש שני- יתרון וחוזקות- איך לחזק את התועלות והערכים של המותג שלי בפני קהל המטרה. מהן הדרכים ליצור ולהדגיש את הערכים המוספים שלי על פני המתחרים בשוק.

מפגש שלישי- אינטראקציה מול לקוחות ולקוחות פוטנציאלים- כיצד להגיע ללקוחות חדשים, כיצד לשמר לקוחות קיימים, כיצד להגדיל את מעגל הנחשפים, כיצד ליצור אינטראקציות המובילות לרכישה ורווח?

מפגש רביעי- מחברים את כל הכלים והרעיונות לתכנית אסטרטגית שנתית והפתעת בונוס שתעזור לשמר את ההצלחה לאורך כל השנה ולשנים הבאות.

כל משתתפת מקבלת חוברת קורס אשר תלווה אותה בתהליך, הכוללת התנסות בית.
בנוסף של משתתפת מקבלת שעת ליווי טלפוני חינם אותה תוכל לנצל במהלך הקורס או אחריו.

הקורס הקרוב
הקורס הקרוב ייפתח ב- 17.1, יום ג' וייתקים בימי ג' במשך ארבעת השבועות שלאחריו בשעות 9:30-14:30 בתל אביב.

הרשמה
1,400 ש"ח למשתתפת, ניתן לחלק ל- 3 תשלומים.
סדנא נוספות שאני משיקה בימים אלו  מיועדת לבעלות עסקים ותיקים, קיימים ועיקרה- חדשנות בעסקים.



חדשנות עסקית- סדנת יום


למי מיועדת הסדנא?
לבעלות עסקים ותיקים אשר רוצות להגיע לגבהים חדשים, מרגישות שקצב הגדילה של העסק קפא וזקוקות למשב רענן, רעיונות חדשים, נקודות למחשבה וכלים חדשים.
מטרת הסדנא
להכיר את מנוע החדשנות העסקית, כיצד ניתן לייצר ולשמר חדשנות בעסק קיים. כיצד לזהות פלחי שוק ולקוחות חדשים, לייצר הזדמנויות רכישה חדשות, לייצר עניין וחשיפה מחודשת במותג ולבסס כח מניע חדש בעסק.
מבנה הסדנא
במהלך הסדנא נבחן דרכים לזהות פלחי שוק ולקוחות חדשים, נראה את כח החדשנות המותגית ככח מניע לרכישה, רווחיות וצמיחת העסק. נלמד כיצד נייצר באזז וחשיפה באמצעות חדשנות וכיצד נגייס אותה לצמיחת העסק לגבהים חדשים.
הסדנאות הקרובות
2.2.12 יום חמישי, 10:00-16:00, בתל אביב.
הרשמה
550 ש"ח למשתתפת.
480 שח למשתתפת כחלק מזוג.


לפרטים נוספים והרשמה- מיה לנדאו, 052-2432424 או maya@maya-landau.com

ותודה אחת אחרונה וחביבה במיוחד היא לליאן  מונין הנדירה! אשר בסבלנות, יצירתיות, אהבה, הקשבה, כישרון הצליחה לסבול אותי ואת הטרחנות שלי ולבנות לי מיתוג חדש, בלוג חדש ועוד המון דברים חדשים ויפים במיוחד! מקווה שאתן אוהבות אני מאוהבת :) 

5 תגובות:

  1. הכל נשמע מצוין, ואני ממליצה מנסיון על הסדנאות שלך - חכמות, מעוררות השראה ונטולות כל צל של שטות או דמגוגיות בשנקל. הכל בעל ערך, והכל מדויק.

    השבמחק
  2. מיה את גאונה!!!בסוף תעשי סדנאות ב-וובקאסט!
    אין עליך!
    את חכמה...אנושית...מצחיקה...ומדוייקת!

    השבמחק
  3. נראה מצויין ובטעם, התוכן כרגיל בעל ערך רב ומאוד מומלץ! מברוק ובהצלחה!
    מזי

    השבמחק
  4. מיה, אני מחכה שתגיעי לצפון...זה יקרה מתישהו?

    השבמחק
  5. בתור אישה שראתה מעט מן ההרצאות שלך, אשמח אם תבצעי "וובקאסטים" לשדר בינטרנט את ההרצאות, זה ישמח אותי!
    את עוזרת לעסקים קטנים בצורה מאוד יפה ומעודדת, המשיכי כך.

    השבמחק