יום שני, 14 בנובמבר 2011

אז מה היה לנו?

החודש שמחתי מאד לארח בסדנאות עוד עשרות נשים מוכשרות, מעצבות, יוצרות אשר התברכו בכישרון גדול ותשוקה עזה להפוך את הכישרון לעסק מרוויח ויציב. נפגשנו לכחמש שעות אינטנסיביות בהן הצגתי צורת חשיבה שונה על העסק, הצגתי כלים חשובים, מודל שפיתחתי וחוברת עמוסה בשיעורי בית להמשך התהליך.

עולם השיווק בנוי לאנשי עסקים, יזמים, אלו שמזהים צורך או ביקוש בשוק ומחפשים את הסחורה הריווחית שתענה על אותו הצורך ותייצר עבורם הזדמנות עסקית. עולם העיצוב והיצירה עובד אחרת. הוא מגיע מהבטן, מהידיים, מהצורך ליצור ולעצב. הוא נולד עם הכישרון. אבל איך משווקים כישרון?
כשיצאתי לדרך עם הסדנאות שלי לפני מספר חודשים המטרה הייתה לי ברורה. לחבר את עולם השיווק עם  עולם העיצוב, להתאים את הכלים, האסטרטגיה וצורת החשיבה השיווקית לנשים מוכשרות. לתרגם את עולם השיווק לעסקים של אישה אחת.




רציתי שנשים יפסיקו לעסוק בהפצה סיזיפית ויווכחו כי הן למעשה "מותג", הן יותר מקולב או מדף בחנות, הן יכולות להגיע הרבה יותר גבוה לו רק יכירו בכח שלהן, לו רק יצליחו לייצר בכלים שיווקים נחשקות, קהילת לקוחות ועוד כל מיני תחנות נפלאות שבדרך. רציתי לגרום להן לחשוב אחרת.




חלק מהתהליך שלי, משלב יצירה- יצירה של DNA שיווקי, ניחוח קסום שמותגים משאירים לצרכנים באף, אותו ניחוח שלא עוזב אותנו הצרכנים וגורם לנו להתאהב, לחשוק, להתרגש, להזדהות עם מותגים.
בסדנא האחרונה החלטתי שאת היצירה אני לא משאירה לשיעורי הבית כבדרך כלל והזמנתי את הבנות ליצור לוח DNA למותג שלהם ממנו מתחילים ובונים את ערכי המותג (אמאלה מילים מפחידות- לא לאלו שבאו :) ). זו הייתה התנסות מרתקת, הרי מה עוד אפשר לצפות כשמושיבים נשים מוכשרות, השראה, אווירה עם חומרים  מיוחדים בידיים?




אני שמחה להמשיך עם הסדנאות שלי, שמחה שבכל מפגש נולדים שיתופי פעולה, נוצרות חברויות ובעיקר בעיקר נשים מתחזקות ומחליטות להפוך את העסק שלהן למותג, וממותג למותג נחשק ומצליח.
בחודש הבא אני פותחת את הסדנא בשלושה תאריכים:
4.12, יום ראשון, 9:30 עד 15:00, בתל אביב.
13.12 יום שלישי, 9:30 עד 15:00 בתל אביב.
15.12 יום חמישי, 15:30 עד 21:00 בתל אביב.
* כרגע המקום טרם נסגר, אם יש לכן המלצות אשמח לקבל למייל.
המחיר לסדנא הוא 490 ש"ח, המחיר לגברת המגיעה יחד עם חברה הוא 400 ש"ח.
לפרטים נוספים והרשמה אשמח לעמוד לרשותכן במייל maya@maya-landau.com  או בנייד 052-2432424



2 comments:

  1. נהניתי לקרוא כתמיד, ומקווה שארשם לאחת הסדנאות של דצמבר! :) (13/12)

    השבמחק
  2. ממליצה בחום על הסדנא, הייתי לא מזמן והיה ממש נפלא - פותח את הראש, ממלא בהשראה ובמוטיבציה, ומיה רהוטה, חכמה ומקסימה.

    השבמחק