יום שני, 24 באוקטובר 2011

אם, למה ומדוע....


אם רק הוא יגדל עוד טיפה.

אם רק אני אסגור עוד עסקה.

אם רק בחודש הקרוב אני אצליח למכור יותר.

אם רק אני אקבל את הפרויקט הגדול.

למה לי לשנות? ואם אקלקל מה שעשיתי.

למה היא מצליחה ואני לא?

למה לא להסתפק במה שיש?



אלו רק חלק מהמשפטים שאני שומעת. אותם משפטים של בעלות עסקים, שמחכות. מחכות להצלחה שתבוא כדי שיוכלו להשקיע בעסק. אותם תירוצים שאנחנו מקיפות את עצמנו, לא מאפשרים להצלחה להגיע לעסק.

אנחנו רוצות להשקיע בעסק, אנחנו קונות ציוד וסחורה, אנחנו גם מוכנות להשקיע בפרסום ופעילויות מיוחדות אבל קשה לנו להשקיע בעצמנו כיזמיות וכבעלות עסקים. ציוד מתכלה, מלאי בא והולך, פרסום מופיע ולמחרת נשכח אבל אנחנו פה! אנחנו נעמוד בראש העסק הזה, אנחנו נמשיך להיות פה ולהוביל את העסק הזה להצלחתו!

צילום: נעמי יוגב
המקום האסטרטגי ביותר להשקיע בו הוא למעשה בנו. רק אנחנו נוכל לייצר את התשואה הטובה ביותר לעסק שלנו, רק אנחנו נוכל להוביל אותו לשפע ושגשוג. הידע שלנו, הכלים שרכשנו לעצמנו לעולם לא ילכו לאיבוד. נהפכו, הם הבסיס האיתן להצלחתו פריצתו של המותג שלנו.

בסיום הסדנא האחרונה שלי ניגשה אלי בעלת עסק ותיק יחסית  ואמרה לי " מיה, אלו היו החמש מאות שקלים הכי טובים שהשקעתי בעסק שלי". כמובן שתיקנתי אותה בהומור  ואמרתי שאלו היו רק  490 ₪ אבל שמחתי מאד לשמוע את זה. זו הייתה כוונתי, לאפשר לבעלות עסקים, לבוא ליום אחד, במחיר ממשי וללמוד  כלים יישומים וללמוד מתי להשתמש בכל כלי. להבין את תפקידנו כבעלות עסקים ולתכנן את השיווק של העסק שלנו.

אז  תקבלו את ההחלטה הנכונה ותשקיעו בעצמכן. תוכלו לעשות את זה בדרכים רבות ולבחור מבין חלופות- העיקר תשקיעו בעצמכן כבעלות עסקים!

הסדנאות שלי מיועדות ליזמיות מתחומי העיצוב, יצירה ולפייסטייל. אני אוהבת את האינטראקציה וההדדיות שנוצרת בקבוצות של נשים. אני אוהבת לראות שיתופי פעולה נרקמים ופרויקטים משותפים יוצאים לדרך. אך מעבר לחוויה הכיפית והמפנקת חשוב לי לתת את המהות, את הכלים והאסטרטגיה החשובה ולכן הסדנא מחולקת לשני חלקים:
צילום: ענבל גיבור

בחלק הראשון של הסדנא אנחנו יוצאות מאזור הנוחות, מגדירות חזון לעסק שלנו, לומדות את הסביבה העסקית, מכירות ומפלחות את הלקוחות הפוטנציאלים שלנו, מכירות כלי מחקר שיעזרו לנו לנתח את השוק, מגדירות את הזהות של העסק שלנו ומתכננות את הצעת הערך והמיצוב של העסק.

צילום: ענבל גיבור
בחלק השני של הסדנא אנו רוכשות את הכלים שיפגישו אותנו עם הלקוחות הפוטנציאלים, יחסי ציבור, רשתות חברתיות, פרסום, פה לאוזן, בלוגים, רשימות דיוור ועוד.

כל משתתפת מקבלת חוברת עבודה אשר תאפשר לה להמשיך בתהליך. היא תוכל לחזור אליה כל רבעון ולתכנן את הפעילויות של העסק לעתיד.


הסדנאות הקרובות יתקיימו בתל אביב, בשעות 9:30-15:00, בתאריכים הבאים:

2.11 יום  רביעי או 13.11
המחיר 490 ש"ח, (מחיר לאחת שמגיעה בזוג 400)

לצפוניות, נותרו עוד מקומות בודדים בסדנא שלי בפרדס חנה אצל הדס שלום אשר תתקיים ב- 31.10

לפרטים והרשמה-052-2432424 או maya@maya-landau.com


צילום: נעמי יוגב

4 תגובות:

  1. אלה באמת היו 490 השקלים המוצלחים ביותר שהשקעתי בעסק שלי בזמן האחרון!!משפט חכם!!
    נהנתי מכל רגע! :)

    השבמחק
  2. תודה ענבל! גם אני נהנתי מאד

    השבמחק
  3. יהיו עוד סדנאותבהמשך, מלבד שלושת הקרובות?
    טולי

    השבמחק
  4. היי טולי, אני מאמינה שכן, כרגע קשה לי להגיד בדיוק מתי, איפה ואיך. אם לא מסתדר לך בתאריכים האלו את מוזמנות להתעדכן או לשלוח לי מייל ואני אעדכן אותך

    השבמחק