יום ראשון, 2 באוקטובר 2011

תאריך חדש לסדנא

ראש השנה הוא הזדמנות להתחלות חדשות ברגל ימין. אולי אני רוחנית מידי אבל יש משהו באוויר, יש משהו בימים האלו של חשבון נפש שמאפשר לנו לעשות חשבון נפש עסקי. לבחון האם עשינו כל מה שאנחנו יכולות למען העסק? האם הקדשנו לו את כל תשומת הלב והמשאבים שהוא היה צריך? האם אנחנו מרוצות ומה אנחנו מאחלות לו לשנה החדשה?

צילום נעמיי וגב



את חשבון הנפש שלי והמשאלות פרסמתי פה בבלוג, כך אני שחררתי לעולם את המחוייבות שלי לעסק וכך גם תמיד תהיה לי תזכורת ליעדים, חלומות ומטרות שלי לעסק בשנה הקרובה.

צילום נעמי יוגב
את הסדנאות שקיימתי בשבועות האחרונים, השקתי כסדנא חד פעמית. מצאתי שיטה, קונספט שעובד ומיועד לבעלות עסקים מתוך העיצוב, יצירה ולייפסטייל וחשבתי שלפני החגים תהיי הזדמנות מצויינת להכין את העסק לשנה הקרובה.

צילום נעמי יוגב

אך כמה נשים שלא הצליחו להגיע לסדנאות ביקשו ממני תאריכים נוספים. בשמחה הסכמתי- איזה כיף! היה לי עונג במפגשים הקודמים, פגשתי נשים כל כך מוכשרות ומרתקות, נוצרו חיבורים עסקיים, נשים לקחו ועשו, יישמו ושינו. אז בשמחה גדולה אני פותחת עוד תאריך.
כרגע יש שתי אופציות ומי שנרשמת צריכה להחליט מה מתאים לה (אפשר להירשם לשתי האופציות) וברגע שההרשמה נסגרת אני מאשרת סופית את המפגש.

התאריכים: ה- 23.10 או 25.10 משעה 9 וחצי עד 15 באזור תל אביב.

אז מה עושים?
מי שרוצה להירשם, מוזמנת לשלוח מייל ואני אעביר לה טופס הרשמה.
מי שרוצה עוד פרטים יכולה למצוא פה או לפנות אליי למייל, נייד, פייסבוק... איך שנוח לה.
maya@maya-landau.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה