יום ראשון, 25 בספטמבר 2011

כי החיים דבש



השנה אני רוצה את מה שיש. החיים שלי דבש, יש לי עבודה מדהימה, יש לי משפחה חמה ואוהבת, יש לי את נועה ויש לי את ברק. יש לי חברות נהדרות ויש לי שפע בכל הדברים החשובים.

כי 4 נשמע יותר טוב מ- 3

אני רוצה אחות קטנה וחמודה לנועה. אני רוצה זמן איכות עם נועה אהובתי, אני רוצה לשחק, לצחוק, לגלות איתה עולמות חדשים. אני רוצה עוד מהשעות המופלאות האלו שאנחנו כולנו יחד, צוחקים, ויוצרים הווי משפחתי משלנו.

כי בחרתי טוב

אני רוצה חופשות מלטפות וקסומות עם בעלי היקר. המובחר, שהצלחתי לחטוף אותו בזמן ומאז אני מודה כל יום. על התמיכה, הליטוף, הנשיקה, הצחוק, הפינוק, השותפות, האחריות, החלום והחיבוקים בלילה.
בראשית 7 שנות זוגיות


כי אני אוהבת דברים חדשים

כן, אנו אוהבת דברים יפים וכן אני רוצה לעבוד קשה שיהיו לי דברים יפים. אז נברך את אלוהי הדברים היפים שגם השנה נמשיך להתחדש בשפע של גילויים ורכישות יפות יפות. אלו שיקשטו את הבית, אלו שיפיצו ריח טוב, אלו שנלבש ואלו שביחד ואלו שלבד.
מתוך הבלוג המשובח:http://citified.blogspot.com/2011/02/thoughts-on-tuesday-afternoon.html#axzz1E48VehQL 

 כי זמן זה משאב יקר

השנה אני אחגוג 30 ועכשיו, יותר מתמיד אני יודעת שהזמן הוא המשאב הכי יקר. אז השנה אני רוצה לבלות  כל הזמן!  אני רוצה לקשקש עם חברות, לטייל עם חברים, לראות את כל הסרטים החדשים, לבקר בכל המסעדות שאני אוהבת וגם באלו שאני עוד לא מכירה. אני רוצה לבלות בשישי עם ההורים ובשבת עם הגיסות וחמי. אני רוצה לבלות בבוקר עם הקפה במחוזות השקט וההשראה. אני רוצה לצלול לחלומות ופנטזיות, אני רוצה לצעוד את הצעידה היומית עם מיטב השירים האהובים, אני רוצה להתפנק עוד כמה דקות במיטה.
טיולי קיץ

כי יש חלומות פשוטים

השנה  אני לא אחכה וארשום את עצמי לחוג תפירה. השנה אני אלמד לצלם. השנה אני אלוש חימר.

כי לפחד זה טוב

השנה אני אכבוש אתגרים שמפחידים אותי, כי בכל התקדמות והתחלה חדשה יש פחד ואני רוצה להגיע למקומות חדשים.

כי לאהוב זה עוד יותר טוב

התמזל מזלי וזכיתי לעבוד עם נשים מוכשרות. נשים שנכנסו עמוק עמוק לליבי וממש כמו ילדים יש לכל אחת מקום והלב מתרחב ומתרחב. השנה אני רוצה לגלות עוד נשים מוכשרות ולעבור איתן יחד את המסע לעצמאות, את המסע להצלחה ושגשוג. השנה הלב שלי יתרחב ויתרחב.

כי חלומות מתגשמים

השנה אני רוצה להשיק את החלום שלי, חברות הסוד שלי יודעות, הן יודעות כמה אני מחכה, כמה אני רוצה, כמה אני מריחה את זה ומשתוקקת ליום שאגזור את הסרט. השנה אני אהפוך את החלום למציאות. השנה אני אגשים את החלום הגדול של הקריירה שלי ומקווה שהוא יעלה על כל דמיון.

ולעוד רגעים, חוויות, משברים ושמחות שיחזקו וימלאו אותנו בשנה הקרובה- העיקר שנחייה כל יום וכל רגע, העיקר שנראה את ההווה ואת סוף הדרך.

העיקר שנחלום ובגדול...

אהה, כן. והשנה אני חוזרת לבלונדיני J


10 תגובות:

  1. אהובתי את מצחיקה אותי!

    השבמחק
  2. מאיה מדהימה עלי והצליחי!!
    את גדולה מהחיים!!!
    נשיקות שרון

    השבמחק
  3. פשוט מקסים! כל מה שתבקשי לו יהי!

    השבמחק
  4. מאחלת לך שהכל יתגשם, ושתהני מכל רגע! את יקרה ונהדרת!!!

    השבמחק
  5. מאחלת לך שכל אחת ואחת מהמשאלות יתגשמו ושתהיה לכם שנה מאושרת ונפלאה

    השבמחק
  6. מיה יקירה, איזה פוסט מרחיב לב. כל שתבקשי לו יהי.
    (30??? יא צעירה!).
    שנה טובה!

    השבמחק
  7. מה פתאום בלונדיני? הכי מהמם לך ככה, שנה טובה יקירה

    השבמחק
  8. תודה לכולן! אמן שתהיה לכולנו שנה מופלאה!
    ואין מה לעשות עופרה, אין כושי הופך עורו... מרגישה כמו דודה. מחכה כמה שבועות שהשיער יתאושש ואז נקבל החלטה סופית למהלך :)

    השבמחק
  9. פוסט נהדר, מאחלת לך שנה נהדרת מלאת שגרה של חיוכים, משחקי ילדות והצלחה

    השבמחק
  10. מקסים מקסים, כל כך מזדהה עם התובנות/משאלות שלך! שנה טובה (למה טובה? מעולה!)

    השבמחק